Aito Taisto
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Eipä pelata mestiksessä. Toki Ertsillä lienee myös vain liigasopimus.Älähän nyt, kyllä joku tulee vielä kertomaan miten nämäkin sopimukset on turhia kun pelataan kuitenkin Mestiksessä.
Eipä pelata mestiksessä. Toki Ertsillä lienee myös vain liigasopimus.Älähän nyt, kyllä joku tulee vielä kertomaan miten nämäkin sopimukset on turhia kun pelataan kuitenkin Mestiksessä.
No eipä pelata ei.Eipä pelata mestiksessä. Toki Ertsillä lienee myös vain liigasopimus.
Tämä kommentti oli mielestäni turha.Olisiko kuitenkin parempi pudota? Tämä jatko oli mielestäni turha.
Aivan mahtavaa, että Ertsi jatkaa täällä myös seuraavat kaksi kautta! Todella tärkeä palanen ja kuten monet täällä jo ovatkin nostaneet esiin, on meillä aika hyvällä mallilla sopparit seuraaviksi kausiksi, useampi pala runkoa ja tulevaisuutta.
Ehkä tehty joulupäissään niin yritetään ymmärtää, vaikka ei olla samaa mieltä.Tämä kommentti oli mielestäni turha.
Tainnut pukin reestä pudota kova paketti päähän.Olisiko kuitenkin parempi pudota? Tämä jatko oli mielestäni turha.
Monet varmasti haluaa kuulla sun perustelut tälle näkemykselle, itse ainakin arvostaisin jos kerrot vähän lisää.Olisiko kuitenkin parempi pudota? Tämä jatko oli mielestäni turha.
Kyseessähän oli tietenkin hassuttelu palstaveli Ciccarellin edelliseen kommenttiin.Monet varmasti haluaa kuulla sun perustelut tälle näkemykselle, itse ainakin arvostaisin jos kerrot vähän lisää.
Välillä sitä lukee palstaa vähän liian tosikkona, ja tässä en osannut yhdistää sun kommenttia edelliseen.Kyseessähän oli tietenkin hassuttelu palstaveli Ciccarellin edelliseen kommenttiin.
Itse en muita lahjoja edes kaivannut aamuysin jälkeen! Huikea johtaja meillä on kapteenina.