Hyvä kysymys ja nimeomaan pelasi tänäänkin eniten puolustajista, miksi ihmeessä? Ei niin mitään järkeä
Aivan käsittämätöntä. Todella vaikea uskoa, että ammattilaiset väkisin peluuttaa ja ilmeisesti näkee järkevänä, tuossa kunnossa olevaa pelaajaa.
Kauden alkupuolella tiedostettiin Jonssonin ylipeluutus, lopputuloksena kausi paketissa. Kauden aikana tiedostettu Erosen ylipeluutus, nyt mies on tuossa kunnossa jalkansa kanssa. Missään kohtaa ylipeluutukseen ei tosissaan reagoitu, ei missään. Väkisin jatkettiin ja tässä sitä sitten ollaan. Ei jumalauta, ihan uskomatonta puuhastelua tältä osin.
Tiedostat asian, myönnät sen, mutta teet sitä silti muuttamatta mitään. Ehkä yksityishenkilönä voisi olla ihan ok jossain tilanteessa, mutta ammattiurheilussa tällaisten riskien läsnäollessa? Mitähän vittua.
Eronen: " Penne, mä pelaan just niin paljon kuin mä itse päätän ja haluun pelata vaikka puolikuntoisena, ja vaikka joukkeen viisikkopeliä hidastavasti, ymmärrät sä svenski, mä oon näet 'El Capitano' ja päätän itse peliaikani vaikka puolikuntoisena sillä mä oon hyvä ja kentän aivot, sä voit pomottaa noita muita muttet mua"!
Penne: "Ok ok, jag förstår Ertsi va du just ny sade, du själv bestämmer din spel tiden"!
No joo, leikki leikkinä, tuli vaan mieleen yksi pilapiirros missä Putin vetää Trumppia liekassa perässään. :) :)
Kyllä koutsilla pitää olla munaa ja auktoriteettia sanoo puolikuntoiselle pelaajalle, eritoten myös Eroselle, että nähdessään ettei ole hän ole täydessä iskussa niin peliaikaa on huomattavasti rajoitettava ja/tai pistettävä huilaamaan, kun edes tuo perusasia eli luistelu ei suju, ja täten pilaa viivyttelemällä koko viisikon pelin, ja muutenkin saanut peleissä ihan liikaa peliaikaa joka sitten on näkynyt väsymyksenä hänen kokonaissuorituksessaan.
Ja miten tämä yhden miehen ns. "erivapaus" vaikuttaa muuhun joukkueeseen ja sen ilmapiiriin ja Pennerbornin auktoriteettiin, sanoisin ettei ainakaan muiden ajatuksissa paranna sitä?
Oma lukunsa on sitten myös YV-peli AV:stä nyt puhumattakaan. On saanut paljon Penneltä anteeksi noiden ylipitkien peliaikojensa suhteen joka heijastuu liikapeluutuksena aikaisemmin tekemiensä pisteidensä ansiosta. Mutta mites muuten sujunut nuo yllämainitut tontit? YV:llä hidastelee ja laukaukset yleensä polkkareihin, mutta koutseilta turha odottaa muutoksia peleistä peleihin ja kokeilla muitakin pelaajia tuolle tontille. Haatajahan on vastaavana, mutta päävalmentajahan sanoo sitten sen viimeisen sanan. Oon kyllä pettynyt tuon Haatajan panokseen niinkuin varmasti moni muukin.
Ja mites AV:llä vastustajat pidetään kurissa maalinedustalla kun Ertsillä ei tuota massaakaan tuolle tontille riittävästi ole siirtämään MV:n edestä ukkoa pois, no se on sitten Pettisen vastuualuetta?
Okei okei, tää peliesityksiinsä nähden ylipalkattu Eronen ei koskaan ole ollut lempparipelaajiani JYPissä, ja Lahessa ihmettelivät suuresti että miten miestä peluutetaan AV:llä?
Toivottavasti tänään kuitenkin Ertsi ONNISTUU PAREMMIN SPÅRAA VASTAAN ja olisi yksi JYPin runkopelaajista ja VOITTO OTETAAN !!!