Teemu Eronen JYPissä

• 55 402
  • 431

Takapakkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Takapakkia ottanut jyväskyläläinen joukkue
Ei helvette mitä puuhastelua taas. Pitäskö kaikkien tuolla kävellä omilla poluilla niin ei tarvis toisen yli kävellä.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pimeä Aitio ja vuosiluvut 1923 & 1897
Joku kävelee. Enempää en kommentoi.
Tämä joku ei ilmeisesti halua JYPin menestystä ja vaarantaa pelaajien terveyden.

Oletan ilman lisätietoa, että jäljet johtaa taas kerran pimeän aition sylttytehtaaseen.

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pistetäänpäs nyt vaikka tänne Ertsin haastattelu. Aika paljon on pohdittavaa ensi kaudeksi. Suoraa puhetta Ertsiltä

Hyvä nosto ja laitetaan sama tännekin, niin ehkä tulee paremmin myös esiin.

Ehkä se pysäyttävin sanoma on heti klikkiotsikossa, joka ei välttämättä niin klikkiä olekaan:

Haastattelu: JYP-kapteenilta synkkä vuodatus: ”En vieläkään tiedä, mikä oli meidän joukkueen juttu”​

Kiuru

Jäsen
Suosikkijoukkue
Juu ei ole. Olisi itse halunnut pelata vähemmän.
Pettinen sanoi podcastissa ajat sitten että Ertsin peliaikaa pitää jollain keinolla leikata ja hän vastaa puollustajien peluutuksesta niin kävelikö päävalmentaja tässä asiassa yli?
Mitä täältä saa taas lukea? Seppänen laittaa rikkinäistä Ertsiä jäälle?
Aika uskomatonta jopa minulle, jos pelaaja tässä tapauksessa Eronen olisi halunnut pelata vähemmän. Luulisi, että pelaajayhdistys kiinnostuisi asiasta ja saisi jotain järkeä touhuun.. Sen toki JYPin kanssa oppinut, että totuus on usein tarua ihmeellisempää.

Suosikkijoukkue
Jyp HT
Hyvä nosto ja laitetaan sama tännekin, niin ehkä tulee paremmin myös esiin.
Korjattavaa siis riittää?
– No jos olet joka vuosi ulkona pudotuspeleistä ja melkein karsinnoissa, korjattavaa on ihan helvetisti!

Timeout

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Korjattavaa siis riittää?
– No jos olet joka vuosi ulkona pudotuspeleistä ja melkein karsinnoissa, korjattavaa on ihan helvetisti!

Onhan tämä surullista että viime kauden sekoilun jälkeen oltiin sijalla 13 ja nyt päästiin vielä alemmas, sijalle 14!

Tenho

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Voisiko tällä palstalla lopettaa tämän aivan naurettavan vihjailun? AIvan jäätävää tissiposkeilua.

Laitatte viestit niin että niiden tulkinnassa ei ole epäselvyyksiä, kissa saadaan kunnolla nostettua pöydälle ja ehkä jotain selvyyttä johonkin.

Tai sitten pidätte päänne kiinni niin ei synny taas kaiken maailman palstatotuuksia ja paskamyrskyjä ilman kunnon tietoja.

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voisiko tällä palstalla lopettaa tämän aivan naurettavan vihjailun? AIvan jäätävää tissiposkeilua.

Laitatte viestit niin että niiden tulkinnassa ei ole epäselvyyksiä, kissa saadaan kunnolla nostettua pöydälle ja ehkä jotain selvyyttä johonkin.

Tai sitten pidätte päänne kiinni niin ei synny taas kaiken maailman palstatotuuksia ja paskamyrskyjä ilman kunnon tietoja.
Voi kun otti koville. Minulla on vahvat tiedot monesta jutusta, mutta ihan liikaa ja enempää näitä ei voi myöskään kertoilla, kuin vähän vihjata. Toivotaan, että se aika tulee vielä, missä kerrottaisiin julkisesti enemmän tietoa kaikesta, niin tulisi niitä päitä pois pensaista. Jatkamme tästä eteenpäin, en jatka kommentointia tämän tiimoilta enempää.

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Turha tässä on kenenkään kirjoituksia lähteä kieltämään. Eiköhän sitä voi skipata ne jutut, mitkä ei kiinnosta ja jos joku kirjoittaja menee liikaa tunteisiin, suosittelisin tutustumaan "Älä huomio" -painikkeen toimintaan.

Minä olen kiitollinen niille, ketkä tiedonmurusia tänne tuovat. Omalle vastuulle jää sitten muodostaa niistä kokonaiskuva.

Kiekkofani78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Jos tuo että Eronen itse olisi halunnut pelata vähemmän pitää paikkansa niin sehän selittää hänen pelaamisensa ja otteensa kentällä. Koska omaan silmään näytti jo pitkään siltä että häntä suoraan sanottuna vitutti olla kentällä ja kaikki nuo uskomattomat hidastelut näytti välillä siltä että ihan kuin olisi kiusallaan noin tehnyt.. tiedä sitten?!

LapaLammas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos tuo että Eronen itse olisi halunnut pelata vähemmän pitää paikkansa niin sehän selittää hänen pelaamisensa ja otteensa kentällä. Koska omaan silmään näytti jo pitkään siltä että häntä suoraan sanottuna vitutti olla kentällä ja kaikki nuo uskomattomat hidastelut näytti välillä siltä että ihan kuin olisi kiusallaan noin tehnyt.. tiedä sitten?!
Samaa mieltä. Saattaisi itsekin kyrsiä hieman olla ylitöissä pari tuntia joka päivä, kun firman johto sekoilee taustalla. Kyllähän tuo varmasti alkaa näkymään, vaikka kuinka yrityksen hommissa tykkäisi olla.

LapaLammas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Voi kun otti koville. Minulla on vahvat tiedot monesta jutusta, mutta ihan liikaa ja enempää näitä ei voi myöskään kertoilla, kuin vähän vihjata. Toivotaan, että se aika tulee vielä, missä kerrottaisiin julkisesti enemmän tietoa kaikesta, niin tulisi niitä päitä pois pensaista. Jatkamme tästä eteenpäin, en jatka kommentointia tämän tiimoilta enempää.
Täällä nyt on oletettavasti tunteet aika kovasti pinnassa. Mielestäni pitää nyt yrittää ymmärtää kaikkia, vaikka eri mieltä oltaisiin. Yhdessä traktori ylös suosta.

Itse arvostan kryptisia vihjeitäsikin, koska tiedän/uskon että niiden takana on ihan oikeaa asiaa. Mukava asia, kun kerrot.

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minusta on kyllä hämmentävää että joku haluaisi pelata vähemmän. Eri asia jos on klesana, mutta enpä ole ennen kuullut kenenkään haluavan vähemmän peliaikaa.

Takapakkia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Takapakkia ottanut jyväskyläläinen joukkue
Minusta on kyllä hämmentävää että joku haluaisi pelata vähemmän. Eri asia jos on klesana, mutta enpä ole ennen kuullut kenenkään haluavan vähemmän peliaikaa.
Johtunee varmaan siitä, kun Eronen pelasi todella isoja minuutteja, lähemmäs puolta tuntia per ottelu. Kyllä se alkaa pitkässä juoksussa väsyttämään kun pelaat kaikki ali-ja ylivoimat, veikkaan että saattoi Erostakin alkaa ärsyttää kun oma peli ei ollut sitä parasta kun niin paljon vastuuta. Mutta mistä minä tiedän mitä siellä kaiken takana on.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Johtunee varmaan siitä, kun Eronen pelasi todella isoja minuutteja, lähemmäs puolta tuntia per ottelu. Kyllä se alkaa pitkässä juoksussa väsyttämään kun pelaat kaikki ali-ja ylivoimat, veikkaan että saattoi Erostakin alkaa ärsyttää kun oma peli ei ollut sitä parasta kun niin paljon vastuuta. Mutta mistä minä tiedän mitä siellä kaiken takana on.
Tuossa viimeisessä pelissä näytti samalta kuin meikäläinen sohlaisi rikkinäisellä jalalla höntsä sählyssä. Ei vaan pysty tekemään mitään ja virheitä tulee.

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Täällä nyt on oletettavasti tunteet aika kovasti pinnassa. Mielestäni pitää nyt yrittää ymmärtää kaikkia, vaikka eri mieltä oltaisiin. Yhdessä traktori ylös suosta.

Itse arvostan kryptisia vihjeitäsikin, koska tiedän/uskon että niiden takana on ihan oikeaa asiaa. Mukava asia, kun kerrot.
Nimenomaan. Yhteinen juttu tää on ja hyvää halutaan.

kamenski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Otin "epäreiluksi" vertailukohdaksi Leppäsen kellä rooli joukkueessaan ja minuutit silmämääräisesti aika samalla tasolla ja voinee kai sanoa ettei taso hirveästi Leppäsellä pudonnut. Tietennii eri kaliiberin äijiä, mutta omissa joukkueissaan ykköspakki.

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Lahdessa kirjoitettiin juuri oma lukunsa liiga ja seurahistoriaan joutuessaan karsintoihin, kun sielläkin tietyissä positioissa olevat ihmiset puuttuvat heille kuulumattomiin asioihin. Todella lähellä oli, että me oltais siellä Pelicansin tilalla.

Esimerkkejä löytyy liigasta useampia muitakin. Tuloksena ei ikinä mitään hyvää.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy