Mainos

Telia / MTV – Liigan uusi koti

  • 3 907 322
  • 23 436

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Ei suoranaisesti liity Liiga kiekkoon, mutta nyt kun Liiga on tauolla, saavat SHL:n ystävät nauttia nyt monesta suomeksi selostetusta ottelusta ja jopa muutamasta studiopelistäkin. Kelpaa ainakin itselle! Hyvää reagointia C Morelta tuoda lisätarjontaa katsojille.

No perjantai! Meneehän se tuokin. Pitääpä kerrankin katsella SHL-pelejä. Normaalisti ei aika muulta kiekolta noille riitä.
 

hockey10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Mietin tässä kanssa, että onko tuo Telialle suoraan vittuilu ja haukkuminen mukavaa ajanvietettä osalle, kun aina sitä pitää harrastaa?

Tällä tietoa Liiga pari viikkoa tauolla. Ja tosiaan niiltä kuukausilta laskutetaan, kun pelataan = myös joulukuussa pelattiin. Ja jos tämä laskutus on ongelma, Telia antaa poikkeuksellisesti irtisanoa kanavapaketin ilman irtisanomisaikaa. Ilman pakollista syytä, avasi Telia Cmoren sisällöt Liigapassin tilaajille.

Ja sitten vielä; asiakaspalveluun ei pääse läpi? No, suurin osa voi lopettaa tilauksen omilta sivuilta parilla klikkauksella ja kyllä niitä yhteydenottotapoja on muitakin, kun puhelinaspa. Jos se juuri sillä hetkellä sattuu ruuhkainen olemaan etkä ehdi paria minuuttia kauempaa odottaa, kokeile Facebookin yv:tä, Telian chattia, yhteydenottopyyntöä... Aina olen yhteyden Teliaan saanut (melko helposti).

Kiitos, kun sain avautua.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ilman pakollista syytä, avasi Telia Cmoren sisällöt Liigapassin tilaajille.
Minua sylettää tämä, koska Total+ tilaajille ei tarjota mitään, joka eriarvoistaa asiakkaita. Vieläpä siten, että vähemmän maksavat asiakkaat saavat etua, mutta enemmän maksavat eivät saa mitään. Päädytään tilanteeseen, jossa halvempien pakettien tilaajilla näkyy sama sisältö kuin kalliimpien pakettien tilaajilla.

Asiakkaita tulisi kohdella tasavertaisesti näissä tilanteissa.

Muutoin ei oikeastaan suurta valittamisen aihetta olisikaan.
 

Glove

Jäsen
Minua sylettää tämä, koska Total+ tilaajille ei tarjota mitään, joka eriarvoistaa asiakkaita. Vieläpä siten, että vähemmän maksavat asiakkaat saavat etua, mutta enemmän maksavat eivät saa mitään. Päädytään tilanteeseen, jossa halvempien pakettien tilaajilla näkyy sama sisältö kuin kalliimpien pakettien tilaajilla.

Asiakkaita tulisi kohdella tasavertaisesti näissä tilanteissa.

Muutoin ei oikeastaan suurta valittamisen aihetta olisikaan.
No oletko kysynyt hyvitystä? Tuote ei vastaa tilattua, joten kuluttajalla on oikeus hyvitykseen.
 

Olbertson

Jäsen
Suosikkijoukkue
NATO, Leijonat, Kärpät
Mietin tässä kanssa, että onko tuo Telialle suoraan vittuilu ja haukkuminen mukavaa ajanvietettä osalle, kun aina sitä pitää harrastaa?

Auts. Teliahan voi loukkaantua, silläkin on tunteet.

Näissä haukuissahan ei ole mitään perää, eihän? Loistavasti on hommansa hoitanut ihan alusta saakka?

Vittuiluhan on tunnetusti taitolaji. Sekin on taitolaji, ettei koe henkistä pahaa oloa ja loukkaannu siitä että joku kritisoi ei-henkilö-oikeussubjektia. Varsinkaan jos tämä on tullut isoilla puheilla ja rintaa röyhistellen liigafanien apajille ja vetänyt sitten täysin vihkoon pari vuotta.
 

Baloun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, sympatiat milloin kenellekkin
Auts. Teliahan voi loukkaantua, silläkin on tunteet.

Näissä haukuissahan ei ole mitään perää, eihän? Loistavasti on hommansa hoitanut ihan alusta saakka?

Vittuiluhan on tunnetusti taitolaji. Sekin on taitolaji, ettei koe henkistä pahaa oloa ja loukkaannu siitä että joku kritisoi ei-henkilö-oikeussubjektia. Varsinkaan jos tämä on tullut isoilla puheilla ja rintaa röyhistellen liigafanien apajille ja vetänyt sitten täysin vihkoon pari vuotta.
Eihän Telia ole toki vetänyt ihan putkeen tuota. Mutta ketään ei kiinnosta Telialla kun joku neverhöörd foorumisti kettuilee jossain foorumilla ja kuvittelee, että se jotenkin auttaisi(muuta kuin lähinnä lähinnä parantaa omaa pahaa oloa). Ja sitten ylipäätänsä kertoo jo ihmisestä jotain jos lähtee sinne asiakaspalvelulle kettuilemaan. Tekee lähinnä itsensä naurunalaiseksi ja toinen pää lähinnä nauraa kettuilulle. Harvemmin myöskään sitä ihmistä otetaan tosissaan.
 

Tinke-80

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Haukat
Kumpi kannattaa hankkia, CMoren Telia Liigapassi vai Dplayn Sport Hockey?

CMore 27,95€/kk vs Dplay 26,99€/kk

Tulisi Samsungin Smart TVn ja Chromecastin kautta käyttöön, kumpi noista on parempi? Dplayllä on jotain ongelmia ollut? TeliaTVn juuri peruin, meni lopulta hermo TeliaTVn laskutus- ja katseluongelmiin.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kumpi kannattaa hankkia, CMoren Telia Liigapassi vai Dplayn Sport Hockey?

CMore 27,95€/kk vs Dplay 26,99€/kk

Tulisi Samsungin Smart TVn ja Chromecastin kautta käyttöön, kumpi noista on parempi? Dplayllä on jotain ongelmia ollut? TeliaTVn juuri peruin, meni lopulta hermo TeliaTVn laskutus- ja katseluongelmiin.
Ei ole omaa kokemusta Dplaysta, mutta C More on toiminut todella hyvin ja enemmän olen kuullut ongelmista Dplayn puolella, joten oma suositus olisi C More.

Jos oot Telian liittymäasiakas, niin sieltä kautta sais C More Total+:n pari euroa kalliimmalla, eli 29,95€. Itsellä tuo paketti siis käytössä ja siihen sisältyy C Moren kaikki sisällöt, Liiga mukaan lukien.
 

Pardus

Jäsen
Kumpi kannattaa hankkia, CMoren Telia Liigapassi vai Dplayn Sport Hockey?

CMore 27,95€/kk vs Dplay 26,99€/kk

Tulisi Samsungin Smart TVn ja Chromecastin kautta käyttöön, kumpi noista on parempi?
Liiga näkyy jo joillakin Dplayn äly-tv-sovelluksilla. Ilman Chromecastia siis. En tiedä tarkemmin millä. Kannattaa kysyä Dplayn aspasta.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Kannattaa myös kokeilla facebookin messengeriä jos koittaa saada yhteyttä esim Teliaan. Vastaavat yllätävän nopeasti eikä tartte puhelimen päässä notkua!

Juurikin näin. Laitoin viestiä muistaakseni perjantaina ja viidessä minuutissa tuli vastaus ja muutaman minuutin chättäilyn jälkeen asia oli kunnossa.
 

Noutaja#9

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK,Itä-Helsingin Noutajat
Itselläni on pelkkä Liigapassi Elisan kautta. Mitään ilmoitusta ei ole tullut yhtään mistään. Kolmen päivän kuluttua olen luultavasti viisaampi, kun lasku jälleen kerran kilahtaa puhelimeen ja silloin viimeistään selviää maksanko täyden hinnan joulukuusta vai en.

Edit: Ei tarvinnut odottaa kolmea päivää vaan jo tänään tuli lasku. 27,90 € joulukuusta eli ihan normaali hinta siis. Pitänee ottaa yhteyttä piakkoin Elisaan asian tiimoilta. Muutenkin olisi ollut hieman asiaa tämän liigapassin suhteen, sillä lähetys laahaa joka kerta sellaiset 35-40 s perässä. Jopa paljon parjatut Liigan sivut ovat huomattavasti edelle pelikellon suhteen. Silloin kun ne sivut eivät ole nurin.
 
Viimeksi muokattu:

Kuusnolla

Jäsen
Suosikkijoukkue
VGK, Korven Honka, Kuivalahden Kiri
Taas Posia Cmorelle positiivisesta suhtautumisesta katsojille, mutta Ikalle herätys....ei Lukolla niin kovaa jengia ollut 2016-2017 ollut, että liigan 3. ketjun pakki olisi liigan pakkipörssin voittanut. Oliko katkeruus seuraa kohta vielä liian suurta, ettei vanhoja tilastoja voi tarkastaa...
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Dplayn kautta kun pisti asiakaspalveluun viestiä niin hyvittivät sen ajan kun liiga oli tauolla Dplay Sport Hockey paketista. Ihan ok siis ainakin täältä puolelta kun tilauksen loppuun asti kuitenkin näki vielä muita ohjelmia palvelusta. Ainoa iso miinus toki tuo että viimeisillä kieroksilla ei kyllä lähetykset meinannut mitenkään toimia Chromecastin kautta.
 

Rademoottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Lahesta
Kaapelimodeemista kiinteä piuha (Ethernet) Chromecastiin ja päivitetty TeliaTV-sovellus käytössä. Ei ole pätkinyt lainkaan. TeliaTV-sovelluksesta on muuten uusi versio Play-kaupassa. Lahdessa katselen (nettioperaattorina DNA).

EDIT: Telia sitten pisti "Hili-pati, hili-patit" soimaan ja animaatiot ruutuun kesken pelin klo 17:22 aikaan (pelikellon aika n.7 minuuttia). Tunarit!
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Sain työnantajalta Joululahjaksi 12 kk C More kanavapaketti. On vain se ongelma, että en osaa sitä asentaa, enkä näköjään muutakaan. Asennuksessa ihmevitun kysymyksiä ja kielikään ei aina ole Suomea. Nyt pitää odotella oikeasti Joulua, että pojat tulee vanhuksia moikkaamaan.
 
Sain työnantajalta Joululahjaksi 12 kk C More kanavapaketti. On vain se ongelma, että en osaa sitä asentaa, enkä näköjään muutakaan. Asennuksessa ihmevitun kysymyksiä ja kielikään ei aina ole Suomea. Nyt pitää odotella oikeasti Joulua, että pojat tulee vanhuksia moikkaamaan.

Et osannut asentaa, eli meinaatko jotain televisioon liitettävää boxia yms? Jos taas jotain koodia, mikä pitää netin kautta aktivoida saadaksesi sen käyttöön, niin laita yv:tä niin ohjeistan miten saat toimimaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös