Laiskiainen
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, AC Oulu
Itse olen huomaavinani että ainakin pieni muotoinen korjaus tehtiin 2-1 maalin jälkeisen aloituksen yhteydessä
Tähän kun saisi kylkiäisiksi pelkät halliäänet takas.Pitäisi voida valita oman joukkueen radioselostajat otteluihin. Teliallekin säästyisi rahaa. Painetta MTV:lle.
Telia Playssa saa pelkät halliäänet päälle. Kätevää Mertarannan sattuessa kohdalleSynkkiä uutisia kaikille (myös minulle) jotka toivovat pelkkiä halliääniä takaisin. Heitin kyssäriä että millonkas tämä ominaisuus tulee takaisin niin vastaukseksi sain että ei ole tiedossa että tämä paljonkin toivottu ominaisuus olisi tulossa takaisin.
Jep, ja kyseisen tanssiohjelman hc-fanit repivät somessa pelihousujaan ja -hameitaan, kun kanki-Saukkonen porskuttaa...Maikkarilta peliliike pistää Saukkonen mukaan tanssiohjelmaan. Nyt jengi äänestää sitä ettei vaan palaisi selostuskoppiin ja maikkarin kassa kiittää.
Ens sunnuntainahan on sitten urheiluteema ja mukana juontohommissa myös koko kansan Antero (linkki uutiseen), joten vaarallisia tilanteita luvassa.Jep, ja kyseisen tanssiohjelman hc-fanit repivät somessa pelihousujaan ja -hameitaan, kun kanki-Saukkonen porskuttaa...
Miten voi äänestää Mertsille jatkoa tuolla?Ens sunnuntainahan on sitten urheiluteema ja mukana juontohommissa myös koko kansan Antero (linkki uutiseen), joten vaarallisia tilanteita luvassa.
Itse taas tykkään tästä enemmän kuin silloin kun pelit kuvattiin yläkatsomosta. Kamerat lähempänä yleisöä ja lähempänä jäätä, lähempänä samaa fiilistä kuin olisi hallilla katsomassa. Mut makunsa kullakin.Onko Espoossa kamerat aina sijoitettuna näin häiritsevän alas? Tulee mieleen joku Aamulehden ilmainen pre-season harjoitusottelu.
Puhun siis ottelusta K-Espoo -SaiPa.
Oli kuvaus muutenkin taas tuttua harkkarilaatua. Ei toi korkeus oikeastaan haittaa niin, mut jotenki tulee sellanen olo, et eikö ne pysy ollenkaan mukana ku kuvaavat noin läheltä ja alhaalta. Turussa ehkä kuvataan vähän liian korkealta sit jo.Onko Espoossa kamerat aina sijoitettuna näin häiritsevän alas? Tulee mieleen joku Aamulehden ilmainen pre-season harjoitusottelu.
Puhun siis ottelusta K-Espoo -SaiPa.
Varmaan joku kärppä antipatia mutta värilaseissa hänellä lukee aika vahvasti jypTuo Ärje on ainakin ihan HPK:n hupiukko. Mertsille manttelin perijäksi värilaseilla selostajaksi
Tuo Ärje on ainakin ihan HPK:n hupiukko. Mertsille manttelin perijäksi värilaseilla selostajaksi
Jep, 100% JYPin miehiä on Ärje.JYPin miehiä kaveri on muistaakseni.
Eli pikkuveljen entinen "päävihollinen" on ykösinhokki. Mulla sama jos vaikka Lukko-Tappara, en oo Lukon puolella vaan Tapparaa vastaanJep, 100% JYPin miehiä on Ärje.
Veikkaan että oli yksinkertaisesti tuo Daavid vs Goljat -asetelma. Nämähän näkyy selostajien kohdalla varsin usein, kun pienellä seuralla on vastassa iso seura.Eli pikkuveljen entinen "päävihollinen" on ykösinhokki. Mulla sama jos vaikka Lukko-Tappara, en oo Lukon puolella vaan Tapparaa vastaan
Tuo taitaa olla siinä käytettävän fontin outous. Tuskin on kursiivilla kuitenkaan.Ihmettelen kuitenkin, miksi juuri numero 8 on kursiivilla ko. grafiikan osassa. Siis jos joukkueella on esim. 18 laukausta, niin se näkyy grafiikassa tyyliin 18. En jaksa enää uskoa, että vain kuvittelen tämän, vaikkei näköni olekaan paras mahdollinen.
Ymmärrän, että Telia on tehnyt paljon asioita hölmösti, mutta ei Teliaa nyt omasta töhöilystä kannata syyttää. Jos irtisanomisaika on 14 vrk, niin silloin se sopimus päättyy 14 vrk päästä irtisanomisesta.Kaksi viikkoa sain nauttia ilmaisesta kuukaudesta. Tilasin 18.9 ja eilen loppui.
Peruin tilauksen heti, koska on huonoja kokemuksia Telian laskutuskäytännöistä.
Ilmeisesti se kahden viikon irtisanomisaika vaikuttaa tuohon ilmaiskuukauteenkin.
Ihme pulju, pysyn kyllä niin kaukana Teliasta kuin voin.