Ernesto Peli
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Viestin lähetti Johto
Vähän kyllä huolettaa Ässien kannalta tuo Virkkusen vireen katoaminen, johtuuko sitten sopimuksesta muualle vai onko taustalla väsymistä/loukkaantumisia, tiedä näistä, mutta kipeästi Ässät kyllä tarvitsisi Virkkusen tehoja tulevissa otteluissa.
Spekuloidaan nyt itsekin hieman.
Mielestäni Teemun ei kannata muualle kuikuilla. Jos rahasta päästään Ässien kanssa sopimukseen, on miehen turha vaihtaa joukkuetta. Ei yksikään kovista kotimaisista nipuista pysty tarjoamaan miehelle vastaavaa roolia kuin Pata.
Case: Tyttöystävä
Virkkunen toistelee samaa mantraa joka haastattelussa. Ikävä on. Eli ehkä emännälle pitäisi löytää töitä Porista, että Teemu jäisi tänne.
Ura toisella alalla
Teemullahan on vaihtoehtoja tällä hetkellä riittävästi. Akateeminen ura saattaa kiinnostaa myös. Ei alan vaihto tässä kohtaa ole mahdotonta, outoa kylläkin.
Loukkaantumiset
Virkkusellahan oli joku polvivamma. Mies käsittääkseni on tämän jälkeen pelannut tuki polvessaan. Itse en luistelussa eroa huomaa, mutta joku saattaa huomata? Itse vanhana Taisto Monivammana voin kertoa, että tuesta saattaa olla jopa psykologisesti haittaa jossain vaiheessa. "Olen puolikuntoinen ja pelaan polvituen kanssa. Ei minulta kukaan mitään odota."
"Mitä mä teen?"
Pelaamiseen saattaa vaikuttaa näiden kaikkien summa. Tyttöystävä painostaa, Ässät painostaa, polvi särkee. Miehellä saattaa yksinkertaisesti olla liikaa asioita mietittävänä. Ei peli kulje, jos hommaan ei keskity 100 %.