Ohimennen tänne heitän kehua kun samalla odotan Teliaskeidan chattia auki.
Liigapassi on, hommattu Elisan kaapelikortin kautta kauden alusta. Eli maksanut 27.9e kuussa
Telia heitti perskortista yllättäen laskun Marras/Joulukuulta heidän LiigaPassista (kotiosoite mistä 4v sitten muutettiin) hintaan 19.9e
Asiaan..
Tappelin kevään laskujen kanssa kun toukokuussa vielä passia piti maksaa vaikka pelit loppui 14.3
Karsea selvittely...Liiga passi hemmettiin ja laskua ei tarvinnut maksaa. Karsea vaiva, ei pyydetty anteeksi.
No nyt oli Tappara- passi aktivoitunut kesken kauden...noussut tuhkasta Telian toimesta ilman mulle kertomista.
No lasku kertoi. Jos passi olis aktiiviseksi jäänyt kevään jälkeen (no ei jäänyt!) niin olis lasku tullut 1.10 alkaen kun liiga alkoi.
Tämä uudelleen syntynyt (ei toivottu lapsi) lasku oli alkaen 09.11.2020 - 08.12.2020 asti.
Vaadin nyt että kuuntelevat äänitteet viime keväältä kun asiasta tapeltiin. Pyysivät päivämäärät milloin soitot oli.. juu nehän löydän heti.
Ite pitää selvittää kaikki, aivan kun ne eivät löytäisi niitä mun tietoni kohdilta järjestelmästään.. pientä vittuilua vois sanoa.
Olkaa tarkkoina ettei käy samoin.
PS: Chat on kovaa kamaa. Tuli botti linjalle, ei sen kanssa "keskustelusta" tullut mitään (varmaan mun vika sekin) niin tuli ihminen viimein linjoille.
Miten voi chat palvelussa tylyttää aivan surutta asiakasta, väitetään vastaan, annetaan heti ymmärtää että kysyjän oma vika.
Tivattiin kaikki tiedot laskusta, en ole moiseen koskaan törmännyt. Copy/paste koko saatana laskusta avas tiedot, juu-u
Laittaa vain enemmän vtuttaan moinen, ei kannata paskachatin kautta selvittää vaan soittaa AINA.
Sanoin (kuten aina) sori vastapuolelle keskustelun jälkeen, sen verran tykitin raivoa.
Telian vika, kaikesta huolimatta ei sen tyttösen(joka vastaa miten on määrätty) joka varsinaisen työpaikan on ittelleen ottanut.