Miksi ei selaimilla pysty katsomaan liigaa lähestulkoon ollenkaan? Johtuuko se käyttöjärjestelmästä vai selaimesta? Ei.
Itse olen katsonut monta kautta putkeen Kärppien vierasmatsit Ruudun selainversiolla. En minä ainakaan aio ostaa uutta käyttöjärjestelmää/konetta sen takia, että Telia on jäänyt kehityksestä jälkeen HTML5:n suhteen.
Aloituspostauksessa pitäisi olla faq. Kannattaa se katsoa ekana. Mutta vastaus kysymykseen on, että kyllä voi. Tuossa on vain 24h muisti, että sen aikana voi vain 5 eri laitteella kirjautua. Eli jos kotona katsoo luuri+läppäri. Mökillä sama combo ja seuraavana päivänä yrität kaverin luona parilla laitteella niin sit voi olla et ei toimi.Tiedän, että tätäkin asiaa on käyty läpi tässäkin keskustelussa, mutta kysn silti olenko ymmärtänyt oikein. Voiko minun tunnuksillani toinen henkilö katsoa samaa peliä jossain toisessa ip -osoitteessa. Molemmilla laitteisto puhelin+cc.
Tämä. Lisämyyntiä tyhmän asiakkaan kustannuksella.Ehkä Telia ei halua että ihmiset käyttävät selainta
Tämä. Lisämyyntiä tyhmän asiakkaan kustannuksella.
Telia taitaa maksaa liigaoikeuksista yli sata miljoonaa, kai heillä on oikeus pyrkiä optimoimaan tuotteen tuotto
Näimpä, käytettävyys (helppous + nopeus + toimivuus) ihan priimaa chromecastilla ja ei smartTV pääsee lähellekkään samaan, sen lisäksi kun kuvanlaatu on parempaa CCn kautta kuin smartTV sovelluksilla, niin ihmetellä täytyy jos niitä kaipaa hetkenkin CCn käytön jälkeen.Chromecast Ultra toistaa Netflixiä 4k-laadulla. Samoin youtubea (jos lähdemateriaali sellaista on tietysti).
Jos oikeasti älytv-sovellukset ovat jo tasolla, jossa pelkkä Netflix-napin painaminen aloittaa halutun ohjelman toistamisen, niin hienoa. Viimeksi kun koitin niin edes ääniohjaus ei toiminut kelvollisesti, ajatuksenluennasta puhumattakaan.
Minä ainakin kaipaan TV appia. CCn kautta Telia tvn kuva on huonompi kuin Viasatin TV apilla.Näimpä, käytettävyys (helppous + nopeus + toimivuus) ihan priimaa chromecastilla ja ei smartTV pääsee lähellekkään samaan, sen lisäksi kun kuvanlaatu on parempaa CCn kautta kuin smartTV sovelluksilla, niin ihmetellä täytyy jos niitä kaipaa hetkenkin CCn käytön jälkeen.
Huono vertauskohde, kun ns samaa tuotetta et vertaa. Itsellä ainakin CC aina toiminut myös paremmalla kuvanlaadulla kuin SmartTV appsit.Minä ainakin kaipaan TV appia. CCn kautta Telia tvn kuva on huonompi kuin Viasatin TV apilla.
Tätä tarkoitin.Se ei ole CC:n vika. Mites kuvanlaatu Viasat Tv app versus Viasat CC?
Se ei ole CC:n vika. Mites kuvanlaatu Viasat Tv app versus Viasat CC? Ainakin jossain telkkarissa se app oli 25fps muistaakseni.CCn kautta Telia tvn kuva on huonompi kuin Viasatin TV apilla.
Ei pidä paikkaansa. Ainakaan oman Sonyn 4k töllön kohdalla. Appi työntää huomattavasti parempaa laatua kuin luuri + CC combo. Nopeus ja käytettävyyskin tuon jo aiemmin mainitsemani mukaisesti ei kyllä piekse mitenkään töllön vastaavaa.Näimpä, käytettävyys (helppous + nopeus + toimivuus) ihan priimaa chromecastilla ja ei smartTV pääsee lähellekkään samaan, sen lisäksi kun kuvanlaatu on parempaa CCn kautta kuin smartTV sovelluksilla, niin ihmetellä täytyy jos niitä kaipaa hetkenkin CCn käytön jälkeen.
Eli mielestäsi siinä ei ole mitään väärää, että myydään keskeneräistä tuotetta, lupaillaan kuu taivaalta ja siinä ohessa väkisin tyrkytetään jotain omia värkkejä ja liittymiä?Tyhmä asiakas? Telia taitaa maksaa liigaoikeuksista yli sata miljoonaa, kai heillä on oikeus pyrkiä optimoimaan tuotteen tuotto
Pitäisikö tuon olla edes teoriassa mahdollista? Sanokaa viisaammat, mun tietämys ei ihan 100 % riitä. Paitsi tietysti, jos peilaa luurista eikä castaa, mikä on jo sinänsä aika hönö ratkaisu. Ja toki olettaen, että on vähintään 2. sukupolven cc käytössä.Ei pidä paikkaansa. Ainakaan oman Sonyn 4k töllön kohdalla. Appi työntää huomattavasti parempaa laatua kuin luuri + CC combo.
Ei pidä paikkaansa. Ainakaan oman Sonyn 4k töllön kohdalla. Appi työntää huomattavasti parempaa laatua kuin luuri + CC combo. Nopeus ja käytettävyyskin tuon jo aiemmin mainitsemani mukaisesti ei kyllä piekse mitenkään töllön vastaavaa.
Eli mielestäsi siinä ei ole mitään väärää, että myydään keskeneräistä tuotetta, lupaillaan kuu taivaalta ja siinä ohessa väkisin tyrkytetään jotain omia värkkejä ja liittymiä?
Vaihtoehtoinen toimintatapa olisi luoda toimivat ja joustavat katselutavat, luotettava yhteys ja saavuttaa uusien asiakkaiden luottamus. Tuolla luotaisiin ihan erilaista brändiarvoa kuin nykyisellä sekavalla sotkulla. Kun jengi luottaa toimijaan, tulee positiivinen mielikuva. Mielikuva taas vaikuttaa aika sairaan paljon, kuten psykologian peruskurssit käyneet saattavat muistaa.
Kauden alettua näemme minkälainen Telian tuote on, nyt käynnissä harjoituskausi, katsotaan parin viikon päästä onko tuote keskeneräinen.
Ai tämä on mielestäsi normaalia ja hyvää toimintaa. Ihmisillä voi olla vähän muitakin menoja kuin odotella näkyyköhän joku peli ehkä.
Se oli joskus alkuvuosituhannesta, kun olin Helsingissä elokuvateatterissa ja jostain syystä alettiin näyttää väärää pätkää. Alkuun asiakkaat luulivat sen olevan vain pidempi traileri tai jotain. Sitten kävi ilmi, että nyt on väärä kokonaan ja muutamassa minuutissa asia korjattiin.
Telia kehuskelee jo etukäteen kuinka kuusi vuotta saa rällää ilman mitään seuraamuksia.
Huono vertauskohde, kun ns samaa tuotetta et vertaa. Itsellä ainakin CC aina toiminut myös paremmalla kuvanlaadulla kuin SmartTV appsit.
Se ei ole CC:n vika. Mites kuvanlaatu Viasat Tv app versus Viasat CC? Ainakin jossain telkkarissa se app oli 25fps muistaakseni.
Mistä palvelusta eli appista kyse?Ei pidä paikkaansa. Ainakaan oman Sonyn 4k töllön kohdalla. Appi työntää huomattavasti parempaa laatua kuin luuri + CC combo.
Netflix esim. Tai youtube.Mistä palvelusta eli appista kyse?
Sama juttu oman LG:n kanssa. Omat appit toimivat "100hz" päivityksellä, kun langaton/HDMI liitäntä tiputtaa hertsit 50/60.Netflix esim. Tai youtube.
Tuleeko molempiin (TV ja Chromecast) netti samaa reittiä vai onko TV piuhalla ja CC wlanilla?Netflix esim. Tai youtube.
Jos syy on tosiaan hertseissä, niin sittenhän eroa liigan kanssa ei ole koska lähdemateriaali on joka tapauksessa 50hz?Sama juttu oman LG:n kanssa. Omat appit toimivat "100hz" päivityksellä, kun langaton/HDMI liitäntä tiputtaa hertsit 50/60.
Ero on valtava.
Toki jos olisi DPI-liitäntä tietokoneesta niin voisi toimia hyvin, mutta kun ei ole.