Kova ikävä on Ruudun aikoja. Silloin koosteet ja klipit olivat priimaluokkaa. Paljon on tultu alas niistä vuosista, vaikka asianhan luulisi olevan päinvastoin. Ottelukoosteethan ovat nykyään aivan paskoja, pelkät maalit vain eikä mitään muita olennaisia huippuhetkiä, lopputunnelmia tms. enää niihin sisälly.
Jopa Mestiksen ottelukoosteet ovat minun mielestäni tasokkaampia kuin Liigan vastaavat.
Kyllä mäkin Ruudusta tykkäsin, vaikka muistan elävästi 2013 finaaleissa/pudotuspeleissä jotkut lähetykset pätki ilmeisesti sen takia, että ruuhka oli liian suuri.
Yksi iso miinus Katsomossa on se, ettet voi itse päättää laatua. Mielestäni oli sitten kyse mistä tahansa urheilustriimistä, olisi kiva jos olisi mahdollisuus itse säätää oman nettinsä mukaan. Tämä toki ei niitä kosketa, joilla yhteys on priimaa.
Itse olen kohdannut Elisan asiakkaana ongelmia, ja nykyisenä 5G-liittymän asiakkaana olen joutunut lukitsemaan 4G-yhteyteen, ja sekin nyt pätkii Katsomon alaisuudessa. Discoveryn asiakkaana n. 95% otteluista pyöri täysin parhaalla laadulla, Katsomon kanssa mulla on ongelmaa jatkuvasti.