Viestin lähetti Svante
Sm-liigan ärsyttävin pelaaja siirtyi Kahvaraan. Onneksi olkoon!
Höh, eikä MM ollutkaan sitä? Noh sitten on kohta jo monta ärsyttävintä joukkueessa.
Viestin lähetti Svante
Sm-liigan ärsyttävin pelaaja siirtyi Kahvaraan. Onneksi olkoon!
Niistää lähes jokaisen tilanteen jälkeen kaverilta nenun tyhjäksi, hyppytaklaa, vittuilee vastustajille ja ainoana valitettavana asiana; filmaa. Myös hieman ylimielinen olemus varmasti ärsyttää monia.Viestin lähetti Henkka
Mitenkäs se Teemu nyt niin ärsyttävä muka on?
Viestin lähetti Playmaker
Pelaaja, jota jokainen IFK-fani omassa joukkueessaan rakastaisi.
Viestin lähetti Flu
Paitsi, että on muutaman sentin isompi ja huomattavasti painavampi, kuin Tenkrat. Tulee olemaan jo heti ensi kaudella tai viimeistään kaudella 2005-2006 maalipörssin/pistepörssin top-5 sijalla, jos Tappara uskaltaa peluuttaa miestä kunnon pelureiden kanssa. Vuosisadan kaappaus ja hieno mies. Ainoa uhka loistaville vuosille Tapparassa on NHL.
Viestin lähetti bozik
Kiitos Teemu. Tuolla joku aikaisemmin kysyi miksi valinta oli Tappara eikä enemmän rahaa tarjonneet joukkueet. Mä tiedän Teemun tämänkin, sulla on Jokeri-sydän ja tärkeintä sulle oli löytää joukkue, jonka puolesta olet valmis antamaan kaikkesi. Mä tiedän Teemu, Tappara on tällainen joukkue - en sitä osaa selittää, kuten et varmaan sinäkään, mutta enemmin Tappara pienemmällä palkalla kuin esimerkiksi Kerho isolla palkalla. Sydän perkele, siinä se on - täytyy löytää joukkue jolle sydämensä voi antaa. Tappara on sellainen ja tiedän että ratkaisusi oli oikea.
Viestin lähetti tuuski
Juontaako tämä Jokerit-Tappara sydämien yhteenlyönti finaalisarjoista, vai minkä takia Tappara on pienemmälläkin palkalla parempi vaihtoehto kuin Kerho?
En tiedä, mutta luulen että Laineella tarjottiin Tapparassa isompaa roolia ja olikohan sopimuksen pituudenkin kanssa jotain tekemistä.Viestin lähetti tuuski
Minua kiinnostaa tämä Jokerit-Tappara sydämien yhteenlyönti, minkä takia Tappara on pienemmälläkin palkalla parempi vaihtoehto kuin Kerho?
Teemu Laine Jokerifanit.net
Tappara lupasi peliaikaa, ja muutenkin oli paras tarjous, ei ehkä tosin rahallisesti. Myös Tampere vaikutti paljon, kaupunki on kiva ja Tappara perinteinen joukkue. Niin kuin Jokeritkin Helsingissä, Jokereita ja Tapparaa voisi verrata paljon toisiinsa. Ja se vaikutti myös että Tappara olis halunnut mut jo viime kesänäkin.
Viestin lähetti tuuski
Minua kiinnostaa tämä Jokerit-Tappara sydämien yhteenlyönti, minkä takia Tappara on pienemmälläkin palkalla parempi vaihtoehto kuin Kerho?
Viestin lähetti Kirveellä töitä
Ensi kaudella vastustajien on syytä pitää kypäristään kiinni sillä diesel-Tapparan ukkoja suihkii molemmilta puolin tuhatta ja sataa!