Telakalla 2014–2015

  • 164 559
  • 524

Sleep

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elkins oli nousemassa vasemmalla laidalla, en muista syötettiinkö hänelle vai oliko hänellä kiekko mutta käänsi selkänsä ja taklaus tuli melko hitaasti ja avojäällä mutta pahasti kävi kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä on Husson tilanne? Lankisella jatkaminen on tietenkin itsestäänselvyys, mutta olisi helpompaa mennä sarjaan kun penkillä on joku muu kuin B-junnuikäinen vaikka olisi sitten kuinka lahjakas.
 

Lasse#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko taas foliohattu kamaa, mutta olisiko joku vihje ujutettu tohon pleijareita hehkuttavaan videoon. Siinähän lopussa näytettään kotipelin sisääntulosta kohta, jossa Elkins hyppää askiin. Toivon todella, että Kari olisi pelikunnossa, kuten Grilli. Tärkeitä ukkoja!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
En tiedä onko taas foliohattu kamaa, mutta olisiko joku vihje ujutettu tohon pleijareita hehkuttavaan videoon. Siinähän lopussa näytettään kotipelin sisääntulosta kohta, jossa Elkins hyppää askiin. Toivon todella, että Kari olisi pelikunnossa, kuten Grilli. Tärkeitä ukkoja!
Mahtava video. Olihan toi Elkins vihje niin selkeä että varmasti palaa tähän sarjaan. Hakaskutsi on meidän!
 

FortyTwo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En tiedä onko taas foliohattu kamaa, mutta olisiko joku vihje ujutettu tohon pleijareita hehkuttavaan videoon. Siinähän lopussa näytettään kotipelin sisääntulosta kohta, jossa Elkins hyppää askiin. Toivon todella, että Kari olisi pelikunnossa, kuten Grilli. Tärkeitä ukkoja!

Joo, samaa kelailin itsekin. Ja Grillfors poseeraa yhdessä mainoksessa, joten eiköhän sekin ole taas pelikunnossa.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Mitäs muuten onko tämä sininen harjoituspaita ihan normaalisti käytössä vai onko tuo sellainen no-contact-paita? Katselin vain tuosta HIFK-TV:n Åsten haastattelun alusta, jossa oli kuvaa harjoituksista, että siellä oli muuten porukka punaisissa tai valkoisissa paidoissa paitsi Puustinen ja Pikkarainen, joilla oli sininen paita. Elkinsiä en itse nähnyt tuolla videolla, mutta Grilli näkyi (valkoisen paidan kanssa), joten voisi olettaa että pelaa ylihuomenna.
 

F#21

Jäsen
Kuulemani mukaan Nykopilla mennyt sivusiteet rikki ja loppukausi varmasti telakalla. Elkinsillä taas on hyvä mahdollisuus pelata puudutettuna.

edit. sivusiteet tai ristisiteet rikki siis Nykopilla.
 

TrueThat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Rangers, Real Madrid
Mikäli oon oikein ymmärtäny niin sininen on no contact paita. Grilli tosiaan on videolla valkoisessa paidassa, joten kait se sitten on ihan kunnossa!
 

ruoska

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Penguins, Liverpool, Real Madrid
Niin, eikös tuo voi tarkoittaa vähintään puolen vuoden huilia? Kuntoutumisessa menee jo helkkarin pitkä aika...
Toivottavasti tämä otetaan myös huomioon ensi kauden jengin viimeisiä palasia rakentaessa. Nypsi palailisi näinollen ehkä syyskuussa-lokakuussa. Varmasti ottaisi aikansa ja häntä varmaan ollaan kaavailtu kuitenkin kolmosen-nelosen keskelle.
 

Wiltord

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivotaan, ettei olisi ristiside rikki Nykopilla. Pitkä kuntoutus ja paha takaisku kesätreeneihin kun menee pitkään saada jalan liikkuvuus ja voimatasot entiselleen.

Sivusiteen repeäminen ei aiheuta kuin muutaman viikon huilin, eikä vaadi tähystystä. Tämä kausi oli tässä, mutta todella paljon kehittynyt kaveri niin toivotaan parasta
 

Red Label

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Bruins, Miro Heiskanen
Tänään luotettava lähde totesi Elkinsistä että "ei ole todellakaan ok". Tämähän saattaa toki tarkoittaa mitä tahansa, joten eipä voida muuta tehdä kuin odotella. Toivotaan nyt että pystyy hyppäämään askiin heti perjantaina. Jospa olisi puudutuksella ja teippauksilla hoidettavissa.
 

BOL

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Löydän keväisin aina sisäisen päiviräsäseni ja olen vahvasti sitä mieltä, että joukkueen loukkaantumistilanteesta pidetään turvat kiinni. Jos joku tietää jotain, niitä ei pidä palstoille kirjoittaman, koska sellainen ei luultavasti ole HIFK:n etu. Ne pelaa, jotka pystyy pelipäivänä pelaamaan ja that's it. Asiat selviää kyllä aikanaan ja tilanteet voivat muuttua vielä moneen kertaan. Pleijareissa seurat tekevät kaikkensa, toisinaan hyvin erikoisiakin asioita, että vastustajalla on mahdollisimman vähän tietoa joukkueen asioista, joten on hieman irvokasta, että joku, jolle tietoa on suoru, kirjoittaa asiasta jollekin keskustelupalstalle. Näitä palstojahan luetaan ihan yleisesti liigaseuroissakin, vaikka muuta väittävät.

Tässä vaiheessa kautta mua ainakin kiinnostaa vain ja ainoastaan voitto. Tyylillä ei ole mitään väliä. Toivon kaikesta huolimatta vastustajan kunnioitusta, mutta kovaa pitää pystyä pelaamaan. Koskee omia ja vieraita. Armoa ei tunneta.
 

-Kantor-

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK
Löydän keväisin aina sisäisen päiviräsäseni ja olen vahvasti sitä mieltä, että joukkueen loukkaantumistilanteesta pidetään turvat kiinni. Jos joku tietää jotain, niitä ei pidä palstoille kirjoittaman, koska sellainen ei luultavasti ole HIFK:n etu.

Olen tästä tismalleen samaa mieltä. Joukkueet eivät hirveästi hiisku loukkaantumisista pudotuspelien aikana ja mikäli joku kannattaja on syystä tai toisesta sattunut faktaa loukkaantumistilanteesta kuulemaan, on mielestäni ajattelematonta huudella siitä täällä tai missään muuallakaan. Toki sekin ihmetyttää, että kuinka joku ulkopuolinen ylipäinsä voi saada mitään tietoa yksittäisen pelaajan loukkaantumisesta, koska kuten aiemmin viittasin, pitävät joukkueet tällaiset asiat varsinkin pudotuspelien aikana visusti omana tietonaan.

Mitä tulee Elkinsiin, niin luotan siihen, että hänet vielä jäällä nähdään Tappara-sarjassa, sillä tuskinpä häntä olisi muuten noissa promomateriaaleissa käytetty lupauksia herättävästi.
 

F#21

Jäsen
Itse olen taas erimieltä kahden edellisen kirjoittajan kanssa ja siksi oman kuulemani kirjoitinkin tänne.

Se voi tulla yllätyksenä monelle, mutta kyllä toiset pelaajat tietävät myös aika hyvin ketä vastustajalla on loukkaantunut ja kuka ei. Vaikka joukkueet eivät sitä nykypäivänä kerrokaan julkisuuteen. Se vain on niin, että tässä pienessä maassa kaikki tuntuvat tuntevansa toisensa jääkiekon ympärillä.

Nämä nyt ovat mielestäni meille faneille käytännössä mielipideasioita johon ei ole oikeaa vastausta. Ainakaan itse en näe tässä oikeaa tai väärää, mutta saatankin olla sen verran sokea asian suhteen.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Tsemiä Nypsille, saatanan ikävä juttu! Nyt on maaliskuu, saattaa parhaimmillaan toipua kuitenkin just ja just sarja-avaukseen. Erittäin tarpeellinen kaveri joukkueessa. Mun tietojeni mukaan Elkins ja Grillfors pelaavat Tappara-sarjassa. Venttaillaan.

edit: Kellään tietoa Lambergista? Jokainen fyysinen sälli tarvittaisiin Tapparaa vastaan.
 

Saskatoon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Bruins, Wild, HIFK, Hyvinkään Tahko
Mitä tulee Elkinsiin, niin luotan siihen, että hänet vielä jäällä nähdään Tappara-sarjassa, sillä tuskinpä häntä olisi muuten noissa promomateriaaleissa käytetty lupauksia herättävästi.

Toisaalta nuo materiaalit on varmaankin tehty jo hyvissä ajoin ennen pleijareita, enkä nyt välttämättä usko, että yksittäisten loukkaantumisten takia jätettäisi tiettyjä pelaajia pois.

Tsemiä Nypsille, saatanan ikävä juttu! Nyt on maaliskuu, saattaa parhaimmillaan toipua kuitenkin just ja just sarja-avaukseen. Erittäin tarpeellinen kaveri joukkueessa. Mun tietojeni mukaan Elkins ja Grillfors pelaavat Tappara-sarjassa. Venttaillaan.

edit: Kellään tietoa Lambergista? Jokainen fyysinen sälli tarvittaisiin Tapparaa vastaan.

HIFK:n jatkoonmenon kannalta Elkinsin pelaaminen on melkein pakollista.

Lambergin poissaolon alustavaksi kestoksi arvioitiin 4-6 viikkoa pari viikkoa sitten, joten tämän ennusteen mukaan olisi aikaisintaan mukana parin viikon päästä eli ei ainakaan Tappara-sarjassa.
Uutiset › Lamberg ja Söderholm sivussa peleistä toistaiseksi - HIFK
(linkki vie HIFK:n sivuille)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös