Teemu Laine TPS:n miehistöön!

  • 36 690
  • 111

Ex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Meikäläinen kirjoittaa tepsin osiolle...? Jo on aikoihin eletty!

Noh, Laine esitti Tapparassa sellaisia otteita (peli-ilme, yritys) että oli yksi suosikeistani. Ei miehelle voi toivoa muuta kuin menestystä, vaikka pelaakin lähes sielunvihollisen riveissä... Eli toivotaan Laineelle joka peliin 1+1 tästä eteenpäin, mutta tepsille tappiota. Kuvittele tähän hymiö jos niin haluat.

Näkisin mielelläni uudelleen Tapparassa.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Meikäläinen kirjoittaa tepsin osiolle...? Jo on aikoihin eletty!

Noh, Laine esitti Tapparassa sellaisia otteita (peli-ilme, yritys) että oli yksi suosikeistani. Ei miehelle voi toivoa muuta kuin menestystä, vaikka pelaakin lähes sielunvihollisen riveissä... Eli toivotaan Laineelle joka peliin 1+1 tästä eteenpäin, mutta tepsille tappiota. Kuvittele tähän hymiö jos niin haluat.

Näkisin mielelläni uudelleen Tapparassa.

Mulla on fiilis että miestä ei näy Tapparassa tai tepsissä ensi vuonna. Masa vie....usko pois.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Teemu Laine 20 peräkkäisessä ottelussa tehopisteille! Tämä sivuaa Mikko "Miksa" Mäkelän nimissä olevaa ennätystä. Hienoa Teemu. Kovassa tikissä mies kerta kaikkiaan!
 
Viimeksi muokattu:

Power

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla on fiilis että miestä ei näy Tapparassa tai tepsissä ensi vuonna. Masa vie....usko pois.

Sitä minäkin pelkään, että Laine päätyy ensi kaudeksi jonnekin Jokereiden kolmosketjuun, jossa tämän kauden ja ehkä Tappara-kausienkin tehot jäävät haaveeksi. Miehellä olisi nyt elämänsä tilaisuus tehdä rahakas sopimus ulkomaille joten toivottavasti käyttää sen, jos ei Tepsissä jatka.

Todella hienosti on Laine onnistunut, kiitokset ja kumarrukset täältäkin. Kyllähän viime kauden parhaan pistemiehen korvaajaksi hankitun pelaajan pitääkin kantaa kultakypärää, mutta tehot ovat siihenkin nähden olleet yli odotusten.
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Jos pitää veikata niin Teemu pelaa Albanian matematiikalla jopa 120% varmuudella ensi kaudella Elitserienissä. Tuplaliksat Tepsiin nähden, rahastointimahdollisuudet, kesäharjoittelu identtinen hran toiveiden kanssa. Eiköhän tossa ole riittävä nippu syitä todennäköisyyden kasvamiselle.

Ja juu, onnittelut täältäkin. Eikös nyt ole kasassa TPS:n ennätys Miksan kanssa, 20 peliä peräkkäin pisteillä?
 

kiekko-ollie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kun muistelee missä palloseuran joukkueessa Miksa Mäkelä pelasi ja miten dominoi pelejä, niin on hämmentävää että Teemu Laine on nyt nakuttanut nyky-palloseurassa samanlaisen pisteputken kuin Mäkelä. Nostaisin tämän saavutuksen paljon korkeammalle tasolle kuin Miksan vastaavan aikoinaan.

Eipä olis ennen kautta uskonut...
 

Saikka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhmät ihmiset ja epähauskat läpät.
... .

Yksi mies lisää, muu hyöty ei nyt aukene minulle, mutta kaveri varmaan osoittaa epäilyni myöhemmin turhiksi. Toivon ainakin.

Edit: Kädettömiä koohottajia joukkueesta nimenomaan puuttuikin. TPS:n hyökkäyspeli tulee olemaan mielenkiintoista seurattavaa.

Kyllä on mestarillisesti saatu aivopestyä TPS kannattajat, teille hommataan Laineen tasoinen kaveri 1-kenttään ja jengi korkkailee shamppanjapulloja. Pari saman tasoista hankintaa viellä siihen Laineen vierelle niin ei ole edes sääleihin asiaa.

Tapparan kolmoskentästä suoraan Tepsin ykkösen laitaan? Heh, Seppohan se hauskan juhannusvitsin heitti JOS näin on ajatellut.

Ihan jees. ;)

Kyllähän mies on ylittänyt ainakin omat odotukseni aivan täysin. Siis onhan tää ihan järjetöntä, äijä paukuttelee 20 matsia putkeen pisteille nyky-Tepsissä...Jos tää olis leffa, niin sanoisin että homma tehtiin ihan vaan tarinan vuoksi. Jos Teemu on vielä niin hullu että suostuu Tepsin sopimustarjoukseen...no, ei nyt aleta toivomaan liikoja.
 

FlyingFinn

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + muut turkulaiset
Nelosen IS-urheilu-uutisissa sanottiin, että Laineen pisteputki olisi vasta 15 ottelun mittainen. 20 on kuitenkin loppujen lopuksi oikea lukema (Tepsin nettisivuillakin vahvistettu), mutta Nelosen kämmi saattaa johtua SM-liigan ottelusivun virheestä, jossa 4.10. pelattu Blues-TPS on merkitty 26.10 ja 27.10 pelattujen pelien väliin. Siinä Blues-pelissä Laine ei tehnyt pisteitä, ja TPS on 27.10 lähtien pelannut juurikin ne Nelosen ilmoittamat 15 ottelua.

Vai onko tästä ollut jo juttua jossain?

Siinä linkki vielä liigan ottelut-sivulle:

http://www.sm-liiga.fi/ottelut.html

Onnea Laineelle!
 

Erkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset
Nelosen IS-urheilu-uutisissa sanottiin, että Laineen pisteputki olisi vasta 15 ottelun mittainen. 20 on kuitenkin loppujen lopuksi oikea lukema (Tepsin nettisivuillakin vahvistettu), mutta Nelosen kämmi saattaa johtua SM-liigan ottelusivun virheestä, jossa 4.10. pelattu Blues-TPS on merkitty 26.10 ja 27.10 pelattujen pelien väliin. Siinä Blues-pelissä Laine ei tehnyt pisteitä, ja TPS on 27.10 lähtien pelannut juurikin ne Nelosen ilmoittamat 15 ottelua.

Vai onko tästä ollut jo juttua jossain?

Siinä linkki vielä liigan ottelut-sivulle:

http://www.sm-liiga.fi/ottelut.html

Onnea Laineelle!

Ihan kuten itsekin totesit, Nelosen kämmihän tuo oli ja ilmeisesti juuri tuosta liigan sivuilta katsottu, minkä johdosta erehdys onkin ihan ymmärrettävä. Tuo kyseinen Blues-pelihän siirrettiin aikanaan toiseen ajankohtaan ja siksi se näkyy tavallaan vähän hölmössä paikassa liigan sivujen otteluohjelmassa. Viimeisin Laineen pisteetön ottelu on Lappeenrannassa 11.10 pelattu 3-2 rankkutappioon päättynyt peli.

Olin muuten katsomassa tuota Lappeenrannan peliä enkä ole olosuhteiden pakosta sen jälkeen nähnyt TPS:ää livenä. Sitä ennen olin nähnyt vain Pelsu-pelin ja siinäkin Laine jäi pisteittä. Nyt seuraavan pelin, eli Ässä-matsin tulen katsomaan paikan päällä. Täytyy sanoa, että jos Laine siinäkin jää pisteittä ja seuraennätys jää "vain" Miksa Mäkelän kanssa jaetuksi, niin meikäläisellä täytyy olla todella pahaa karmaa yllä. Pelottaa jo valmiiksi...
 

Jj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Habs, FCB
Olin muuten katsomassa tuota Lappeenrannan peliä enkä ole olosuhteiden pakosta sen jälkeen nähnyt TPS:ää livenä. Sitä ennen olin nähnyt vain Pelsu-pelin ja siinäkin Laine jäi pisteittä. Nyt seuraavan pelin, eli Ässä-matsin tulen katsomaan paikan päällä.

Tiedoksi Erkalle että tuo Ässät-ottelu on itse asiassa siirretty Varissuon jäähalliin, mutta lippusi käy kyllä sinnekin.

IS-Nelosen uutisoinnissa vikaa? Ei kai. Kuokkanenkin oli maalissa Blues-ottelussa, kuulemma..
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mulla on fiilis että miestä ei näy Tapparassa tai tepsissä ensi vuonna. Masa vie....usko pois.

Masa ei vie, vaan kaikella todennäköisyydellä Laine lähtee P-Amerikkaan kokeilemaan, jossa ei kuitenkaan tule saamaan todellista näytönpaikkaa, vaan AHL kutsuu ja sitten sitä seuraavana kautena vasta Jokerit paksun setelitukun kanssa. Homma menee siis vähän niin kuin Santalalla aikoinaan.
 
Suosikkijoukkue
Real Madrid
Olin muuten katsomassa tuota Lappeenrannan peliä enkä ole olosuhteiden pakosta sen jälkeen nähnyt TPS:ää livenä. Sitä ennen olin nähnyt vain Pelsu-pelin ja siinäkin Laine jäi pisteittä. Nyt seuraavan pelin, eli Ässä-matsin tulen katsomaan paikan päällä. Täytyy sanoa, että jos Laine siinäkin jää pisteittä ja seuraennätys jää "vain" Miksa Mäkelän kanssa jaetuksi, niin meikäläisellä täytyy olla todella pahaa karmaa yllä. Pelottaa jo valmiiksi...
Tämähän on ihan älytöntä. Uskomatonta, että lähdet pilaamaan Laineen pelejä aina kun kerkeät.

Niin ja oikeasti, kuinka voi olla tuollainen tuuri. Laine jäi kuin jäikin Ässiä vastaan pisteittä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös