Mietin tässä kanssa, että onko tuo Telialle suoraan vittuilu ja haukkuminen mukavaa ajanvietettä osalle, kun aina sitä pitää harrastaa?
Tällä tietoa Liiga pari viikkoa tauolla. Ja tosiaan niiltä kuukausilta laskutetaan, kun pelataan = myös joulukuussa pelattiin. Ja jos tämä laskutus on ongelma, Telia antaa poikkeuksellisesti irtisanoa kanavapaketin ilman irtisanomisaikaa. Ilman pakollista syytä, avasi Telia Cmoren sisällöt Liigapassin tilaajille.
Ja sitten vielä; asiakaspalveluun ei pääse läpi? No, suurin osa voi lopettaa tilauksen omilta sivuilta parilla klikkauksella ja kyllä niitä yhteydenottotapoja on muitakin, kun puhelinaspa. Jos se juuri sillä hetkellä sattuu ruuhkainen olemaan etkä ehdi paria minuuttia kauempaa odottaa, kokeile Facebookin yv:tä, Telian chattia, yhteydenottopyyntöä... Aina olen yhteyden Teliaan saanut (melko helposti).
Kiitos, kun sain avautua.