Jaa a, Ramu vuosimallia 2016 kelpaisi minä päivänä tahansa minun IFK:hon, mutta kysymys kuuluukin pystyykö Ramu pääsemään tuolle tasolle vielä? Olisi aika riskiveto hommata Ramu, vaikka palkka olisikin halpa niin tällöin kuitenkin yksi sentteripaikka varataan hänelle ja jos homma ei lähde toimimaan enää välivuoden jälkeen (ja muutenkin ura ollut laskusuhdanteessa) niin löytyykö hyviä senttereitä palapeliin enää kesken kauden? Tällä kaudella ei ainakaan löytynyt vaikka verkot olivat vesillä läpi kauden. Pelkkä mahdollinen alhainen palkka ei tekisi Ramun hankinnasta mitään riskitöntä, ei paljoa säästetyt eurot lohduta allekirjoittanutta siinä vaiheessa kun Ramu suorittaa huonolla tasolla ja korvaajaa ei löydy.
Olisi riskiveto monellakin tapaa, mutta en minä nyt suoriltaan osaisi ei sanoa myöskään. Mikään pukukopin myrkyttäjä Ramun en kuitenkaan usko olevan...
Olisi riskiveto monellakin tapaa, mutta en minä nyt suoriltaan osaisi ei sanoa myöskään. Mikään pukukopin myrkyttäjä Ramun en kuitenkaan usko olevan...