Jos joku vahvistaa tämän, niin olen sitten ilmeisen väärässä, mutta en ole kuullut C Moren 4K-lähetyksistä muuta kuin sen, että niitä on aloitettu testaamaan, mutta ei ole tuotu vielä asiakkaille ollenkaan. En myöskään ole googlettamalla löytänyt pihaustakaan C Moren 4K-lähetyksistä viime kaudella tai tulevalla kaudella.
Olen aika varma, että tästä olisi pidetty meteliä ja käytetty myyntikikkana, jos 4K-lähetykset olisi tuotu C Moren palveluun.
Nyt kun tätä kauden avauspeliä katselen, niin tähänkin antaa netin yli vaihtoehdon 4k pois/päällä. Kuva liitteenä.
Nyt ku muistelen tarkemmin, niin taisin tämän vähän niinku puolivahingossa löytää. Aiemmin käytin ylimääräistä alypuhelinta vähän niinku kaukosäätimenä chromecast laitteelle ja siinä tätä valintamahdollisuutta ei silloin ollut. Mutta sitten kun toisesta syystä aloin enemmän tietokoneen kautta lähettämään chromecastille käskyjä, että mitä näyttää, niin silloin huomasin jossain pelissä tuon 4k mahdollisuuden.
Edit. nyt kyllä pitää perään sen verran raportoida, että siinä, missä nää 4k lähetykset toimi viime kaudella hyvin, niin nyt jostain syystä tää on mulla pätkässyt jo viisi kertaan tämän ekan erän aikana. Onkohan vika laitteistossa, vai onko kysyntä tällä hetkellä niin kova, että kaista ei riitä tshekkilään asti?
Edit2. jatkoraportti. Tokan erän alussa pätkäisi vielä kerran, mutta sen jälkeen toimi pätkimättä. Eli ehkä siellä pistetttiin hommia kuntoon vielä pelin aikana. Toivottavasti huomenna homma sitten rokkaa jo normaalisti, ku HIFK:n peli alkaa.