Lähettääkö Telia / C More ennen liigakauden avausta mitään harjoituspelejä?
Eivät näytä, ikävä kyllä.
SolidSportilta tuli viime vuonna. Hiljaista on ollut sen(kin) suhteen. Pidetään peukkuja, että huonolaatuinen striimi saadaan taas pystyyn.Tuleekohan mistään lähetystä Pitsiturnauksesta?
Telian ensimmäisellä kaudella tuo Pitsiturnaus vielä näytettiin, mutta sen jälkeen se jäikin pois.SolidSportilta tuli viime vuonna. Hiljaista on ollut sen(kin) suhteen. Pidetään peukkuja, että huonolaatuinen striimi saadaan taas pystyyn.
Joo eikös tuo kausi ollut se, kun panostivat preseasoniin oikeasti. Ois kiva jos harkkamatsei näytettäisiin edelleen. 22-23 kauden "aloitukseen" alle viikko eikä oikein minkäänlaista pöhinää Liigan ympärillä.Telian ensimmäisellä kaudella tuo Pitsiturnaus vielä näytettiin, mutta sen jälkeen se jäikin pois.
Vaikka oma joukkue ei ole tuolla pelannutkaan sitten elokuun 2013, niin katselisin kyllä mielelläni. Lätkää on alkanut olla jo ikävä.
Toiminut viimeiset kaksi kertaa niin huonosti, että kummallakin kerralla olen vaatinut ja saanut rahat takaisin.Joo eikös tuo kausi ollut se, kun panostivat preseasoniin oikeasti. Ois kiva jos harkkamatsei näytettäisiin edelleen. 22-23 kauden "aloitukseen" alle viikko eikä oikein minkäänlaista pöhinää Liigan ympärillä.
Taidan valehdella jos sanon, että SolidSportilla on ollut jollain 20e koko pitsiturnaus näkyvissä.
Viimeksi itellä toimi ihan hyvin, muistaakseni chromecastilla pistin telkkariin. Laatu on vaan niin paskaa ollut, ettei siitä ihan mitään mahtavaa kokemusta saanut.Toiminut viimeiset kaksi kertaa niin huonosti, että kummallakin kerralla olen vaatinut ja saanut rahat takaisin.
Onkos nyt kukaan väijynyt että mistä saa sopivalla hinnalla hyvää laatua tulevaan kauteen?
Telian juttu ollu aiemmin käytössä ja toiminu ihan ookoo.
Nostivat hieman hintaa mikä ei ole se kauhein kysymys mutta onko Cmore tms jollain tavalla
parempi? Vai joku muu?
Selostus on aina ihan kuraa, viime vuonna taisi jonkun pelin selostaja nukahtaa kun oli hiljaa jonkun 5 minuuttia kerran putkeen. Ei kyllä juuri puhunut muutenkaan.Viimeksi itellä toimi ihan hyvin, muistaakseni chromecastilla pistin telkkariin. Laatu on vaan niin paskaa ollut, ettei siitä ihan mitään mahtavaa kokemusta saanut.
Jos nyt hakemalla hakee Telian paketista jotain positiivista niin siinä saa pelkät halliäänet ja otteluarkisto, jota on näköjään karsittu huolella.
Luulin ilman muuta, että Pitsiturnaus näkyy c-morella, kun Liigan sivuilla niin lukee.
Mutta hölmöhän minä olin kun menin virallisia sivuja uskomaan...
Ei ole näkynyt aiemminkaan. Meinaatko lukemisella linkkiä katso pelit, joka johtaa cmoren sivuille? Kieltämättä tuossa voisi olla vaikka linkki Solidsportsiin, josta tuo näkyy. Ehkäpä Liigalla on sopimukset vain cmoren kanssa, joten eivät perusta näistä muista striimaajista.
Pitsiturnaus
solidsport.com
discovery+ Sport Hockey 23,99 €/kk
Mistä sää nuin halvalla tuon paketin saat? Itelle ilmottaa hinnaksi 29e/kk.
Ihan discovery+:n kotisivuilta:
Ei yhtään outoa Discoveryn kanssa. Viime kauden töpeksimiset saavat minut kyllä skippaamaan kyseinen lafka lätkän kanssa.No piru vie.
Edit: Mun screenshot on android-sovelluksesta ja nyt ku menin ihan nettisivuille niin siellä saman paketin hinta on tuo mainitsemasi 23,99 e/kk. Kiitos sulle.
Ompa outoa.
Sehän pitää vissiin kallistua itekki tuonne discoveryn puolelle...C More Total+ 34,95 €/kk (ainut C Moren paketti joka sis. Telia Liigapassin)
discovery+ Sport Hockey 23,99 €/kk
Itse tulee hommattua tuo discoveryn+ Sport Hockey paketti, sen verran iso tuo hintaero on. Ja ainakin viime kaudella discovery+ toimi vallan mainiosti.