Totta.
Luonnehdinta "mitäänsanomaton" (tässä tapauksessa Pelicansin Jasper Patrikaisesta) ei kerro maalivahdista mitään, mutta kutakuinkin kaiken tehdyn taustatyön määrästä.
En pahoittanut mieltäni siitä, että Olkinuora arvotetaan ykkösmaalivahdiksi ja Jasse kauas Olkinuoran taakse, eikä mieli ole paha muutenkaan.
Kun itse ajattelen omaa työtäni ja tilannetta, että mun pitää esittää analyysi ihmisestä/ilmiöstä, niin "mitäänsanomaton" on yhtä kuin se, että Minä en tiedä siitä mitään.
Mä ymmärrän kyllä molemmat puolet. Toisaalta nostan hattua, kun käy kaikki joukkueet läpi ja ei ole helppoa.
Toisaalta sitten arvostan myös hyvää taustatyötä.
Mulla ei ole muuta taustaa maalivahtina pelaamisesta kuin pihapeleissä ja joskus säbässä.
Voin lonkalta heittää Patrikaisesta tälläsen analyysin mistään mitään tietämättä:
23-v, ei niin isokokoinen maalivahti, junnumaajoukkueissa pelannut, U20 Sm-liigan paras maalivahti kaudella 2018-2019. U18 Maailmanmestaruus 2017-2018.
Vahvuuksia liike ja reaktiotaidot. Kehittynyt vuosien saatossa rauhallisuudessa ja tasaisuutta on tullut roimasti. Monessa joukkueessa olisi ykkösmaalivahti. Haastaa kaudella 2023-2024 Olkinuoran tosissaan, Pelicansin ykkösmaalivahdin paikasta.