Näin on ja siks pistää vituttamaan vielä rankemmin noi muitten perseilytHuikea pelaaja, todella huikea.
Näin on ja siks pistää vituttamaan vielä rankemmin noi muitten perseilytHuikea pelaaja, todella huikea.
Nykyisellään tuntuu näyttävän esimerkkiä muulle joukkueelle pelkästään sillä viidellä minuutilla.Olis huikea pelaaja, jos kiinnoistaisi enemmän kuin 5 minuuttia/peli.
Eikös Eepiäkin moitittu melkein samasta, mutta Eepi osasi vaan olla (melkein) aina oikeassa paikassa, oikeaan aikaan. Toinen pörrää tuplavauhdilla ja kilometrejä kertyy pelin aikana paljon, mutta tulos on silti sama. Toiset osaavat sijoittua ja toiset paikkaavat sitä puutetta, hyvällä liikkeelläEn mä tiedä mitä Ramstedtin pitäisi tehdä vielä enemmän siellä kentällä. Eittämättä peli näyttää flegmaattiselta, mutta itse oon antanut itseni tehdä huomion, että olisi enemmänkin sitä, että sijoittuu fiksusti ja sitten pistää ne burnerit päälle kun oikeasti siihen on paikka. Vähän turhan hienoja syöttöjä edelleen hakee silloin tällöin, kun pelikaverit ei ole niissä tilanteissa mukana.
No enpä tiedä. Oli mun mielestä ainoita joka sai kahdessa ekassa erässä kiekon tuotua alueelle ja syötettyä eteenpäin omille. Vitun vaikeaa se on yksin saada mitään aikaan ja tänään teki ne kaksi maaliaankin ilman sen kummempia apuja omilta.Eipä tuo Ramuakaan montaa minuuttia kiinnostanut.
Varmasti kelpaisi, mutta ei taida olla jäämässä vaikka maksettaisiin eniten Liigassa. Näin ainakin voi kaikkien huhujen/lehtijuttujen/kommenttien perusteella päätellä. Harmi.Kyllähän tää mies kelpaisi ensi kaudellakin. Vai onko jollain heittää parempaa vaihtoehtoa ykkössentteriksi?
Tepsiinhän Ramua oltiin joidenkin iltapäivälehtihuhujen mukaan viemässä.Varmasti kelpaisi, mutta ei taida olla jäämässä vaikka maksettaisiin eniten Liigassa. Näin ainakin voi kaikkien huhujen/lehtijuttujen/kommenttien perusteella päätellä. Harmi.
Niin huhuttiin, mutta tuohon on vaikea uskoa kun TPS:lla on ensi kaudeksi jo Filppula ja Palve samaan rooliin.Tepsiinhän Ramua oltiin joidenkin iltapäivälehtihuhujen mukaan viemässä.