Ei taida löytyä, tai en ole ainakaan nähnyt. Tuo liiga + Viasat jääkiekko löytyy, mutta ei todellakaan ole sama.Saako mistään liigapassi ja viaplay komboa?
Näin itsekin olen pähkäillyt. Mutta toimiikos tuo telia tv kuitenkin selaimella ja kännykän apilla ihan hyvin eli voi käytännössä katsoa viasatin sisältöä muutenkin kuin television kautta?Ei taida löytyä, tai en ole ainakaan nähnyt. Tuo liiga + Viasat jääkiekko löytyy, mutta ei todellakaan ole sama.
Itsellä ainakin toimi hyvin kun oli käytössä, viime kaudella.Näin itsekin olen pähkäillyt. Mutta toimiikos tuo telia tv kuitenkin selaimella ja kännykän apilla ihan hyvin eli voi käytännössä katsoa viasatin sisältöä muutenkin kuin television kautta?
Lisätään tähän:Discovery+
- AndroidTv app on rikki, mutta korjauksessa (kuva on mallia paska)
- Android Tv:n sisäinen cast toimii loistavasti, ei pätki ja kuva on laadukas (asia mitä Telia ei saanut kahteen vuoteen korjattua).
Suosittelen kyllä tätä valintaa, kunhan tuo tv:n oma äppikin saadaan vielä korjattua.
Mulla on tää Telian liigapassi + viasat vai mikä v sport onkaa ja katson aina koneella niin joo cmoressa .Olisin ottanut tuon Telian liigapassin+viasat mutta älysin että eihän tuolle ole edes älytelevisiosovellusta. Aika iso miinus tuollaiselle tuotteelle.
Vai siis toimiiko tuo liigapassi cmoressa vai eikö telia liigapassiin kuulu tuo cmore liigapassi?
Liigapassi + Viasat Jääkiekko Telian liittymäasiakkaille 29,90€/kk, ei sinänsä pahan hintainen, jos NHL kiinnostaa.Ei taida löytyä, tai en ole ainakaan nähnyt. Tuo liiga + Viasat jääkiekko löytyy, mutta ei todellakaan ole sama.
Tämä on kyllä ihan hyvä paketti, joka myös itsellä jossain vaiheessa ollut, mutta jos on todellinen kiekkofanaatikko, niin ei ihan ole sama mitä olisi tuo liigapassi + Viaplay ja nämä joutuukin sitten ostamaan erikseen.Liigapassi + Viasat Jääkiekko Telian liittymäasiakkaille 29,90€/kk, ei sinänsä pahan hintainen, jos NHL kiinnostaa.
Tämä on ihan totta. Ei täysin sama sisältö / pelit tuolta Telian kautta tule Viasatin Jääkiekolta vs Viaplayn palvelusta.Tämä on kyllä ihan hyvä paketti, joka myös itsellä jossain vaiheessa ollut, mutta jos on todellinen kiekkofanaatikko, niin ei ihan ole sama mitä olisi tuo liigapassi + Viaplay ja nämä joutuukin sitten ostamaan erikseen.
Vaihdoin Jukurit-HIFK:n mainoskatkolla TV-apista kännykkä/Chromecast-yhdistelmään, kun tuo apin kuvanlaatu on edelleen aivan kamala. Chromecast vaikuttaa kyllä pelittävän hyvin. Huomasinpa samalla, että tuo tv-apin lähetys on kaiken lisäksi jonkin verran kännykkää jäljessä. On se tv-appi kyllä muutenkin niin karmea, että voisi varmaan suosiolla siirtyä pelkän kännykkä+chromecast-yhdistelmän käyttöön.Toimiiko muilla päivän liigapelit discoveryn tv:n appin kautta? Chromecastiin saa toistettua pc:n kautta mutta pätkii älyttömästi. Ei täysin vakuuta discoverykaan.
Hyvin toimii puhelin + CC komboToimiiko muilla päivän liigapelit discoveryn tv:n appin kautta? Chromecastiin saa toistettua pc:n kautta mutta pätkii älyttömästi. Ei täysin vakuuta discoverykaan.
Kuulosta monimutkaiselta kun itse katsoo cmore sovelluksella. No, enhän minä edes tiedä mikä on chromecast saati, että olisi semmoisen joskus nähnyt.Discovery+ + puhelin + CC Ultra kombolla mennään ja hyvin toimii.