Toivottavasti se on Juhani Tamminen.Toni Saukkola mainosti Lukko-Jukurit pelissä että perjantaina MTV:n kiekkotiimi vahvistuu. Olisikohan joku pois potkituista Marjamäestä, Rautakorvesta tai Niemisestä? Nemo tehnyt näistä eniten asiantuntijakommentaattorin hommia. Liekkö Rautakorpi ollenkaan?
Itse olen huomannut samaa, tai lähinnä sen että pausen jälkeen peli hyppääkin suoraan live-hetkeen, ja ei tarvitsekaan sitten enää jännittää...Onkohan ollut puhetta aiemmin? Pieni, mutta ärsyttävä ominaisuus.
Kun kattoo suorana, joskus saattaa tulla joku arkielämän häiriö: ovikello soi, meteoriitti iskeytyy olkkariin, pitää mennä kuselle/jääkaapille etc.
Laittaa pelin paussille, koska lyhyen breikin jälkeen voi helposti palata livelähetykseen power breakin aikana tai viimeistään erätauolla. Vessassa sitten kuulet kun lähetys jatkuukin.
a) Mihin menee maailma jos pauseen ei voi luottaa?
b) Onko teknisesti ihan mahdottomuus fiksata tällainen 2020-luvulla?
c) Enkö vain osaa?
Kari Jalonen & Lepistö.Toni Saukkola mainosti Lukko-Jukurit pelissä että perjantaina MTV:n kiekkotiimi vahvistuu. Olisikohan joku pois potkituista Marjamäestä, Rautakorvesta tai Niemisestä? Nemo tehnyt näistä eniten asiantuntijakommentaattorin hommia. Liekkö Rautakorpi ollenkaan?
MTV:n asiantuntijoista Karri Kivi ja Tero Lehterä saivat töitä valmentajina vuodenvaihteen tienoilla, joten kai heidän korvaajiksi Jalonen ja Lepistö tulevat.Kari Jalonen & Lepistö.
Jännä että MTV/Telia tekee tällä busineksella turskaa, mutta silti haalitaan lisää kasvoja studioon? Toki kertakorvaus/studio mutta luultavasti osa noista nykyisistä kyllä saa vähemmän kuin KJ tai Leppä
Kirosin samaa. Useammassa Nordiksen pelissä ollut sama vika. Olisi kiva tietää monta euroa säästävät per tuotanto näillä harjottelijoilla.Katselen jälkilähetyksenä tämän illan IFK - Ässät peliä, ja en kyllä tiedä mikä kesähessu tuolla pääkameran varressa on. Aivan kamalaa heilumista kameran kanssa, hyvä ettei tule merisairaaksi tuota heilumista katsellessa.
Hyvä esimerkki on esim. tuo Ässien ensimmäinen ylivoima, ei tuossa edes pysty hahmottamaan mitä ylivoimassa tapahtuu kun kamera heiluu zoomi pohjassa edes takaisin.
Haha. Samaa just kattelen tässä. Kojo hyvä lisä kyllä, mukavan rennosti vetelee ja uskottavuutta löytyy. Esim. J. Jalonen ollut mielestäni jotenkin jäykkä näissä.En tiiä, mutta oli kyllä tänään jännä huomata, kun yleensä niin sosiaalisesti lahjakas ja muutenkin vakuuttava Saravo oli kyllä jotenkin tänään aika nöyrää poikaa , kun Kojo oli rinnalla studiossa.
Olin just tulossa kysyy että onko muilla tällasta vikaa. Eli täällä tosiaan ihan sama juttu, ääni katkeaa, kuva pikselöityy ja menee mustaksi.Aika tarkkaan kymmenen minuutin välein pimenee ruutu hetkeksi Ilves-IFK ottelussa, mikähän juttu tämä nyt on?
Olen itsekin mennyt tällä samalla setillä jo useamman vuoden.Aika paljon täällä kiroillaan tuota maikkarin sovellusta, mikä nyt ei suorastaan yllätä. Itse tilaan edelleen Liiga-passin Telialta ja katson Telia-TV:n kautta. Täytyy sanoa, että toimii kyllä erittäin varmasti, katsoinpa sitten puhelimelta, Chromecastilla, Google-tv:llä tai läppärin selaimella.
Vielä kun joskus IFK:kin toimisi, niin tästä voisi suorastaan iloita.
Vieläkö tuossa Telia TV:ssä on se ekalta kaudelta tuttu ominaisuus, että lähetyksen viive saattaa olla mitä tahansa parin minuutin ja viiden minuutin välillä? Oli meinaan livelähetyksen katsominen ihan täyttä paskaa, kun viive oli parhaimmillaankin sitä parin minuutin luokkaa. Normaalistihan sellaisissa toimivissa nettilähetyksissä se viive on n. 30 sekuntia ja tuo on vielä ihan kestettävissä.Aika paljon täällä kiroillaan tuota maikkarin sovellusta, mikä nyt ei suorastaan yllätä. Itse tilaan edelleen Liiga-passin Telialta ja katson Telia-TV:n kautta. Täytyy sanoa, että toimii kyllä erittäin varmasti, katsoinpa sitten puhelimelta, Chromecastilla, Google-tv:llä tai läppärin selaimella.
Mainokset tulee alussa kun käynnistät lähetyksen katselun, ja sarjoissa tms niitä saattaa tulla kesken sisällön, mutta esim. lätkää katsoessa ei ole vaaraa että juuri kun kaveri on läpiajossa 7. finaalin jatkoajalla pamahtaisi ruutuun mainos.Kysymys uuteen Katsomo+ Urheilu -pakettiin liittyen: Telian liittymäasiakkaille tarkotetuista paketista halvin, eli 31,95€/kk, sisällyttää mainokset. Mitä tämä tarkoittaa käytännössä Liigaa katsoessa? Tuleeko pelien aikana ylimääräisiä mainoksia, vai näkyykö mainokset ainoastaan muussa sisällössä, eli sarjoissa yms? Kenelläkään kokemuksia?
Joo, juuri tämä skenaario oli ajatuksissa. Kiitos infosta!esim. lätkää katsoessa ei ole vaaraa että juuri kun kaveri on läpiajossa 7. finaalin jatkoajalla pamahtaisi ruutuun mainos.
Tähän kokemukseen erittäin vahva sama.Aika paljon täällä kiroillaan tuota maikkarin sovellusta, mikä nyt ei suorastaan yllätä. Itse tilaan edelleen Liiga-passin Telialta ja katson Telia-TV:n kautta. Täytyy sanoa, että toimii kyllä erittäin varmasti, katsoinpa sitten puhelimelta, Chromecastilla, Google-tv:llä tai läppärin selaimella.