Lauantain Vaasan selostajasta ollut puhetta ja otetaan nyt vielä itse kantaa kun minähän olen kaverin kanssa ottanu vähän yhteenkin joskus somen maailmassa, tosiaan Tapparan radioselostaja ja maailmankatsomus jääkiekon suhteen on hyvin erilainen. Niinhän siinä sitten kävi että Vaasan peliä Ilveksen pelin ollessa tauolla tuli katseltua ja mietittyä että kuka tämä selostaja kun on pirun hyvä enkä ennen kuullut ja mestari Saarihan se sitten oli :D Eli annetaan nyt täältäkin ehdoton tunnustus että kyllä tuo selostaminen toimii erinomaisesti ja mielellään kuulisi jatkossakin noissa neutraaleissa peleissä.
Olen ihan samaa mieltä, noita kädenlämpöisiä selostajia riittää niin tykkään niistä joilla on se taito luoda pelistä vähän spektaakkeli kuitenkaan vetämättä yli, että itse alkaisi vetään mitään showta. Pidin myös aikanaan Liigaa selostaneesta kaverista joka taitaa olla nyt enemmän E-urheiluun profiloitunut, välillä meni vähän teennäiseksi hänellä mutta ottaisin kyllä useamman nykyselostajan tilalle bäkkiin.
Joitakin voi ärsyttää tuo maalien ns. ”Liian kova hehkuttaminen” kun pelataan jotain runkosarjaläpsyttelyä, mutta itseäni ei ainakaan haittaa jos syttyy kunnolla. Kyllä niitä hajuttomia, mauttomia ja värittömiä riittää silti yllin kyllin kyllästymiseen asti.
Olen ihan samaa mieltä, noita kädenlämpöisiä selostajia riittää niin tykkään niistä joilla on se taito luoda pelistä vähän spektaakkeli kuitenkaan vetämättä yli, että itse alkaisi vetään mitään showta. Pidin myös aikanaan Liigaa selostaneesta kaverista joka taitaa olla nyt enemmän E-urheiluun profiloitunut, välillä meni vähän teennäiseksi hänellä mutta ottaisin kyllä useamman nykyselostajan tilalle bäkkiin.