Mainos

Televisio

• 5 126
  • 33

taskuraketti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves ja Calgary Flames.
Meikäläinen kattoo telkusta leffoja, Wrestlingiä ja Hogan knows bestiä, keväällä tottakai seuraan lätkän mm-kisoja ja ny tulevia olympia-kisoja, dvd leffojakin tulee ihan kiitettävästi katottua. Mihinkään tositv juttuun en oo hurahtanu paitsi Hogan knows bestiin, noh Miljonääri Jussia tuli katottua joka jakso. Mutta jotkut laihduttajat, suuret seikkailut, idolssit ja deitti ohjelmat ei meikäläistä pätkääkään kiinnosta.

Lyhyesti sanottuna, ilman telkkua en pysty elämään. Vaikka sen katselu on mulla hieman laskenu alaspäin!

Viimeksi muokattu:

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
peruspata kirjoitti:
Haha. Minä virallisena valvojana (vaikken olekaan Aulis Gerlander) katson, mikä on tilanne, kun koittaa olympialaisten aika. Sen jälkeen voimmekin todeta viimeisen lauseesi höpöhöpöksi.
Viimeinen lauseeni oli hyvä minä, mitä höpöhöpöä siinä oli? Missäs se sun silmäsi olikaan?

repe_joke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim
sampio kirjoitti:
Niin, en minä telkkaria salille vie missään tapauksessa, ehe ehe. Ei vaan, käyn salilla yleensä ysin jälkeen, jolloin lapsi nukkuu ja vaimo yleensä lueskelee (--> omaa aikaa molemmille).

Joo, ja kyseessä ei siis ole mikään oman kilven kiillottaminen. Olen vain onnekseni huomannut sen, ettei tuo matolaatikko ihan oikeastikaan minua kovin paljoa sido. Hyvä minä.

Entä jos menisit salilla jossa on telkkari? Siinähän menisi sujuvasti tunti kuntopyörän selässä, kun katselee telkkua.
No ei tosiaan, en itsekkään tekisi noin. Puntteja sinne salille mennään kolistelemaan, sekä hikeä vuodattamaan, eikä näyttäytymään tv:n ääressä.

Ja se on ihan hyvä, että tv ei sido hirveästi. On jonkun verran kavereita, jotka eivät voi lähteä pelaamaan bilistä, sählyä tai jotain muuta jos tv:stä tulee jotain hömppää.
Itselläni ei ole mitään semmmoista ihan must sarjaa, jonka yhtään jaksoa ei voi missata, mutta paljon on semmoisia joita katsoo, kun ei ole muuta tekemistä.

Ja tosiaan näissä asioissa se oma kanta on aina paras kanta.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
repe_joke kirjoitti:
On jonkun verran kavereita, jotka eivät voi lähteä pelaamaan bilistä, sählyä tai jotain muuta jos tv:stä tulee jotain hömppää.

Bilistä pelatessa ryypätään ja sählykin on väsynyttä höntsää.

Kaikki mihin menee aikaa sitoo. Koittakaa se nyt ymmärtää.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
pernaveikko kirjoitti:
Kaikki mihin menee aikaa sitoo. Koittakaa se nyt ymmärtää.
Joo. Sinähän se taisit tästä ongelman vääntää, eikö?

dohf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
sampio kirjoitti:
Niin, en minä telkkaria salille vie missään tapauksessa, ehe ehe. Ei vaan, käyn salilla yleensä ysin jälkeen, jolloin lapsi nukkuu ja vaimo yleensä lueskelee (--> omaa aikaa molemmille). Jos rakentaisin iltani esim. Lostin mukaan, joutuisin väistämättä ottamaan ajan perheeltä, jos edelleen haluaisin käydä salilla.
Tässä on yksi syy, miksi hommasin kotiini tallentavan digiboksin. Nyt voi laittaa ohjelmat levylle, ja katsoa niitä sitten kun huvittaa ja on aikaa. Yleensä katson päivän tallenteet myöhään illalla/yöllä, kun vaimo ja lapsi ovat jo nukkumassa. Siitä hyvä laite tuo on, että television katselu ei enää ole niin aikasidonnaista. Kallis laite, mutta säästää paljon aikaa muuhun tekemiseen.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pöytäkoneessa on ollut parisen viikkoa kiinni digipalikka. Teknisesti kaikki toimii mainiosti, pääsen testaamaan jopa ajastettua tallentamista tänään, kun tulee se jenkkinäkemys talvisodasta -dokkari. Muuten kokemus elämästä tv-taloutena on ollut yhtä tyhjän kanssa, olisinko reilut pari tuntia katsonut telkkua koko aikana ja siitäkin Nelosen maalikoosteet haukkaavat ison osan. No, onpahan nyt tuokin hökytys olemassa ja vielä varsin käytännöllisenä versiona niin sisustuksellisesti kuin teknisestikin. Sen kummemmin moralisoimatta ihmettelen kuitenkin, kuinka joku nuori ja viriili ihminen jaksaa huudattaa televisiota läpi vuorokauden?

adetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Ryan Miller, HPK
Minkälaisia televisioita palstalaisilla on, kun tässä olisi tarvetta hommata uutta. Vaikeaksi menee ostaminen, kun merkkejä on kymmenittäin, hinnat vaihtelee melkoisesti ja sitten on kaikenlaisia virityksiä, mitä olisi hyvä olla. Itse olen lähinnä hakemassa 48' ylöspäin, 55' on varmaan jo se maksimi. Nykyinen 32' alkaa olohuoneessa olemaan jo turhan pieni. Sony, Samsung ja Philips ovat varmaan niitä parhaimmistoa, eli näiden merkkien välillä käydään skaba. SMART-TV on nykyään myös "in", joten se olisi hyvä lisä.

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Minkälaisia televisioita palstalaisilla on, kun tässä olisi tarvetta hommata uutta. Vaikeaksi menee ostaminen, kun merkkejä on kymmenittäin, hinnat vaihtelee melkoisesti ja sitten on kaikenlaisia virityksiä, mitä olisi hyvä olla. Itse olen lähinnä hakemassa 48' ylöspäin, 55' on varmaan jo se maksimi. Nykyinen 32' alkaa olohuoneessa olemaan jo turhan pieni. Sony, Samsung ja Philips ovat varmaan niitä parhaimmistoa, eli näiden merkkien välillä käydään skaba. SMART-TV on nykyään myös "in", joten se olisi hyvä lisä.
Kaikki riippuu täysin budjetistasi. On iso ero oletko sijoittamasas 800€ tai 1500€.
Sonyn 2014 mallit joita siis nytkin myydään ovat saaneet melko huonoja arvosteluja (vaihtoivat panelien toimittajaa ja mm mustana taso sekä valovuodot ovat olleet ongelmana). Panasonic taitaa käyttää IPS panelia, tasainen väritoisto mutta mustan taso jää heikohkoksi. Samsungin paremmat mallit ovat pärjänneet suht hyvin, siis 7000 sarja ja siitä ylöspäin.
http://www.hdtvtest.co.uk/
Tuolla on paljon arvosteluja, mallinumerot hiukan poikkeavat Suomen malleista (yleensä viimeinen numero tai kirjain)

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy