Lukko - HIFK lähetys ei lähde käyntiin?
Joo ei näköjään.
Lukko - HIFK lähetys ei lähde käyntiin?
Sama homma täällä! Vaikuttaa taas farssiltaLukko - HIFK lähetys ei lähde käyntiin?
Jos kiekon tiputukseen kerkiäisi. Ei ainakaan Lukon rosterissa hirveästi ole kerrottavaa.Joo ei näköjään.
oon kyllä täysin eri mieltä. Mertsin ei kuuluisi selostaa jääkiekkoa enää ollenkaan. Jos selostaja ei pysty erottamaan edes pelaajia tai muutenkaan selostamaan mitä kentällä tapahtuu on laji vain kyseiselle selostajalle väärä.Minun mielestä Mertaranta ehdoton ykkösselostaja, mutta katonkin neutraalilasien läpi. Se vähän riippuu mitä siltä selostajalta haluaa. Saukkosen änkyttämistä ei jaksa.
oon kyllä täysin eri mieltä. Mertsin ei kuuluisi selostaa jääkiekkoa enää ollenkaan. Jos selostaja ei pysty erottamaan edes pelaajia tai muutenkaan selostamaan mitä kentällä tapahtuu on laji vain kyseiselle selostajalle väärä.
Tässä on kyse siitä, että penkkiurheilua ja katsojakokomusta laajennetaan osallistuvampaan suuntaan. Kuva kertoo yhtä, ääni toista. Katsojalle jää tähtäväksi päätellä mitä oikeasti tapahtui.oon kyllä täysin eri mieltä. Mertsin ei kuuluisi selostaa jääkiekkoa enää ollenkaan. Jos selostaja ei pysty erottamaan edes pelaajia tai muutenkaan selostamaan mitä kentällä tapahtuu on laji vain kyseiselle selostajalle väärä.
Mites on, toimiiko tällä android tv tikulla lätkä ihan normaalisti? "Full HD 1080p / 60 FPS" <- tuo vähän mietityttää
Kyllä tuo ero on todella hyvin Shieldilläkin havaittavissa, jos laite on jäänyt jostain syystä 60 Hz tilaan. Toki tähän hieman vaikuttaa käytössä oleva telkkarikin, mutta varsinkin OLED:llä tai kalliimmalla LCD:llä katselukelvotonta, kun kuvanpäivitys tapahtuu täydellisemmin, mutta näyttäen lähteen virheetkin paremmin.AndroidTV-applikaatiota käyttäessä en ole huomannut mitään eroa 50/60hz välillä tuolla edellä mainitulla Xiaomin lootalla enkä Nvidia ShieldTV:llä. En tosin ole varma muuttaako nuo lennosta taajutta tuota applikaatiota käyttäessä...
Kyllä tuo ero on todella hyvin Shieldilläkin havaittavissa, jos laite on jäänyt jostain syystä 60 Hz tilaan. Toki tähän hieman vaikuttaa käytössä oleva telkkarikin, mutta varsinkin OLED:llä tai kalliimmalla LCD:llä katselukelvotonta, kun kuvanpäivitys tapahtuu täydellisemmin, mutta näyttäen lähteen virheetkin paremmin.
Olisin varovainen sen suhteen, saako tuota vaihdettua. Käsittääkseni ihan jokainen Android TV laite ei edes tue vaihtamista, joten varmistaisin tämän ensin. Yksikään Android TV laite ei taida tukea automaattista vaihtoa, sillä koko Android TV tukee tätä vasta uusimmasta 12 versiosta alkaen, jota ei missään taida olla vielä käytössä. Tällöinkin edellyttää sovelluskohtaista tukea. Jotain virityksiä tosin on olemassa jo nyt joissain yksittäisissä sovelluksissa (Plexissä kuulemma ainakin), mutta oman kokemuksen mukaan yhdessäkään suoratoistopalvelussa, mukaan lukien Cmore.
Toimii ihan kuten ennenkin. Ainakin minulla.Cmoren uusittu sovellus ei enää toimi laisinkaan chromecastin kanssa ja selainversiossa ei enää ole ollenkaan chromecast kuvaketta. Mainio huononnus jälleen kerran.
Kannattaa myös päivittää google home sovellus jos käytössä android. Itsellä auttoi.Cmoren uusittu sovellus ei enää toimi laisinkaan chromecastin kanssa ja selainversiossa ei enää ole ollenkaan chromecast kuvaketta. Mainio huononnus jälleen kerran.
Tätä ei usko kukaan, mutta kaverini kertoi, että CMoren lisäksi kuvake tulee päivityksen yhteydessä näkyviin myös RedTubeen.Kannattaa myös päivittää google home sovellus! Itse ihmettelin tässä taannoin että missä on chromecastin kuvake. Sieltähän se tulla tupsahti kun päivitin Home sovelluksen!
Toimii ihan kuten ennenkin. Ainakin minulla.
Olen laittanut usean palautteen, vastaus ollut lähinnä tasoa, että ovat ammattilaisia ja palautteen perusteella eniten toivotut äänet.Laitoin tuossa taas CMorelle palautetta selostajista, totesin että Mertaranta ja Saukkonen eivät pysy pelissä yhtään mukana ja muut selostajat ovat paljon parempia. Laittakaa muutkin jos olette samaa mieltä.
Toki sieltä tulee ylihuomenna taas se sama vastaus "Kiitos palautteestasi, harmi että selostajat eivät miellytä, saamme palautetta puolesta ja vastaan", mutta ehkä sillä on jossain vaiheessa jotain vaikutusta, jos kyseisiin herroihin liittyvästä palautteesta 95% on negatiivista (vaikea kuvitella kovin monen heitä kehuvan).
Olen laittanut usean palautteen, vastaus ollut lähinnä tasoa, että ovat ammattilaisia ja palautteen perusteella eniten toivotut äänet.
Ihmettelen keltä on kysytty.
Tuon saman vastauksen olen saanut pari kertaa minäkin. Tällä kertaa eivät kuitenkaan enää vastanneet heidän olevan suosittuja, kiittivät vain palautteesta ja kertoivat välittävänsä palautteen Liigan tuotannolle. Toivo elää.Olen laittanut usean palautteen, vastaus ollut lähinnä tasoa, että ovat ammattilaisia ja palautteen perusteella eniten toivotut äänet.
Ihmettelen keltä on kysytty.