Teemu Turunen, Oulun Kärpät

  • 98 333
  • 431

Rämemajava

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Leijonat
Rahasta se on kiinni. Kyllä Tiivolalla ottajia olisi jos liksa olisi parin viimeisen kauden näyttöjä vastaava. Eli kyllä tuo kallis sopimus on este. Kallis ainakin pelaajan tasoon nähden. Ehkä jos tuuri käy joku SHL- seura saattaisi siirtorajalla kiinnostua. Sinne kelpasi vanhoilla meriiteillä äskettäin Olli Palolakin.
On nämä kyllä hienoja nämä Ahon hankinnat, joiden laadun valtaosa tämänkin palstan Kärpät-osion kirjoittajista osasi aavistella jo sopimuksen julkaisun yhteydessä. Toki Tiivola on ollut vielä oletettuakin huonompi. Näihin se kärkijoukkueen budjetti sitten kivasti sulaa.
 

GT

Jäsen
Suosikkijoukkue
ACO
Rahasta se on kiinni. Kyllä Tiivolalla ottajia olisi jos liksa olisi parin viimeisen kauden näyttöjä vastaava. Eli kyllä tuo kallis sopimus on este. Kallis ainakin pelaajan tasoon nähden. Ehkä jos tuuri käy joku SHL- seura saattaisi siirtorajalla kiinnostua. Sinne kelpasi vanhoilla meriiteillä äskettäin Olli Palolakin.
Totta kai se on rahasta kiinni ja oli jo viime kesänä. Kärpät ei vain pystynyt tekemään kahta exitiä kerralla, sillä aika iso kulu Tiivolasta olisi ulosostettavaksi jäänyt.
 

Miksi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, John Vanbiesbrouck
En tiedä, mutta jos vaihtoehdot on Teemu Turunen tai Lauri Marjakeitto, niin valitsen Turusen tuhat kertaa sadasta. Pidän miestä täysin olosuhteiden uhrina, kyllä se nyt jostain kertoo että viime kauden sekasorrossakin teki yli 40 pistettä ja mies on urallaan dominoinut Liigassa niin IFK:ssa kuin HPK:ssakin.

Jos tämän tason pelaaja onnistutaan ensin saamaan Kärppiin ja sen jälkeen vielä kustaan muualle, niin ei enää järki riitä tähän touhuun.
Tää on semmonen asia, mitä Kärppien hallituksen pitää ajatella nyt eikä kohta. Halutaanko pilata seuraavatkin kaudet vaan sen takia, että Latella on iso palkka?

Turunen ei ole Kärpissä esittänyt mitään erikoista, välähdyksiä ja taistelua kylläkin. Mutta kuten sanoit, olosuhteiden uhri myös minun mielestä.
 

Ukkopekka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Florida Panthers, Carolina Hurricanes
Mikäli huhut Turusesta pitävät paikkansa, niin Latelle ja valmennukselle pitäisi antaa kenkää tällä istumalla. Löytyykö Turusen tasoista pelaajaa tällä hetkellä markkinoilta? Ei löydy, ei ainakaan sillä rahalla mitä liigassa maksetaan. Ja Turunen on näyttänyt jo, että pystyy tulosta tekemään Kärpissäkin mutta Late on saanut tämänkin pelaajan turhautumaan (mikäli huhut siis pitävät paikkansa).
 

RtSn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Tänään kaikui Stadissa hallin käytävillä paristakin suusta huhua, että Turunen olisi tyytymätön Kärpissä ja hakisi siirtoa pois jo tämän kauden aikana. Kuulemma tähyäisi loppukaudeksi ensisijaisesti Ruotsiin ja toissijaisesti Sveitsiin, mutta haluaisi jokatapauksessa pois Marjamäen joukkueesta.
Kerro toki lisää.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Kenen lähteitä nämä on? Mistä asti on ollut tyytymätön? Mihin on tyytymätön? Siinä alkuu

En minä tiedä kenen lähteitä. Minun sitten varmaan, kun minulle tästä asiasta kerrottiin ja minä tästä sitten kysyin tällä palstalla. Sitä tarina ei kertonut mistä asti on ollut tyytymätön. Tyytymättömyys kuulemma suuntautuu Marjamäkeen, minkä mielestäni toin aika selvästi viestissäni ilmi. Se, onko kyse henkilökemioista, harjoittelusta, pelitavasta vai mistä on minulle avaamaton asia.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
En minä tiedä kenen lähteitä. Minun sitten varmaan, kun minulle tästä asiasta kerrottiin ja minä tästä sitten kysyin tällä palstalla. Sitä tarina ei kertonut mistä asti on ollut tyytymätön. Tyytymättömyys kuulemma suuntautuu Marjamäkeen, minkä mielestäni toin aika selvästi viestissäni ilmi. Se, onko kyse henkilökemioista, harjoittelusta, pelitavasta vai mistä on minulle avaamaton asia.
Niin eli osasitko vastata yhtään mihinkään lisäarvoa antavasti vaikka sanoit, että "mitä haluat kuulla lisää"?

Huhut jäähallin käytävillä on yhtä suuri kuin tai jopa pienempi kuin ei yhtään mitään ennen kuin toisin todistetaan. @McTorso lainaten, aivan höpöhöpö puheita. Harmi ku Oulussa käytävät ei puhu, vissii lato on nii vanha.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Niin eli osasitko vastata yhtään mihinkään lisäarvoa antavasti vaikka sanoit, että "mitä haluat kuulla lisää"?

Huhut jäähallin käytävillä on yhtä suuri kuin tai jopa pienempi kuin ei yhtään mitään ennen kuin toisin todistetaan. @McTorso lainaten, aivan höpöhöpö puheita. Harmi ku Oulussa käytävät ei puhu, vissii lato on nii vanha.

Mihin ihmeeseen minun olisi nyt pitänyt sinulle vastata? Lue se minun ensimmäinen viesti, siitä selviää kaikki se mitä tuolloin Stadissa kerrottiin. Koska samaa viestiä kertoi kaksi toisilleen tuntematonta henkilöä toisistaan riippumatta ajattelin, että tuossa voi jotain ollakin taustalla. Tulin täältä asiasta kysymään, koska usein huhuista ollaan parhaiten perillä pelaajan nykyisen ja tulevan joukkueen fanien keskuudessa. Mutta hei, onneksi sulla on vakuuttavat perustelut, joiden perusteella kertoa, että höpöpuheita. Harmi, että asiallinen kysely kiristelee sulla noin pahasti. Voimia jatkoon.
 

Apis17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mihin ihmeeseen minun olisi nyt pitänyt sinulle vastata? Lue se minun ensimmäinen viesti, siitä selviää kaikki se mitä tuolloin Stadissa kerrottiin. Koska samaa viestiä kertoi kaksi toisilleen tuntematonta henkilöä toisistaan riippumatta ajattelin, että tuossa voi jotain ollakin taustalla. Tulin täältä asiasta kysymään, koska usein huhuista ollaan parhaiten perillä pelaajan nykyisen ja tulevan joukkueen fanien keskuudessa. Mutta hei, onneksi sulla on vakuuttavat perustelut, joiden perusteella kertoa, että höpöpuheita. Harmi, että asiallinen kysely kiristelee sulla noin pahasti. Voimia jatkoon.
Hallilla kuulee todella usein todella monen henkilön sanomana samoja asioita, usein nämä asiat ovat hain kuvitelmia, yhteenvetoja mediasta tai väärin ymmärryksiä jne. Yksittäisten henkilöiden juttuihin joilla ei ole todellista kontaktia on todella vaikea siis suhtautua tosissaan. Tämän olen saanut huomata viimekausina parin eri kärppä pelaajan perheen kautta tulleista faktoista. (Ei ole Turusen perheestä kuitenkaa kyse, sen verran voin paljastaa)

Kysyinkin, mistä nämä lähteet on jossa kaipasin tarkkuutta. Onko lähteillä todellista kontaktia. Tässä se suurin kompastuskivi itselläni.

Se että olit sanonut turhautuneena Marjamäkeen meni tässä huonojen yöunien ja rankan viikonlopun jälkeen ohitse, siitä käsi pystyyn!
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Kysyinkin, mistä nämä lähteet on jossa kaipasin tarkkuutta. Onko lähteillä todellista kontaktia. Tässä se suurin kompastuskivi itselläni.

Tämä ilmeisesti viittaa tuohon kysymykseen kenen lähteitä. En osaa sanoa onko asian kertoneilla tahoilla millaiset suhteet Turusen läheisiin tai jääkiekkomaailmaan ylipäänsä. En kuitenkaan ymmärrä, miksi aikuiset ihmiset moisia juttuna keksisivät kertoa HIFK-fanille HIFK-Kärpät-ottelun erätauoilla. Toinen kertojista on vanha duunikaveri, joka lähteensä osalta vain sivuutti kysymyksen. Toinen on ns. hallituttu, jolta voin tuota asiaa tiedustella, kun hänet ensi kerralla hallilla näen. Lähde jäi kysymättä, kun olin aiksisemmin jo saman asian kuullut vanhalta työkaverilta. Ikäänkuin hyväksyin tiedon annettuna siinä kohtaa, ja keskustelu ohjautui enemmän arvailuksi siitä, mikä Oulussa mättää. Kumpaankin kertojaan kyllä lähtökohtaisesti luotan, mutta eihän näistä ikinä tiedä. Siksi täällä kyselinkin, onko vastaavaa kuulunut Oulussa. Ilmeisesti ei, kun kukaan ei ole huhua tunnistanut. Höpöpuheiksi en kuitenkaan osaa näitä vielä todeta, en ainakaan @McTorso ilmoituksen perusteella. Ja tässä painaa isosti ko. nimimerkin jopa harhaisen positiivinen suhtautuminen Kärppiin.
 

puhuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllähän Turunen on turhautunut korkeintaan itseensä ja saamattomuuteensa. Välähdyksiä onneksi tulee, mutta lauantainakin hukkasi paikkoja, joista on vaan ihan pakko laittaa sisään. Varmasti tietää sen itsekin. Samoin moni harhautusyritys jää vastustajalle liian helpon näköisesti. Sama alavireisyys Teemulla on päällä kuin monella muullakin. Potentiaalia kyllä löytyisi, mutta miten sen saa näkyville?
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Höpöpuheiksi en kuitenkaan osaa näitä vielä todeta, en ainakaan @McTorso ilmoituksen perusteella. Ja tässä painaa isosti ko. nimimerkin jopa harhaisen positiivinen suhtautuminen Kärppiin.
Kyllä käytäväpuheet ilman lisätietoa voi suoraan laittaa höpökoriin. Turunen ei ole siirtoa pyytänyt, eikä tähyile kesken kauden Ruotsiin tai Sveitsiin, vaan pelaa kauden loppuun Oulun Kärpissä.
 

mikulii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät #24
Kyllä käytäväpuheet ilman lisätietoa voi suoraan laittaa höpökoriin. Turunen ei ole siirtoa pyytänyt, eikä tähyile kesken kauden Ruotsiin tai Sveitsiin, vaan pelaa kauden loppuun Oulun Kärpissä.
Tämän osan voi mielestäni laittaa höpöhöpölaariin jos sitä miettii ihan kirjaimellisesti. Jos taas miettii, että Turunen olisi ilmaissut tyytymättömyytensä ääneen sanoen jotain tämän tyylistä, en kyllä epäile. Kuulin viime kaudella samansuuntaisia ajatuksia välikäden kautta Leskisestä ja Tiivolasta, joista toinen ei pelaa enään Kärpissä ja toinen näyttää kentällä siltä, että ei haluaisi pelata enään Kärpissä. Tämän lisäksi Mingoian lähtö tällä kaudella, niin ennemmin uskon tätä huhuilua Turusesta, entä laittaisin nämä kaikki suoraan johonkin höpölaariin.
 

Ujcik#11

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Pittsburgh
Tämän osan voi mielestäni laittaa höpöhöpölaariin jos sitä miettii ihan kirjaimellisesti. Jos taas miettii, että Turunen olisi ilmaissut tyytymättömyytensä ääneen sanoen jotain tämän tyylistä, en kyllä epäile. Kuulin viime kaudella samansuuntaisia ajatuksia välikäden kautta Leskisestä ja Tiivolasta, joista toinen ei pelaa enään Kärpissä ja toinen näyttää kentällä siltä, että ei haluaisi pelata enään Kärpissä. Tämän lisäksi Mingoian lähtö tällä kaudella, niin ennemmin uskon tätä huhuilua Turusesta, entä laittaisin nämä kaikki suoraan johonkin höpölaariin.

Tuo Mingoian lähdön syy on ihan toisenlainen ja koska kyse henkilökohtaista asioista niin en rupea täällä edes vihjailemaan. Ei johtunut Marjamäestä, Kärpistä tai rumasta jäähallista…
 

Synyster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Ainakin nämä Turusen kaudet Kärpissä Marjamäen alaisuudessa ovat lievittäneet tehokkaasti sitä luopumisen suunnatonta tuskaa, jota koin kun parin vuoden diili Ouluun julkistettiin. Ei näytä edes samalta pelaajalta Laurin miehistössä.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: BOL

mikulii

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät #24
Tuo Mingoian lähdön syy on ihan toisenlainen ja koska kyse henkilökohtaista asioista niin en rupea täällä edes vihjailemaan. Ei johtunut Marjamäestä, Kärpistä tai rumasta jäähallista…
Ok, niinhän se taisi olla ja onhan siitä tainnut olla täälläkin aikaisemmin puhetta. Joka tapauksessa viestin pointti pysyy samana, en ainakaan itse suorilta laittaisi näitä höpöhöpölaariin ja pohtisin tosissaan miksi tämmösiä huhuja liikkuu ja mistä se voisi johtua jos jollain tämmöisiä ajatuksia voisi olla mielessä.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
Noel Gunler voi olla pelaaja jonka kanssa Turunen syttyy säkenöimään. Marjamäen pitää toki nuo ensin samaan kenttään laittaa.
 

Sturba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Myllykosken imuri, Kärpät, Carolina Hurricanes
Noel Gunler voi olla pelaaja jonka kanssa Turunen syttyy säkenöimään. Marjamäen pitää toki nuo ensin samaan kenttään laittaa.
Antosella ja Turusella oli kyllä ihan hyvä kemia viime pelissä. Pitäisin heidät vielä yhdessä. Vierasmatkoillakin nukkuvat huonekavereina lusikassa. Pyrkivät tuomaan sitä kaukalon ulkopuolista kemiaa kaukaloon. Mutta ehdottomasti näen itsekin, että Gunlerilla voisi olla hyvä yhteispeli Turusen kanssa, jos Turusella ei Antosen kanssa lähde.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Kyllä käytäväpuheet ilman lisätietoa voi suoraan laittaa höpökoriin. Turunen ei ole siirtoa pyytänyt, eikä tähyile kesken kauden Ruotsiin tai Sveitsiin, vaan pelaa kauden loppuun Oulun Kärpissä.

Oletan, että asiasta kertoneilla tahoilla on tästä lisätietoja, mutta minulle niitä ei kerrottu. Ja mitä niiden lisätietojen tulisi olla? Kerrottu tieto piti kuitenkin sisällään sen, että kenkä puristaa nimenomaan valmentajan suhteen?

Siirtopyynnöstä en tiedä mitään, enkä tällaisesta ole sanallakaan puhunut. Sen osalta tähyileekö mies muualle kesken kauden en tiedä sen tarkemmin, minulle on kerrottu, että tähyilee. On ihmeellistä, että kaikista nimimerkeistä juuri sinä olet täällä leimaamassa minun puheita höpöpuheiksi, vailla mitään konkretiaa. Itse olet kuitenkin aina kovin tarkka miten sinun sanomisiin suhtaudutaan ja mitä niistä lausutaan.
 

avail

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Antosella ja Turusella oli kyllä ihan hyvä kemia viime pelissä. Pitäisin heidät vielä yhdessä. Vierasmatkoillakin nukkuvat huonekavereina lusikassa. Pyrkivät tuomaan sitä kaukalon ulkopuolista kemiaa kaukaloon.
Helevetin pitkä ja turhauttava työpäivä takana. Lueskelin sitte vakavana, ehkä jopa vähän vihasenaki foorumia läpi ja tämä yllätti kyllä takavasemmalta aivan täysin. Kahvit tuli nenästä ulos. Kiitti vaan vitusti.
 

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Siirtopyynnöstä en tiedä mitään, enkä tällaisesta ole sanallakaan puhunut. Sen osalta tähyileekö mies muualle kesken kauden en tiedä sen tarkemmin, minulle on kerrottu, että tähyilee.
Ihan täyttä puppua, jotta Turunen tähyilee kesken kauden ensisijaisesti Ruotsiin ja toissijaisesti Sveitsiin. Eihän tuossa ole mitään järkeä, ei mitään. Kärppien paras hyökkääjä, tulisieluisella asenteella ja saanut juuri maalihanat taas auki. Ei varmasti halua kesken kauden pois, eikä pääse. Täysin höpöhuhu, vailla mitään järkeä.
 
Suosikkijoukkue
Paws relate, Waggy tails, Wet kisses, I'll bark yo
Ihan täyttä puppua, jotta Turunen tähyilee kesken kauden ensisijaisesti Ruotsiin ja toissijaisesti Sveitsiin. Eihän tuossa ole mitään järkeä, ei mitään. Kärppien paras hyökkääjä, tulisieluisella asenteella ja saanut juuri maalihanat taas auki. Ei varmasti halua kesken kauden pois, eikä pääse. Täysin höpöhuhu, vailla mitään järkeä.

No kun näkemyksesi näin hyvin perustelit, niin pakko se on uskoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös