Täytyy sanoa, että odotin Liiga-passin tilaamisen olevan hieman vaikeampaa. Menihän tuossa kokonaisuudessaan noin 2 minuuttia, josta suurin osa aikaa siihen, kun jouduin tsekkaamaan, oliko kirjautustunnus Telialle sähköposti ja nimimerkki. En oikein ymmärrä tätä "tilaaminen vaikeaa" -hössötystä, kun en itse katsonut edes mitään ohjeita tilaamiseen.
Sama juttu, kun aiemmin elokuussa ensimmäisen kerran tein tilauksen (katkaisin kun Tapparan harjoituspelejä ei näkynyt kuin yksi). Hetken pyörin silloin telia.fi:ssä, kun tajunnut mennä liittymissä Telia TV:n kautta tilaamaan pakettia. Tuokin oli lopulta melko selkeä reitti ja äsken uusin tilauksen. Muutamassa minuutissa näytti palvelu aktivoituvan. Vaiheita oli enemmän kuin esim. Ruudulla aikanaan, mutta kyllä tuosta luulisi jokaisen normaalitaitoisen selviävän ilman ongelmia.
Väitän kyllä, että ilman noita Nikon laittamia ohjeita tuo tilaaminen on kyllä melkoista lottoa. Yritä nyt löytää sieltä jostain Telian viidakosta oikeat lokerot, varsinkaan jos et ole oikein kartalla mitä pitäisi edes tehdä tai mitä kaikkia tunnuksia hommaan tarvitaan. Itse jouduin ongelmiin, kun yritin ostaa Liiga-passia ja Telia TV:tä erikseen. Järjestelmä meni siitä jotenkin sekaisin ja jouduin ikuiseen luuppiin. Nykyään nuo Nikon ohjeet taitaa löytyä myös sieltä Telian sivuilta, mutta en ainakaan nopealla etsinnällä niitä kuitenkaan löytänyt. Miksen? Kai myös muiden kuin Jatkoaikalaisten pitäisi tämä pystyä tilaamaan omatoimisesti. Vai onko tarkoitus vain saada ihmiset soittamaan asiakaspalveluun, jotta heille voidaan myydä samalla jotain muutakin..
Oisko n. viidessä sekunnissa löytynyt ylävalikon linkki "Info".Väitän kyllä, että ilman noita Nikon laittamia ohjeita tuo tilaaminen on kyllä melkoista lottoa. Yritä nyt löytää sieltä jostain Telian viidakosta oikeat lokerot, varsinkaan jos et ole oikein kartalla mitä pitäisi edes tehdä tai mitä kaikkia tunnuksia hommaan tarvitaan. Itse jouduin ongelmiin, kun yritin ostaa Liiga-passia ja Telia TV:tä erikseen. Järjestelmä meni siitä jotenkin sekaisin ja jouduin ikuiseen luuppiin. Nykyään nuo Nikon ohjeet taitaa löytyä myös sieltä Telian sivuilta, mutta en ainakaan nopealla etsinnällä niitä kuitenkaan löytänyt. Miksen? Kai myös muiden kuin Jatkoaikalaisten pitäisi tämä pystyä tilaamaan omatoimisesti. Vai onko tarkoitus vain saada ihmiset soittamaan asiakaspalveluun, jotta heille voidaan myydä samalla jotain muutakin..
Oisko n. viidessä sekunnissa löytynyt ylävalikon linkki "Info".
Se ei sinänsä ole merkityksellistä, että mistä kukin sen tarvittavan avun löytää, kunhan löytää. Ollaan myös meidän someporukalla varauduttu siihen, että huomenna tykitellään näppikset tulessa ihmisille viime hetken vinkkejä ja ohjeita!
Niko / Telia
Näin uudelleen tilattuna onnistui siis helposti!
Suosittelen laittamaan huomenna nuo ohjeet tänne kaikkiin Telian ketjuihin vähintään tunnin välein.
Ajattelin huomenaamulla herättyäni hoidella taas tilauksen tulille. Tuskin aamuseitsemältä vielä linjat on tukossa. Sen verran kuivaharjoittelin jo tänään että mistä oikea paketti taas löytyykään, niin ehdin ennen valtaisaa tilaustulvaa ja sivujen kaatumista hoitaa asiani.
Tuskin näihin mitään vastataan, mutta @Telia ?Onkohan mitään toivoa että tuon Canal Digitalin Liiga-paketin saisi HD tasoisena vielä tämän kauden aikana? Kumman päästä kiikastaa, Canalin vai Telian? Helpoiten varmaan onnistuisi sen kautta tilaaminen, mutta ei hirveästi houkuttaisi suttuinen kuva.
Toivottavasti tähän saataisi parannusta kauden mittaan. Oletko muuten @MAKE #89 jo päässyt katsomaan Canalin kautta jotain uusintoja? Kiinnostaisi tietää, onko tuo kuva mistään kotoisin.
Eikös näistä mene lasku kk-mukaan? Eli sama vaikka teet tilauksen nyt, syyskuulta menee se 19.90e.
Tämä kiinnostaa itseänikin.
Tämä kiinnostaa itseänikin.
Ja onnistuukos joku kirjautumaan Telian omille sivuille?
Mulla ei onnistu tunnuksilla eikä mobiilivarmenteella tällä hetkellä. Jää tilaus näköjään tekemättä tältä päivältä
Ja se, että tuollaisia monikohtaisia ohjeita tarvitaan, kertoo kyllä oleellisen. Oikein pahaa tekee, kun tilaus on tehty noin vaikeaksi. Miten voi olla mahdollista, että yksi suurimmista tietoliikennealan firmoista ei pysty toteuttamaan käytettävyydeltään selkeää ja toimivaa palvelua? Ei ollut ruutu noin hankala. Sen kun antoi tiedot ja painoi "Tilaa". Sen jälkeen pelit näkyi. Samoilla, yksillä tunnuksilla joka paikassa ilman mitään säätöä. Kaikilla selaimilla ja laitteilla.Väitän kyllä, että ilman noita Nikon laittamia ohjeita tuo tilaaminen on kyllä melkoista lottoa. ...(leikkasin loppuviestin pois)
Laskutuksen pitäisi olla päiväkohtaista niin ei tarvise koko syyskuusta maksaa. Huomenna tilaamalla pitäisi saada siis hieman halvemmalla.
Niin teoriassa pitäisi. Voisiko @Telia vahvistaa miten tämä menee käytännössä?