Taitaa näkyä kaverin otteissa valtava läpi kauden kestänyt fyysinen ja henkinen kuorma. Nyt on mennyt liian pitkälle ja tapahtunut gonahdus. Ei jaksa enää keskittyä itse asiaan vaan fokus on muissa, peliä ei edistävissä asioissa.
Samaa mieltä, hienosti joukkue muuten kaivoi kuitenkin voiton. Ertzillä iso anteeksipyynnön paikka joukkueelta.Taitaa näkyä kaverin otteissa valtava läpi kauden kestänyt fyysinen ja henkinen kuorma. Nyt on mennyt liian pitkälle ja tapahtunut gonahdus. Ei jaksa enää keskittyä itse asiaan vaan fokus on muissa, peliä ei edistävissä asioissa.
Pitäis vähän sitä tunnetta osata hallita hänen asemassaan. Ymmärrän kuumentumisen tossa ottelun lopussa. Niitä sattuu. Mut se ekan erän jäähy, en millään tasolla käsitä. Ihan turha tökkäisy Pelsun ukkoa takaraivoon jonka seurauksena kypärä lähtee pois.Ertsikin on vain ihminen ja elää tunteella pelissä. Nyt tarvittiin sitä, että muu joukkue paikkaa Ertsin virheet. Aika monta kertaa Ertsi on hoitanut homman kotiin, kun muut sekoilee.
Ja on ihan satavarmaa, että Ertsi pyytää muulta joukkueelta anteeksi, sekä myös saa anteeksi. Tämäkin episodi kasvattaa joukkuetta.
Ertsi on edelleen helvetin hyvä kapteeni. Juuri sellainen, mitä JYP tälläkin hetkellä tarvitsee.
Tämä. Eronen on aivan uskomattoman hyvä puolustaja tähän sarjaan. Ehkä sarjan paras, kun kokonaisuutta katsotaan. Sen vuoksi ertsi pystyy tekemään hurjia tehoja ja olemaan suurimmaksi osaksi hyödyksi, vaikka naamasta ja elekielestä näkee, että kausi on ollut älyttömän raskas ja kapun kuorma aivan jäätävä. Jatkolappu on taskussa ja toivon kyllä Erosenkin puolesta, että joukkue saa kituutettua sinne pleijareihin ja saisi sitä kautta palkinnon tästä raadannasta.Taitaa näkyä kaverin otteissa valtava läpi kauden kestänyt fyysinen ja henkinen kuorma. Nyt on mennyt liian pitkälle ja tapahtunut gonahdus. Ei jaksa enää keskittyä itse asiaan vaan fokus on muissa, peliä ei edistävissä asioissa.
Ertsillä on omat heikkoutensa ja tuo hermojen menettäminen on ajoittain yksi niistä. Tämä kausi on varmasti ollut fyysisesti ja henkisesti raskas, joka alkaa näkymään, mutta sekin voi nopeasti helpottaa, kunhan joukkue saa taas juonen päästä kiinni.Pitäis vähän sitä tunnetta osata hallita hänen asemassaan. Ymmärrän kuumentumisen tossa ottelun lopussa. Niitä sattuu. Mut se ekan erän jäähy, en millään tasolla käsitä. Ihan turha tökkäisy Pelsun ukkoa takaraivoon jonka seurauksena kypärä lähtee pois.
Olen kyllä samaa mieltä, hieno ja oikea kapteeni JYPille, mutta nyt vähän mutteria pään sisässä löysemmälle. Niinku Jortsu sano aikanaan, tää on vaan jääkiekkoo.
Sen takia en ihan ymmärrä miksi pelasi jälleen todella kovat minuutit, kolmannen erän lopun oli jatkuvasti jäällä.Ertsillä on omat heikkoutensa ja tuo hermojen menettäminen on ajoittain yksi niistä. Tämä kausi on varmasti ollut fyysisesti ja henkisesti raskas, joka alkaa näkymään, mutta sekin voi nopeasti helpottaa, kunhan joukkue saa taas juonen päästä kiinni.
En ymmärrä minäkään.Sen takia en ihan ymmärrä miksi pelasi jälleen todella kovat minuutit, kolmannen erän lopun oli jatkuvasti jäällä.
Ei ole ihme jos käämi palaa, kun Ertsiä peluuttaan puhki, ja tämä pitäisi jo saada kuntoon tässä vaiheessa kautta.
Sen takia en ihan ymmärrä miksi pelasi jälleen todella kovat minuutit, kolmannen erän lopun oli jatkuvasti jäällä.
Ei ole ihme jos käämi palaa, kun Ertsiä peluuttaan puhki, ja tämä pitäisi jo saada kuntoon tässä vaiheessa kautta.
Pakeissa kyllä mennään kiekollisessa osaamisella todella heikoilla. Kuusikossa pitäisi olla Jonsson ja itsensä hukannut Pulkkinen.Kyllä JYP on vähän kusessa pleijareissa jos tuota peluutusta ei saada järkevämmäksi. Mukava jotain 100 minuuttista peliä pelata joka toista vaihtoa.
Paikalla itse olleena Erosesta jotenkin paistaa väsymys ja on todella äkäisen näköinen/oloinen jäällä koko ajan ja sipuli ei tunnu oikein enää kestävän vaan jäähyilee.. Enkä kyllä yhtään ihmettele noilla peliminuuteilla.
Kotelo pahasti jumissa... Oliko eka vaihto ja tyhmä jäähy. Lähes kaikki pelilliset jutut ja muut teot/elkeet näyttää siltä, että tarttis pienen nollauksen.Paikalla itse olleena Erosesta jotenkin paistaa väsymys ja on todella äkäisen näköinen/oloinen jäällä koko ajan ja sipuli ei tunnu oikein enää kestävän vaan jäähyilee.. Enkä kyllä yhtään ihmettele noilla peliminuuteilla.
Paikalla itse olleena Erosesta jotenkin paistaa väsymys ja on todella äkäisen näköinen/oloinen jäällä koko ajan ja sipuli ei tunnu oikein enää kestävän vaan jäähyilee.. Enkä kyllä yhtään ihmettele noilla peliminuuteilla.
Juurihan hän tällä viikolla teki elintärkeän tasoitusmaalin Kerhoa vastaan kuuden pisteen pelissä.Ertsin saldoa ns. kuuden pisteen peleistä tänä vuonna:
Miten tällaista käytöstä kapteenilta voi sietää? Miten nämä edistävät yhtään mitenkään joukkueen etua? Tunnettako?
- HPK-JYP 11.1.
- 43:38 HPK 2-1 ylivoimalla
- 43:38 Eronen Teemu 2min sopimaton käytös tuomaristoa kohtaan
- JYP-Pelicans 14.2.
- 51:06 Pelicans johtoon 3-4
- 57:01 JYP selvinnyt alivoimasta
- 57:35 Eronen Teemu 2min estäminen
- 57:35 Eronen Teemu 2min epäurheilijamainen käytös
Lassila kapteeniksi sanon minä!
Mahtavaa et pelataan tunteella. Tunteella kun pelataan välillä läikkyy yli. Kannattaa muistella mitä meidän C lausunut vaikeina aikoina medialle ja tuonu rohkeesti epäkohdat esille, minkä jälkeen heräs muutkin ja peli parantunut. Samoja huitomis/ naaman hieromis tunteilua löytyy Lassilaltakin, mikä myös kertoo tunteella elämisestä. Toivottavasti tunne puolta ei tapeta ikinä kiekossa.Ertsin saldoa ns. kuuden pisteen peleistä tänä vuonna:
Miten tällaista käytöstä kapteenilta voi sietää? Miten nämä edistävät yhtään mitenkään joukkueen etua? Tunnettako?
- HPK-JYP 11.1.
- JYP-Pelicans 14.2.
Siis nämä pari virhettä kumoavat kaiken hyvän, mitä Ertsi on kapteenina ja joukkueen johtavana pakkina saanut aikaiseksi? Jotain rajaa nyt.Ertsin saldoa ns. kuuden pisteen peleistä tänä vuonna:
- HPK-JYP 11.1.
- JYP-Pelicans 14.2.