Teemu Hartikainen – Kuopion lahja Suomen kiekolle

  • 178 875
  • 383

LiiAaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Härskiä on nyt enemmän tai vähemmän huhuiltu KalPaan yli viisi vuotta. Mylly alkoi jauhamaan 2019 kun Härski osti Kapasten talon ja soppari oli UFA:ssa katkolla. Tätä ryyditti vielä Savon Sanomien haastattelu jossa Suomeen paluun ajankohtana olisi lapsen meno esikouluun ja tämän haluttiin tapahtuvan Suomesssa. No Kallavesi on sulanut ja jäätynyt jo monta kertaaa eikä paluu näytä edelleenkään mitenkään todennäköiseltä. Lapsikin on jo tainnut koulunsa aloittaa ja ilmeisesti sekin onnistui Sveitsissä ihan mallikkaasti.

Kisukin varmaan kohta jo sovittelee luistimia naulaan ja näin ollen Härskin halu nostella Kiiskisen kanssa kannua Kuopiossa alkaa olemaan aika pienessä aikaikkunassa. No pari kautta vielä muualla ja sitten Kuopioon. Kiiskinen on silloin vasta 40 vuotta nuori ja Rissanen 38 joten Härski toisi tuohon kenttään vielä sitä nuoruuden intoa ollen itse vasta 37. Mahdollisuus siis on edelleen kasata todellinen konkareiden ketju kaudelle 2027-2028.
 

Zorba

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No pari kautta vielä muualla ja sitten Kuopioon. Kiiskinen on silloin vasta 40 vuotta nuori ja Rissanen 38 joten Härski toisi tuohon kenttään vielä sitä nuoruuden intoa ollen itse vasta 37. Mahdollisuus siis on edelleen kasata todellinen konkareiden ketju kaudelle 2027-2028.
Ai että, tulee vanhat hyvät ajat mieleen.

Hentunen 38 - Miettinen 37 - Kerman 34

Nimen perässä kauden 2012-2013 maalit.
 

Lynyrd

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvä jääkiekko.
Eikös Härski ite sanonu että haluaa päättää uransa KalPassa? Nämä nyt on tietysti näitä joita nyt toitotetaan aina, kun jokin haastattelu tehdään paikalliseen lehteen. Ite ajattelin sillon että omistaa kuitenkin osan KalPasta niin tulee jo pelkästään sen takia takaisin. Ymmärrän toki myös sen, että onhan se aika kiva asustella Sveitsissä ja pelata lätkää. Ei tarvii varmaan samanlaisia aikoja istua bussissa mitä KalPassa, kun vieraspelit taitaa aika pitkälti olla illaksi kotiin meiningillä? Ja jos vielä perhekin on kotiutunut sinne niin mikäs siinä, miettisin itekkin aika tarkkaan. Sveitsi kuitenkin on ihan ok maa olla ja asua, itse olen siellä puolenkymmentä kertaa käyny, koska pari kaveria siellä asustelee. Ja hyvinhän nuokin on siellä viihtyny, eikä tunnu olevan mitään hinkua takasin Suomeen.
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Härskin GW odottelee tuolla hengarissa... Alahan jo tulla kotia!!!
Vähitellen rupee prosentit kääntymään kohti nollaa paluun suhteen. Sanoisin että tuleva 25-26 on aivan viimeinen mahdollisuus. Voi olla että laittaa uran pakettiin jo tähän kauteen tai vielä yksi Sveitsissä. Vähän luulen että paluu ei enää realisoidu ja ensi kaudellakaan jos ei tapahdu niin ei tule koskaan.
 

Hartikainen35

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Ilves, Penguins
Vähitellen rupee prosentit kääntymään kohti nollaa paluun suhteen. Sanoisin että tuleva 25-26 on aivan viimeinen mahdollisuus. Voi olla että laittaa uran pakettiin jo tähän kauteen tai vielä yksi Sveitsissä. Vähän luulen että paluu ei enää realisoidu ja ensi kaudellakaan jos ei tapahdu niin ei tule koskaan.
Kestääkö Härskin omatunto sellaisen perseen näytön koko kilpisydän-yhteisölle? Lupaus on kuitenkin lupaus, ja tässä tapauksessa se lupaus on merkittävä tuhansille...
 

Kuopionkukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Red Wings, ManU, Kups
Kestääkö Härskin omatunto sellaisen perseen näytön koko kilpisydän-yhteisölle? Lupaus on kuitenkin lupaus, ja tässä tapauksessa se lupaus on merkittävä tuhansille...
Tuskinpa se siellä sveitsin haukijärvillä kauheesti mieltä painaa kun sopivasti mediaan höpöttelee että ei perse meinaa paskalle taipua (kun rahaa on niin paljon) kun paikat on niin romuna
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös