Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

• 3 943 214
  • 23 561
Suosikkijoukkue
HC TPS
Eilen taas piti laittaa peli pauselle. Pelotti, että eihän se toimi, jos pauselle laittaa, ei ole ikinä toiminut Cmoren jälkeen. No, reilu 10min erää toisti ok ja sitten sammui koko peli. Turha kuvitellakaan televisiolla alottavansa alusta ja kelaavansa takaisin kohtaan. Katsoin lopputuloksen, eli se siitä pelistä.

Ikävä Cmorea, siinä kaikki pelitti. Tämä nykyinen on ihan paska.
Tämä on helvetin turhauttava ja typerä ongelma joka pitäisi olla jo nyt korjattuna.

Olen huomannut että läppäri+selain+chromecast toimii suht hyvin jos pitää kelata tiettyyn kohtaan tai pausettaa peli. Silti ihan vitun hölmöltä tuntuu maksaa kymppejä kuussa näin paskasti toteutetusta palvelusta joka pitäisi vuonna 2024 toimia ihan sillä kännykän äpillä saatana sentään.

Pistän aina aasinhatun päähäni ennen kuin lähden hakemaan tätä varten läppäriä toisesta huoneesta ja alan kelailla peliä oikeaan kohtaan ihan vain sitä varten että olen joutunut keskeyttämään lähetyksen viideksi minuutiksi.

Milvus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampere
RC
Tämä on helvetin turhauttava ja typerä ongelma joka pitäisi olla jo nyt korjattuna.

Olen huomannut että läppäri+selain+chromecast toimii suht hyvin jos pitää kelata tiettyyn kohtaan tai pausettaa peli. Silti ihan vitun hölmöltä tuntuu maksaa kymppejä kuussa näin paskasti toteutetusta palvelusta joka pitäisi vuonna 2024 toimia ihan sillä kännykän äpillä saatana sentään.

Pistän aina aasinhatun päähäni ennen kuin lähden hakemaan tätä varten läppäriä toisesta huoneesta ja alan kelailla peliä oikeaan kohtaan ihan vain sitä varten että olen joutunut keskeyttämään lähetyksen viideksi minuutiksi.

Kiitos vinkistä. Vaikka koko sovellus meni vituiksi c-moren jälkeen ja on kuin käsin pyöritettävä tahko, niin jos ajanhallintaa voi näillä kilkkeillä helpottaa niin kokeillaan.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Laitanpa Mestiksen päälle Katsomosta, kun ei liigaa pelata.. Ei saamari Anniinan kimitys iskee heti vasten kasvoja. Taidankin kattoa vaan sit ku peli alkaa. Onneksi tuo on karkoitettu liigalähetyksistä.

Laiskiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, AC Oulu
Laitanpa Mestiksen päälle Katsomosta, kun ei liigaa pelata.. Ei saamari Anniinan kimitys iskee heti vasten kasvoja. Taidankin kattoa vaan sit ku peli alkaa. Onneksi tuo on karkoitettu liigalähetyksistä.
Rajahuhta muistaakseni jätettiin, tai jättäytyi liiga-lähetyksistä pois, koska hänellä taitaa olla joku rooli Kiekko-Espoossa. Näin ainakin muistelisin

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger

Jass0

Jäsen
Sama. Peli pyörimään ja saman tien erätauko ja Anniina... Ei vaan pysty, ei sitten millään. Eikö tuonne oikeasti ketään muuta löydy.

Rajahuhta muistaakseni jätettiin, tai jättäytyi liiga-lähetyksistä pois, koska hänellä taitaa olla joku rooli Kiekko-Espoossa. Näin ainakin muistelisin
Jotain positiivista sentään, ettei tuosta tarvitse liigapeleissä kärsiä.

j2k

Jäsen
Sama. Peli pyörimään ja saman tien erätauko ja Anniina... Ei vaan pysty, ei sitten millään. Eikö tuonne oikeasti ketään muuta löydy.

Jotain positiivista sentään, ettei tuosta tarvitse liigapeleissä kärsiä.
En nähnyt itse mitään valittamista kyseisessä studiossa. Hyvin käsiteltiin kasuaalille mestis-katsojalle pelaajien taitoeroja liigan ja mestiksen välillä. Onko teillä asennevamma että kun nainen puhuu jääkiekosta niin silmät alkaa pyöriä kuin hedelmäpelissä?

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
En nähnyt itse mitään valittamista kyseisessä studiossa. Hyvin käsiteltiin kasuaalille mestis-katsojalle pelaajien taitoeroja liigan ja mestiksen välillä. Onko teillä asennevamma että kun nainen puhuu jääkiekosta niin silmät alkaa pyöriä kuin hedelmäpelissä?
En kirjoittanut mutta vastaan silti. Ei ole, Suvi Puukangas on maan paras studioemäntä eikä kukaan pääse edes lähelle. Rajahuhdalla ei vaan yksinkertaisesti ole ”radioääntä” toimia hommassaan. Ääni tulee tasan yhdellä äänenpainolla eikä siitä muutu suuntaan tai toiseen, raivostuttavaa kuunnella. Ihan samalla tavalla on vino pino vuosien varrella ollut miesselostajia, otetaan nyt itselle varmaan sieltä vittumaisimmasta päästä, Kaj Kunnas, jonka äänen kuultua alkoi verta vuotamaan korvista. Nykyisistä Sorjonen varmaan särkee pahiten, jotkut tykkää, mutta itselle nuo ”VirtaneNÄÄÄÄÄÄÄ” venytykset ihan täyttä myrkkyä.

Tiedän, että eletään vuotta 2024 ja kaikki on aina sukupuoleen tai johonkin muuhun liittyvää, mutta kun alkuperäinen kommentoija(t) ei asiasta millään tavalla maininnut jonain sukupuoliongelmana, niin pitääkö se heti sellaiseksi olettaa?

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Mä luulen että jos AJ Niemellä olisi Anniinan ääni, niin kyllä siitäkin voisi kritiikkiä tulla.

Sinänsä minua ei ole Anniina koskaan häirinnyt, sen enempää kuin muutkaan kommentaattorit. Tiedän itse kuitenkin parhaiten.
Saija Tarkki oli muistaakseni aika kehno, mutta ei sekään liittynyt sukupuoleen vaan siihen että hänellä ei vaan supliikki eikä kompetenssi riittänyt. Onhan näitä miespuolisiakin ollut vaikka kuinka, mieleen tulee ainakin kamala ähisijä TImo Saarikoski Yle Puheella ja vaikka Sami Hyypiä jalkapallon puolelta.

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
En kirjoittanut mutta vastaan silti. Ei ole, Suvi Puukangas on maan paras studioemäntä eikä kukaan pääse edes lähelle. Rajahuhdalla ei vaan yksinkertaisesti ole ”radioääntä” toimia hommassaan. Ääni tulee tasan yhdellä äänenpainolla eikä siitä muutu suuntaan tai toiseen, raivostuttavaa kuunnella.
Tässä se on tiivistettynä. Joihinkin hommiin ei vaan joku sovi. Tietoa Rajahuhdalla on varmasti lätkästä, mutta se ei yksinkertaisesti riitä, jos sen tiedon ulosanti on tuota luokkaa. Sitä ei vaan pysty kuuntelemaan.

Sen, joka tästä tekee jonkun sukupuoli jutun, kannattaa miettiä onko mielekästä joka lähtöön vetää tuo kortti esiin.

Harppuuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Islanders/Kraken ja Doro Wierer
Liigassa pelataan kaksi peliä ja raastepöytä kaivettu selostamaan. Eikö ketään muuta löytynyt ? Se on taas herttileili, lehtoparvi ja pelimiehen kymppi ym muka hauskat ja kuluneet vitsit.

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Liigassa pelataan kaksi peliä ja raastepöytä kaivettu selostamaan. Eikö ketään muuta löytynyt ? Se on taas herttileili, lehtoparvi ja pelimiehen kymppi ym muka hauskat ja kuluneet vitsit.

No sepä helpottaa huomattavasti kumpaa matsia täällä katsotaan.

Gotterdam

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Leijonat, IPV, Roihuttaret, PuMu
Tässä se on tiivistettynä. Joihinkin hommiin ei vaan joku sovi. Tietoa Rajahuhdalla on varmasti lätkästä, mutta se ei yksinkertaisesti riitä, jos sen tiedon ulosanti on tuota luokkaa. Sitä ei vaan pysty kuuntelemaan.

Sen, joka tästä tekee jonkun sukupuoli jutun, kannattaa miettiä onko mielekästä joka lähtöön vetää tuo kortti esiin.
Rajahuhdalla kuitenkin riittää selvästi kun hän siellä on. Itseäni ei ole hänen äänensä koskaan häirinnyt, mutta kaikkia ei voi miellyttää.

WestCoast110

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Giallorossi
Kaksi peliä käynnissä Suomessa ja aivan järkyttävät selostajat löydetty taas molempiin peleihin.
Ei voi kyllä voittaa mitenkään. Tänään olisi ollut sopivasti aikaa katsella jompikumpi, mutta ei sitä turhaan kannata itseään kuitenkaan kiduttaa.

Saukkonen ja Laaksonen kyllä molemmat herroja, joita kuunnellessa tulee Mertsiäkin ikävä. En tiedä mitä pahaa TPS on tehnyt, mutta ihan liian paljon tällä kaudella kidutettu Tepolla. Vapaaehtoisesti en kyllä kuuntele ylimääräistä. Saukkonen taitaa olla vielä vältetty, mutta taisi olla vielä hetki sitten tanssilattialla, joten eiköhän hänenkin sulosoinnut löydä Tepsin peliin lähiaikoina.

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Miksi pitää olla siellä ukot raitapaidat päällä jossain 10 näytön äärellä. Yhdestä näytöstä katselivat muuten tennistä yhdessä vaiheessa. Varmaan unohtunut päälle =)
Nehän seuraa siellä kaikkia käynnissäolevia pelejä videotuomarin ominaisuudessa. Raitapaidat varmaan ihan visuaalisista syistä kun sieltä tulee kuitenkin suoraa kuvaa eetteriin. Olihan se hölmön näköistä jos siellä oltaisiin kirjavissa huppareissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy