Piti oikein rauhoittua yön yli, ettei olisi tullut rumaa jälkeä palautteesta. Muttas silti: mitä vittua siell Telialla touhutaan? Onko siellä yksi ainoa työntekijä joka hoitaa koko Liigaan liittyvä tuotantoa (ja sekin joku puhuva pää) kun ei kehitystä saada millään aikaan?
Kauden aikana ei tosiaankaan ole tapahtunut minkäänlaista kehitystä tuotteen kohdalla, ja kohta ollaan jo pudotuspeleissä! Olen jo aikaisemmin moittinut sitä että liian paljon rajoitetaan "oikeasti toimivia" vaihtoehtoja Liigan katseluun. Talven aikana olen nyrkki taskussa niellyt, ja hyväksynyt, sen ettei Win10 + CC -yhdistelmää tueta. Siirryin siis Android+CC -yhdistelmään Telia TV:n pakottamana, ihan vain siksi että saisin katsottua Sportin ottelut.
Viimeinen niitti tuli eilen. Olen Espanjassa parasta aikaa ja menin hotellihuoneeseen katsomaan Sport-Ässät -ottelua. Menin ihan vasta varten jo klo 18 Suomen aikaa, JOS jostain kumman syystä jotain hämminkiä tulisi vastaan. No tulihan sitä hämminkiä. Roppakaupalla. Ottelua oli pelattu yli 18 minuuttia ennenkuin sain lähetyksen käyntiin. Ja ottelun kuva oli mosaiikkia koko ottelun ajan...
Eli ongelmat jotka koin eilen olivat seuraavat:
Avasin tietokoneen Chromessa Telia TV -laajennuksen (liite telia1) ja se ilmoitti että laajennus pitää päivittää. Noudatin ohjeita ja latasin päivityksen. Tulin seuraavaan kohtaan (liite2) ja noudatin ohjeita. Kun olin hoitanut asennuksen loppuun, niin opastus pomppasi takaisin kohtaan kaksi (lataa). Ja taas alusta. Noin puolen tunnin kokeilin aivan kaikkea, käynnistämällä tietokone uudelleen, sulkea kaikki muut sovellukset jne., mutta ei, ei sitten millään, Joka kerta kun asennus oli valmis, niin pomppasi takaisin kohtaan 2.
Just kun päätin antaa periksi, niin tuli mieleen että Telia TV löytyy myös Win10-sovelluksena. Ja sitä seuraavaksi sitten asenntamaan. Sovelluksen asennus onnistui ensimmäisellä yrityksellä! Jipii!!!
(jatkuu seuraavassa viestissä, sillä liitteitä saa lisättyä vain kaksi/viesti)