Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 513 925
  • 21 783

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Sanokaa, että tämä ei ole oikeasti totta, vaan meitä on vaan kaksi tyhmää käyttäjää?
Kyllä se valitettavasti oli totta, kun viime viikolla kokeilin. Mua se ei henkilökohtaisesti haittaa, koska katson liigaa vain suorana. Mutta jos Viaplay tekisi saman uudistuksen, loppuisi NHL-pelien katselu aamuisin. Siinä sitten vain kieli keskellä suuta iltaan asti, ettei spoilaannu tuloksista.
 

Constantini

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Aivan floppi tuo tallenteen kelaus ainakin Samsungin tv:n sovelluksella. Lähdin eilen saunaan kun peliä oli pelattu 45min ja ajattelin katsoa lopun 15min saunan jälkeen. No livelähetys oli loppunut ja tallenteen kimppuun, niin miten voi olla mahdollista, että tallennetta voi kelata vain 10 sekunttia kerrallaan pitämällä kaukosäätimen nappia pohjassa. No siinä meni loppuilta kelatessa lähetystä sinne 2 tunnin paikkeille ja oli mentävä nukkumaan. Esim. Viaplayssa tuo kelaus ollut hyvä, kun ensin se kelaa hitaammin ja jonkin ajan kuluttua kelaus nopeutuu huomattavasti kun kelausnappi on pohjassa edelleen.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
34.99e maksava Discoveryn paketti on edullisin vaihtoehto katsoa Liigaa tällä hetkellä ellet ole Telian asiakas jolloin Katsomon saa etuhintaan.

Olen telian asiakas mutta mitä ihmettä tarkoittaa tuo katsomo plus ja urheilu mainoksilla?

Edit maksat siis 32 e/kk siitä että joku mainosalgoritmi tunkee sulle kesken livepelin mainoskatkoja?
 
Viimeksi muokattu:

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Olen telian asiakas mutta mitä ihmettä tarkoittaa tuo katsomo plus ja urheilu mainoksilla?

Edit maksat siis 32 e/kk siitä että joku mainosalgoritmi tunkee sulle kesken livepelin mainoskatkoja?
Kun käynnistät lähetyksen niin näet perus mainokset kuten yhtälailla Youtubessa jne, mutta kesken toiston ei tule mitään mainoksia.

Ihan yleinen trendi kansainvälisesti tällä hetkellä että tarjotaan palvelua halvemmalla mainosten kera.
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Kun käynnistät lähetyksen niin näet perus mainokset kuten yhtälailla Youtubessa jne, mutta kesken toiston ei tule mitään mainoksia.

Ihan yleinen trendi kansainvälisesti tällä hetkellä että tarjotaan palvelua halvemmalla mainosten kera.

Ja tämä koskee siis vain livesisältöjä? Muissa asioissa normaalit mainoskatkot?
 

MSU

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja tämä koskee siis vain livesisältöjä? Muissa asioissa normaalit mainoskatkot?
Itse en osaa tähän sanoa tuleeko esim. sarjoissa keskellä mainoksia. Joku muu tietävä voi valistaa.

Toki kröhm, adblock toimii tässäkin yhteydessä jolloin voi tilata tuon halvemman paketin ja silti katsella ilman mainoksia.
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Helpotan elämääsi.

1) Tuossa kohtaa unohda TV.
2) Avaa Katsomo nettiselaimella, kirjaudu sisään, hae haluamasi ottelu ja vie hiirellä pallero haluamaasi kohtaan.
15" läppärinruutu vs 65" telsu. Telsulla mennään. Ratkaisu ei voi olla , että heitä tv ikkunasta ja maksa kk-maksusi nurisematta. Kehittäkööt tuotettaan kuntoon. Palautetta annettu katsomon chat-kanavan kautta. "välitän terveisesi tuotekehitykseen"
 

luukkumies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, maajoukkue , voima
Lähetys tietokoneelta telkkariin?
No vielä kerran. Ei vaan voi olla niin, että tv - sovellus on luokaton? Toki tiedän, että voin kikkailla vaikka ja millä teknisellä suoritteella. UX suunnittelu tässä kussu ja rajusti. Liki 40€/kk että tv kokemus on luokaton, on mielestäni hieman heikkoa suorittamista.

Lisätään vielä. En myöskään innostu jos MTV Katsomon chat hahmo ehdottaa " kato läppärillä / kytke läppäri telkkariin".
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
No vielä kerran. Ei vaan voi olla niin, että tv - sovellus on luokaton? Toki tiedän, että voin kikkailla vaikka ja millä teknisellä suoritteella. UX suunnittelu tässä kussu ja rajusti. Liki 40€/kk että tv kokemus on luokaton, on mielestäni hieman heikkoa suorittamista.
Eihän kukaan tässä ole sanomassa, että huono tv-sovellus on hyväksyttävä asia? Se vain on jotain, mitä sinä, minä tai kukaan meistä ei voi korjata. Sen sijaan voimme tarjota vaihtoehtoa, jolla tiettyä ongelmaa voi väliaikaisesti kiertää, kunnes tuo sovellus korjataan toimivaksi.
 

Rekka Pinne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Vancouver Canucks
Tuolla MTV Katsomossa ei vissiin voi laittaa selostusta pois päältä? Tykkäsin itse aina Cmorella katsoa pelejä ilman selostusta, mutta MTV:llä se ei ny sit vissii oo enää mahollista. Noh onneksi Kärppien pelissä on tänään selostajana Jani Alkio, joten kyl tää nyt menee.
 

cimoh

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jokipo, Canucks
Näkyykö muilla KalPa - JYP. Täällä vaan musat soi
 

Kossu123

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Ryan Lasch, #24
Tuolla MTV Katsomossa ei vissiin voi laittaa selostusta pois päältä? Tykkäsin itse aina Cmorella katsoa pelejä ilman selostusta, mutta MTV:llä se ei ny sit vissii oo enää mahollista. Noh onneksi Kärppien pelissä on tänään selostajana Jani Alkio, joten kyl tää nyt menee.
Ja ei voi kelata taaksepäin, jos on chromecastiin yhdistetty puhelimesta. Onhan toi ihan helvetin ala-arvoista jo.
 

Zeta03

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, sympatiat KooKoo
Viimeisiä pelejä CMorelta, ensi viikolla on siirryttävä Katsomoon. Tulee kyllä joka toinen päivä muistutustekstareita Telialta..
 

Jurvanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äsät!
Pakko myöntää, että ujosti sytyn tuolle Telian mainoskampanjan geneeriselle: "Mä en ymmärrä jääkiekosta mitään, mutta on se sillee kivaa! Kunhan kaikilla on kivaa ja kaikki on kavereita"-hahmolle.

Ihan vaan siksi, että tuo on täysin ja totaalisen tehoton tapa markkinoida kendoa ihmisille.
 

CarlosN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Katsomo on yksinkertaisesti niin luokaton, että C-moren kohta loppuessa, jää kyllä liigan katselu hallin ulkopuolella siksi aikaa, kunnes pystyvät edes kohtalaisen palvelun tarjoamaan. Lähetyksen rajoittaminen yhdelle päätelaitteelle ja täysin luokaton sovellus ovat kyllä niin iso heikennys nykyiseen, että jo ihan periaatteestakin omalla kohdalla ainoa mahdollinen ratkaisu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös