Avauduin chattiin:
Telia
Hei! Lähetä meille viesti, niin vastaamme sinulle mahdollisimman pian. Miten voimme auttaa?
Avatkaa nyt vittu sassiin mulle liiga!
Janika, Telia
Sä sen jo oot tilannut ja se on mennyt luotonvalvonnan käsittelyyn, eli ei auta kun odottaa. EI oo mitää tehtävissä ennen kun sieltä tule ennakkomaksu päätös ja oot sen maksanut
Hävetkää saatanan tunarit
Janika, Telia
Ei se meidän vika oo ettet oo ajoissa sitä tilannut ja jos on luottomerkintöjä :)
Ei ole luottomerkintöjä
Janika, Telia
No jotain sielä on kun mene eluotonvalvonnan arvoitavaksi, eli odottele rauhassa :)
Muutaman minuutin välein käy meikäläiselle samoin. Tämä on sikäli vittumainen homma, että IPhone ja IPad ovat ne laitteet, joilla minulla on tarkoitus katsella ja peilailla Liigaa. Toivottavasti toimintavarmuus paranee, muutoin aion katsella vain Kärppien kotipelit paikanpäällä. Saapa nähdä, saako Telia sekoilua tällaisen Liigan suurkuluttajan ihan tavalliseksi tallaajaksi. Vähän harmittaa, mutta uskotaan, että homma menee paremmaksi. Kuvanlaatu on ollut hyvä.Telian appi iPadiin kaatunut vasta kuudesti.
Kyllä. Ja kannatan myös Urho TV:n palauttamista, heti.Eli sinä olet sitä mieltä että pitäisi siirtyä 10 vuotta takaperin tekniikassa siksi kun ei Telia osaa tehdä nykypäivästä tuotetta?
Onko muuten tulossa mahdollisuutta katsoa pelit ilman selostusta?
Miksi et käytä Telia TV-appia? Katsoin myös hetken tuota ottelua, eikä kuvanlaadussa ollut mitään valittamista.Harjoituskaudela ei mitään ongelmia katsomissani peleissä. Nyt Lukko-Ässät eka erä pelitti melko hyvin, kuvanlaatu tosin vaihteli jonkin verran. Toka erä on ollut ihan puuroa koko ajan. Win 10, Firefox ja perinteisesti HDMI-piuhalla läppäristä telkkariin konstina.
Miksi et käytä Telia TV-appia? Katsoin myös hetken tuota ottelua, eikä kuvanlaadussa ollut mitään valittamista.
Minä ainakin tykkään tästä laajemmasta kuvakulmasta mikä Kuopiossa on, sillä nyt näkee koko hyökkäysalueen. Ei missään nimessä zoomia lisää!Kameramies voisi myös zuumata hieman lähemmäs. Nyt peliä kuvataan aivan liian kaukaa.
Juuri nain. Ja eratauot kuunnellaan itsemurhamusiikkia ja tuijotellaan samaa ikkunaa. Jopa Ruudun eratauot olivat viihdyttavia tahan verrattunaOnko siis todella niin, että @Telia rakentaa uuden studion ja hankkii sinne äijät, jotka höpöttelevät puoli tuntia ennen pelin alkua ja lähtevät sitten kotiin? Tulkaa nyt äkkiä joku kertomaan että olen ymmärtänyt väärin.
Meinasin juuri antaa positiivista palautetta, että todella maltillisesti zoomattu. Katselen samaan aikaan telkun kautta JYP-HIFK, joka on taas liian ahtaasti rajattu. Kamera joutuu panoroimaan paljon enemmän kuin Turun pelissä ja siitä tulee rauhaton fiilis. Ehdottomasti siis peukku Turun kameratyöskentelylle. Ja pienet risut Jyväskylän tiimille.Itselläni TPS-HPK toimii hyvin. Kuvanlaatu on terävä ja sulava. Ainoa moite on se, että kuva on liian vaalea. Näyttää vähän siltä kuin hallissa leijailisi vaaleaa savua. Selasin nopeasti paria muuta peliä ja niissä kuva oli tummempi ja normaalimman näköinen.
Kameramies voisi myös zuumata hieman lähemmäs. Nyt peliä kuvataan aivan liian kaukaa.