Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 4 040 621
  • 23 817

Uncle Becker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Україна
Niin
Taitaa liittyä esitysoikeuksiin. Ei oo Maikkarilla nähtävästi oikeutta näyttää näitä globaalisti.
Niin koska muuten miljoonat aasialaiset tilaisivat katsomon tuohon naurettavaan hintaan ja katsoisivat Liigaa. Ei kyllä oikeasti mitään järkeä. Sen ymmärrän, että kansainvälisiä urheilusarjoja (esim. Chämppäri) eivät voi näyttää, mutta ketä kiinnostaa suomalainen jääkiekko?

BrDead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Niin

Niin koska muuten miljoonat aasialaiset tilaisivat katsomon tuohon naurettavaan hintaan ja katsoisivat Liigaa. Ei kyllä oikeasti mitään järkeä. Sen ymmärrän, että kansainvälisiä urheilusarjoja (esim. Chämppäri) eivät voi näyttää, mutta ketä kiinnostaa suomalainen jääkiekko?
Aasialaista vedonlyöjää kiinnostaa kaikki, mistä voi lyödä vetoa.

Lakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ne on myyty muualle. Käsittääkseni Everyplay omistaa kansainväliset oikeudet näyttää liigaa. Varmasti saa kyllä katsomonkin näkymään VPN avulla ulkomailta.
Itse koitin ulkomaanreissulla useampaa VPNnää, mutta katsomo tunnisti moiset eikä suostunut peliä näyttämään. Varmaan jollain pienemmän operaattorin VPNnällä tai pienellä kikkailulla voisi toimia, mutta ainakin itse jouduin lopulta maksavana asiakkaana katsomaan peliä laittoman striimin kautta.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Hei oikeasti. Olette MTV tätä liigaa näyttävä media. Laittakaa toimittajanne tekemään juttuja siten että niissä on sisältöä. Esim jonkun tuomarin tai otteluvalvojan kommentti tai jotain muuta. Tämä otsikointi plus selostajan sitaatit on niin kevyttä journalismia, että ihan hupitasoa.

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Tampereen paikallispelissä arvotaan videolta rangaistuksen suuruutta ja juuri silloin mennään mainoksille! Mitä vittua, mulla piti olla soppari ilman mainoksia. Sopimusrikkomus Telian osalta, hävetkää kurjat.

Kuinkahan paljon maksaisi sellainen palvelu jossa niitä mainoksia ei ainuttakaan ole?

axe

Jäsen
Tampereen paikallispelissä arvotaan videolta rangaistuksen suuruutta ja juuri silloin mennään mainoksille! Mitä vittua, mulla piti olla soppari ilman mainoksia. Sopimusrikkomus Telian osalta, hävetkää kurjat.

Kuinkahan paljon maksaisi sellainen palvelu jossa niitä mainoksia ei ainuttakaan ole?
En oo sopimusta lukenut mutta eiköhän se jossain pykälissä lue että mainoksia tulee sillon kun ottelutapahtumassa on just sitä varten slotattu mainoskatko, niin kuin nyt oli. Täällä hallissa mekin katsottiin jotain Jalaksen jugurttimainoksia vaikka oltaisiin haluttu nähdä kuinka suuri kusipää Mäntykivi oli.

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

En oo sopimusta lukenut mutta eiköhän se jossain pykälissä lue että mainoksia tulee sillon kun ottelutapahtumassa on just sitä varten slotattu mainoskatko, niin kuin nyt oli. Täällä hallissa mekin katsottiin jotain Jalaksen jugurttimainoksia vaikka oltaisiin haluttu nähdä kuinka suuri kusipää Mäntykivi oli.
Lukee ihan tilaussivulla;

TV-kanavat (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) sekä viihdeohjelmien live-lähetykset sisältävät mainontaa myös mainoksettomissa tuotteissa ja urheilulähetyksissä näytetään lajikohtaisia sponsorointeja.

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Sopimustekstit on mitä on. Nyt puhutaan yleisesti oivallettavista asioista sääntösuomessa. Laktoositon piimä ei sisällä laktoosia eikä suolaton leipä suolaa. Eri asia sitten ns. vähälaktoosiset ja -suolattomat tuotteet.

Tästä johtuen olen aiemmin pohtinut, olisiko mahdollista järjestää vielä kolmas, siis oikeasti mainokseton (ei vähämainoksellinen) katsomotuote ja mitä se maksaisi per kk ja mikähän kumma sille sitten nimeksi annettaisi?

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sopimustekstit on mitä on. Nyt puhutaan yleisesti oivallettavista asioista sääntösuomessa. Laktoositon piimä ei sisällä laktoosia eikä suolaton leipä suolaa. Eri asia sitten ns. vähälaktoosiset ja -suolattomat tuotteet.

Tästä johtuen olen aiemmin pohtinut, olisiko mahdollista järjestää vielä kolmas, siis oikeasti mainokseton (ei vähämainoksellinen) katsomotuote ja mitä se maksaisi per kk ja mikähän kumma sille sitten nimeksi annettaisi?
Mahdollista? Toki.

Mutta se olisi käytännössä aika haastava toteuttaa koska tällöin samasta lähetyksestä pitäisi lähettää vielä kolmas fiidi, joka olisi se fiidi johon ei esim. mainosgrafiikoita ajeta. Tämä taas tarkoittaisi enemmän henkilöstä ja tekniikkaa, joka tarkoittaisi korkeampi kustannuksia, ja kun otetaan huomioon että tällöin mainostulot laskisi, moinen paketti olisi lienee kuukausihinnaltaan aika röyhkeän hintainen.

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
Mahdollista? Toki.

Mutta se olisi käytännössä aika haastava toteuttaa koska tällöin samasta lähetyksestä pitäisi lähettää vielä kolmas fiidi, joka olisi se fiidi johon ei esim. mainosgrafiikoita ajeta. Tämä taas tarkoittaisi enemmän henkilöstä ja tekniikkaa, joka tarkoittaisi korkeampi kustannuksia, ja kun otetaan huomioon että tällöin mainostulot laskisi, moinen paketti olisi lienee kuukausihinnaltaan aika röyhkeän hintainen.

Ei varmaan nykyisen kustannusjaman aikana tule toteutumaan, kun nytkin naapurin Reino revitty hoitamaan pelitilanneohjauksia ja opettelemaan mitä liikkuvan kuvan hidastaminen tarkoittaa.

Ehkä 2027 jälkeen tähänkin saadaan parannusta. Voisin henkilökohtaisesti niitä pilispänpitsa ja kokakola -ähkimisiä katsella jos ne tungettaisiin sellaisiin väleihin, joissa ei ole odotettavissa kriittisten tilanteiden uusintoja.

Keyser

Jäsen
Kouvolassa pitäs Katsomon mukaan selostaa Antero, mutta korvaajaksi on hankittu joku vähintään yhtä Pelicans henkinen jantteri. Kauheeta kuunneltavaa kun selostaja vetää noin vahvasti värilasit päässä..

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En jaksa tarkistaa onko asiaa jo käsitelty tässä ketjussa, mutta voi hyvän tähden kun tuon Siim Liivikin lätinät katkoilla ovat väkinäisiä ja lapsellisia.
Jenkkilästä pöllitty idea. Toki siellä näyttäviä naaraita samassa hommassa.

wanhaa gauraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En jaksa tarkistaa onko asiaa jo käsitelty tässä ketjussa, mutta voi hyvän tähden kun tuon Siim Liivikin lätinät katkoilla ovat väkinäisiä ja lapsellisia.
Jos haluaa nauttia lisää Siimiä niin MTVn uusi urheilun talk show "Miltä nyt tuntuu" alkoi torstaina.
Toivotaan että viihdeura työllistää tarpeeksi ja pysyy turhakkeena pois kaukalon reunalta.

Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Olen itse ainakin "käsitellyt" noin kerran vuodessa. Kammottavaa on ettei näiden vuosien välillä ole tapahtunut niin mitään kehitystä. Olen ihmetellyt mikä ajatus on pitää tuollaisessa hommassa entistä pelaajaa jos siitä pelaajataustasta ei ole mitään hyötyä. Esimerkiksi että saisi parempia vastauksia pelaajilta tai jotain tuosta taustasta johtuen. Mutta kuinka monta vuotta Liivik on tuolla pyörinyt eikä tee yhtään entistä parempia huomioita pelistä tai yhtään kiinnostavampia haastatteluita. Olen päätellyt selitykseksi että sinne vain tarvitaan jotain täytettä sekaan mutta se nyt on jo lähtökohtana epäkunnioittava 40 euroa kuussa maksavia asiakkaita kohtaan. Mieluummin katson sitten täytteenä vaikka jonkun nostalgiapalan kuten vaikka jonkun ikimuistoisen maalin kotijoukkueen historiasta klippinä, ihan ilman nollatason höpinöjä. Tuossa samassa roolissa on nykyisin eri ihmisiä eri kanavilla ja U20 kisoissakin oli joku. Kukaan näistä ei tuota lisäarvoa niin ihmetyttää kuinka kauan sitä on "pakko tehdä" eikä voi keksiä jotain parempaa mihin eväät riittää

juba

Jäsen
Suosikkijoukkue
ässät
Olen ihmetellyt mikä ajatus on pitää tuollaisessa hommassa entistä pelaajaa jos siitä pelaajataustasta ei ole mitään hyötyä. Esimerkiksi että saisi parempia vastauksia pelaajilta tai jotain tuosta taustasta johtuen. Mutta kuinka monta vuotta Liivik on tuolla pyörinyt eikä tee yhtään entistä parempia huomioita pelistä tai yhtään kiinnostavampia haastatteluita.
Muistaakseni Mika Saukkonen sai usein kiekon päähänsä ollessaan kaukalon laidalla. Ex pelaaja pystyy väistelemään.

sohvakoutsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hermes
Tulee tuossa kuunneötua työpäivien aikana Ylen jääkiekkokierrosta lähinnä sen takia, että ne kestää sen reilu kolme tuntia eikä tarvitse hetkeen arpoa mitä seuraavaksi kuuntelisi.

Mutta asiasta oopiumiin! Viime perjantain kierroksella kun selostettiin pelkästään Satakunnan talviklassikko ja siellä oli kokonaisen pelin äänessä entinen liigavahti Juha Järvenpää niin kyllä sytyin kaverin selostukseen! Jos mietitään ensi kaudelle vaikka Saukkosen tai Mertarannan korvaajia niin Järvenpää voisi ehdottomasti olla hyvä lisä maikkarin selostustiimiin. Aikaisemminkin olen kaveria kuunnellut, mutta eipä niistä ole paljoa kiinni saanut kun pyrähdykset paikkakunnilla ovat niin nopeita.

PoNppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
The boys of Bergamo
Nappasin noin 6kk sitten tuon Elisan tarjouksen, jossa liigakiekko näkyy noin 30€/kk hintaan. Hinta oli 6kk määräaikainen, ja nyt tuo aika alkaa lähestyä loppua. Onko tällä hetkellä vastaavia tarjouksia tiedossa, vai pelkästään normaalihintaa tarjolla?

Särkilauma

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, RoKi, Sharks, Lions, Seahawks
Nappasin noin 6kk sitten tuon Elisan tarjouksen, jossa liigakiekko näkyy noin 30€/kk hintaan. Hinta oli 6kk määräaikainen, ja nyt tuo aika alkaa lähestyä loppua. Onko tällä hetkellä vastaavia tarjouksia tiedossa, vai pelkästään normaalihintaa tarjolla?
Taitaa Telian sopimusasiakkaille olla vieläkin tarjolla tuo hintaan 35€/kk

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy