Ollaan jumboja huomenna. Tä kausi on historian pahin pannukakku.
28.11.2019 klo 19.47 #26 S Smirnoff Jäsen Suosikkijoukkue TPS #26 Ollaan jumboja huomenna. Tä kausi on historian pahin pannukakku.
28.11.2019 klo 19.54 #27 Z Zodiac Jäsen Suosikkijoukkue Thunder Bay Bombers Juippi kirjoitti: Mitä sä vingut? Totesin, että kukaan ei Väykkää kaipaa, en minäkään. Laajenna klikkaamalla Aika moni sitä tuolla kaipaa jos vaan kehtaat selata eri ketjuja. Paskasta koitetaan vääntää konvehtia väkisin. Ollaanko oikeasti noin laput silmillä? Hienoa kumminkin että olet kanssani samaa mieltä siitä että Väykkä voi mennä. Sieltä voisi mennä pari muutakin samalla ovenavauksella.
Juippi kirjoitti: Mitä sä vingut? Totesin, että kukaan ei Väykkää kaipaa, en minäkään. Laajenna klikkaamalla Aika moni sitä tuolla kaipaa jos vaan kehtaat selata eri ketjuja. Paskasta koitetaan vääntää konvehtia väkisin. Ollaanko oikeasti noin laput silmillä? Hienoa kumminkin että olet kanssani samaa mieltä siitä että Väykkä voi mennä. Sieltä voisi mennä pari muutakin samalla ovenavauksella.
28.11.2019 klo 20.02 #28 S Starbuck Jäsen Suosikkijoukkue TPS Zodiac kirjoitti: Sieltä voisi mennä pari muutakin samalla ovenavauksella. Laajenna klikkaamalla Korjaan sen verran, että kolme ketjullista voisi mennä samalla ovenavauksella.
Zodiac kirjoitti: Sieltä voisi mennä pari muutakin samalla ovenavauksella. Laajenna klikkaamalla Korjaan sen verran, että kolme ketjullista voisi mennä samalla ovenavauksella.
28.11.2019 klo 23.45 #29 T Toivo Suursoo Jäsen Suosikkijoukkue TPS Juippi kirjoitti: Mitä sä vingut? Totesin, että kukaan ei Väykkää kaipaa, en minäkään. Laajenna klikkaamalla Mä olen kerran kirjoittanut, että mielummin Väyrynen kuin Janatuinen. Jos se oli jatkosopimuksen perään huutelua jonkun mielestä sitten.
Juippi kirjoitti: Mitä sä vingut? Totesin, että kukaan ei Väykkää kaipaa, en minäkään. Laajenna klikkaamalla Mä olen kerran kirjoittanut, että mielummin Väyrynen kuin Janatuinen. Jos se oli jatkosopimuksen perään huutelua jonkun mielestä sitten.
26.02.2022 klo 22.08 #30 F Förttiströpö Jäsen Suosikkijoukkue TPS Väyrysen pelaaminen näytti hyvältä tänään, vaikka vastustajan nutussa pelaakin.