Kun ei muista ole siihen niin Teemun taytyy....
Otetaan 5 viimeisinta Anaheimin pelia, jokaisen anaheimin maalin on joko syottanyt tai tehnyt TEEMU SELANNE.
Aivan kasittamaton jannu.
Ei kohta enää keksi mitään kirjoitettavaa tähän ketjuun. Alkavat superlatiivitkin loppua kesken. Sääli vaan, että Ducks kokonaisuudessaan ryömii ainakin vielä. Ei yksi Teemu koko kautta voita kuitenkaan, tarvittaisiin tulitukea.
mielttömän siistiä edelleenkin katsoa Teukan pisteet aamulla, kuten niitä katseli tekstarilta jo 20 vuotta sitten junnuna. Itsellä alkaa tässä kolmenkympin päälle jo kroppa muistuttaa ongelmiltaan ja vaivoiltaan vanhaa mummoa, mutta Temen kropan on kyllä pakko olla jotain muuta materiaalia kuin tavallisella ihmisellä.
Ei kohta enää keksi mitään kirjoitettavaa tähän ketjuun. Alkavat superlatiivitkin loppua kesken. Sääli vaan, että Ducks kokonaisuudessaan ryömii ainakin vielä. Ei yksi Teemu koko kautta voita kuitenkaan, tarvittaisiin tulitukea.
Kyllä se on juurikin se valtava kokemus, mikä on ollut nyt "vanhoilla päivillä" Selänteen yksi valttikortti... kun asiat tulee selkäytimestä, niin kaikki luonnistuu sujuvammin.
Tuntuu kyllä hurjalta, että oma poika on kohta suunnilleen saman ikäinen nykyään kuin mitä itse olin kun Selänne lähti rapakon taakse, olin siis itse silloin 11-12vuotias.
Siellä se Selänne vaan paukuttelee noita tehoja vieläkin kuin ei olisi päivääkään vanhentunut, käsittämätön kaveri.
Kaikki on jo sanottu...
mistä on Teemun kohdalla "kiikastanut"?
Ja painotan vielä, että Teemu on pelannut tälläkin kaudella uskomattoman hyvin (lähde: s.235;), eikä tahti ole HIRVEÄSTI aikaisempaa huonompi maaleissakaan. Pientä taantumista on kuitenkin maalinteon osalta havaittavissa, siksi kyselen enemmän pelejä nähneiltä, että onko havainto oikea?
En ole tilastoja kaivellut, mutta olisiko myös laukaukset jääneet vähemmälle huonosti pelaavassa joukkueessa, joka ei pääse pelaamaan edellisten kausien tapaan ylivoimaa?
Viime kaudella 30:n pelin jälkeen Teukalla oli kasassa kymmenen maalia, eli suunnilleen samanlaisessa tahdissa ollaan.
Alkukaudesta elättelin toiveita, kun Jagrilla oli kuiva kausi meneillään ja Selänne teki muutamissa peleissä lähekkäin maaleja. Olikohan ero jotain kuuden repun luokkaa parhaimmillaan, kun taisi kymmenen maalia olla ennen kauden alkua tjsp. No, nyt on sitten yhdeksän. Pitäisi tahdin kiihtyä, kun ovat herrat aika samaan tahtiin noita maaleja lykkineet.Eli ei mitään hätää, eiköhän sieltä se 25+ tule, mutta meneekö Jagrin ohi, niin se onkin kinkkisempi asia.