Tekeeko FASlapsi paluun palstalle?

  • 4 125
  • 36

Tuleeko se Jo.... Sry, lupasin olla sanomatta sitä niin tuleeko viisinkertainen Jatkoaikalainen viel

  • Tulee!!

  • Ei tule takaisin

  • Ei kiinnosta!!

  • FASlapsi

  • Jokumuu


Tulokset ovat nähtävissä vain äänestämisen jälkeen.

Uuhis #97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Molomoton TPS, LA Kings, , Newcastle United
Jos palstalaiset levyttävät porukalla singleksi Katri Helenan klassikon "Kesän FASlapsi mä oon!", niin sitten palaa.
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Kaikille ”Ei Kiinnosta” äänestäneille lähetän terveiset laittakaa omat JA CVt @FASlapsi rinnalle, niin verrataan saavutuksia!! F
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Katos, tuhlaripoika tuli takas!!
Hei! Tämä ei ole hyväksyttävää käytöstä! Minä en ole tuhlaripoika, ja olen todella pahastunut että sinä sanot että minä olen tuhlaripoika! Toivottavasti saat tästä törkeästä käytöksestäsi tuntuvan rangaistuksen, ja ymmärrät parantaa huonot tapasi!
 

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
@FASlapsi pitääkö täällä lomasi aikana esitetyt väitteet paikkansa, että omistat Jokereiden kausikortin?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
No vittu ku oon niin hurja jätkä ja kauhea gangsteri niin sain rikepisteen Schumin ja Coulthardin Saksa-Skotlanti -otteluseurantaan kirjoitetusta uudesta kivasta seurapelistä. Ja koska se oli vasta kuudes rikepiste tämän vuoden aikana niin sain viikon penaltia.

Olen hurja jätkä ja ihan kauhee rosmo!
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Hän on tehnyt comebackin, vaikkei koskaan missään ollutkaan.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
No vittu ku oon niin hurja jätkä ja kauhea gangsteri niin sain rikepisteen Schumin ja Coulthardin Saksa-Skotlanti -otteluseurantaan kirjoitetusta uudesta kivasta seurapelistä. Ja koska se oli vasta kuudes rikepiste tämän vuoden aikana niin sain viikon penaltia.

Olen hurja jätkä ja ihan kauhee rosmo!
Ihme, ettei tullut suoraa punaista :D
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös