En ole kummankaan teidän
@Walkin ja
@Synyster kanssa varsinaisesti eri mieltä. Enkä missään nimessä hauku Sallista. Toki jo lähtökohtaisesti kyseessä oli ns. kovemaan kaliiberin pelaaja kuin Tallberg ja palkkakin oli n. tuplat verrattuna Tallbergiin. Pääpointti oli lähinnä siinä, että myös Tallbergin joukkueessa oli koronaa ja myös Tallberg itse sairasti koronan, joka paitsi ihan selvästi vaikutti hänen esityksiinsä, myös kaikkien muiden esityksiin.
Siitä voidaan keskustella ja kyseenalaistaakin, oliko Tallbergin "jääräpäinen" peluuttaminen järkevää tai kannattavaa, mutta toisaalta ymmärrän senkin, että yritettiin selvitä niin pienillä mahdollisilla muutoksilla kuin suinkin mahdollista. Ne tutut ketjukaverit kun ovat kuitenkin merkittäviä pelaajille. Itse esim. koen, että Tallbergia peluutettiin paljon Broadhurstin kanssa ihan siitä syystä, että se antoi Broadhurstille aivan varmasti tiettyjä vapauksia, kun tiedettiin, että Tallberg tuntee Broadhurstin aivoituksia ja pystyy niitä hyvin ennakoimaan. Kun joukkueen kokoonpanot elivät jatkuvasti, kyllä mun ymmärrykseen käy se, että edes jostain yritettiin pitää kiinni.
Mutta nää on näitä. Tuskin Tallberg itsekään on tyytyväinen omaan panokseensa, mutta jos on kaikkensa antanut, enempää ei voi vaatia. Se sitten riittää mihin riittää. Nyt ei riittänyt mihinkään.