Mietitään omaa pientä koostetta tästä kaudesta, ensiksi listattuna positiiviset asiat ja sitten ne negatiiviset asiat.
+ Kuvanlaatu on ollut läpi kauden hyvä itselläni, selvästi parempaa kuin aiemmin ollut Ruutu+ jne. Kameratyöskentelyssä ja zoomailussa on kuitenkin vielä parannettavaa mielestäni, eilisessä pelissä kameratyöskentely Raumalla oli surkuhupaisalla tasolla. Vinkkinä ottakaa mallia NHL-lähetyksistä miten siellä tuota hommaa pyöritetään, siellä selostajat ja kameramiehet ovat kuin tiimi ja kun selostaja puhuu jostain pelaajasta tämä osataan kaivaa kuviin jne.
+Liigalive360 on ollut hyvä konsepti kun Nyholm on tätä vetämässä. Silloin kun tätä vetää Kaski niin taso tippuu selvästi kun se puhe on vain jotenkin niin jäistä ja ilmeisesti tietämys lätkästä heikolla pohjalla. Ainut miinus, että Liigalive360 loppuu lauantaina liian aikasin eli ennen kuin viimeiset pelit on saatu pakettiin.
+ Hinnat pysyivät kohtuullisena kiitos siitä.
- Liian monella ollut ongelmia tilausten kanssa jne. Näin ei tietenkään homma saisi olla.
- Lähetyksistä puuttuu tilastot miltei kokonaan, missään vaiheessa ei vilahda laukausten määrää ottelussa paitsi erien päätyttyä eikä mitään muutakaan. Esim. ennen ensimmäistä ylivoimaa pitäisi tulla kauden yv/av prosentti (tämä taitaa toki olla) ja sitten jatkossa ottelun yv/av prosentti (mutta tätä ei), laukaukset ylivoimalla jne. Tässäkin suosittelen katsomaan NHL-lähetyksiä miten siellä noita tilastoja näytellään pitkin ottelua, ne tulevat fiksusti esille siellä ja tarjoavat mukavaa dataa läpi pelin. Nämä puuttuvat teidän lähetyksistä lähes täysin.
- Äänimaailmassa en ole itse huomannut ainakaan mitään merkittävää muutosta mitä luvattiin.
Arvosanaksi koulutyyliin antaisin semmoisen vahva 7. Tyydyttävä suoritus, odotin enemmän, mutta ei nyt sentään katastrofi, hyviäkin asioita on kuten tuo kuvanlaatu mikä on itseä miellyttänyt.
En nyt dumaa mielipiteitäsi, enkä sen enempää ota niihin kantaa, minulla ei ole ollut, ei ole, eikä tule olemaan tätä palvelua, mutta sitä ihmettelen, että miten ihmeessä voi antaa vahva 7 (asteikko 4-10?) Tälläisestä, jossa;
-tilaaminen tuntuu olevan kamalaa säätöä
-laskutus on vuodelta kivikausi
-palvelua ei saa ulkomaille kunnolla
-kaikki pelit ei näy
-koosteet on ihan sitä itseään
-on jatkuvasti valtavasti virheitä sisällössä
-pätkii ja paukkuu aina jossain/ ei lähde pyörimään jne.
Tämä lista on melkein loputon näitä ongelmia. Niin tämän perusteella itse en vain millään voi vuonna 2019 sanoa tälläistä millään tavalla tyydyttäväksi suoritukseksi, kun on olemassa muita vastaavia juttuja jotka toimii kuin junan vessa! Ok alkukaudesta ois vielä voinut jotain pientä ongelmaa hyväksyä, kun koko paska pitää väkisin tehdä tyhjästä, mutta kun vieläkin kauden jälkeen on niin vitusti täysin samoja ongelmia jostain Rauman zoomihelvetistiä lähtien, niin millään ilveellä ei ole minusta tyydyttävää, hyväksyttävää. Itse annan kaiken tätä sivusta seuranneena 4+, ja tuo plus tulee ihan vaan siitä, että aika iso osa peleistä on vissiin sentään näkynyt. Muutoin suoran valehtelun ja kusetuksen ja sekoilun ja tyhjien lupausten ym. häröilyn perusteilta ei mitään.
Jos tämä olisi ollut harjoittelukausi ja kaikille maksuton "osallistua" tähän kehittelyyn, niin voisin sanoa tyydyttäväksi suoritukseksi. Kun on laskutettu täyttä hintaa surutta "ilmaisista harjoituspeleistäkin" niin ei todellakaan tyydyttävää, tai hyväksyttävää!
Tai sitten olen vain kusipää-änkyrä joka vaatii liikoja.
edit.typoja