Ehkä tuossa Vidgren pelaa yleensä aika kovalla asenteella ja näyttää esimerkkiä ja sitten Jere Lassila, mutta kyllä Lassilakin turhautuu välillä. Ihan normaalia.Samaa mieltä. Kapteenin pitäisi näyttää esimerkkiä.
Ehkä tuossa Vidgren pelaa yleensä aika kovalla asenteella ja näyttää esimerkkiä ja sitten Jere Lassila, mutta kyllä Lassilakin turhautuu välillä. Ihan normaalia.Samaa mieltä. Kapteenin pitäisi näyttää esimerkkiä.
Ehkä tuossa Vidgren pelaa yleensä aika kovalla asenteella ja näyttää esimerkkiä ja sitten Jere Lassila, mutta kyllä Lassilakin turhautuu välillä. Ihan normaalia.
Kyllä Eronen kaiken yrittää. Ei häntä voi syyttää tästä.Eronen yksi niistä harvoista joita oikeasti näyttää kiinnostavan tuo touhu. Yksi harvoista tämän kauden onnistujista, pelaa kapteenin arvon mukaisesti. Vaihtaa satavarmasti maisemaa kauden jälkeen johonkin jossa ei vituta joka ilta.
On meillä tuolla ihan hyviä pelaajia, Eronen, Schnarr, Salminen, Ojantakanen... Vähän tosiaan harmittaa kun tästä voisi tullakin jotain.Jep, kyllähän tuokin harmittaa että menee Ertsin tasoinen pakki tätä tahtia ns hukkaan. Olispa puolellakin joukkueesta suoritusvarmuus ja asenne tuota tasoa.
Pikkulinnut lauloivat marraskuussa että olisi kiinnostunut jatkamaan, olin ihan varma että olisi tällä kertaa ollut vaan joku vitsikäs heitto mutta eipä se vissiin ollutkaan.. Aivan mahtava uutinen tähän aamuun.Huippupelaaja, erinomainen kapteeni. Olin aika varma että lähtee JYPistä. Onneksi olin väärässä. Nämä sopimukset tuovat jatkuvuttaa ja uskoa tekemiseen. Hieno joululahja kun The Kapteeni jää tänne.
Ihana jatko ja vielä 2v.!
Älähän nyt, kyllä joku tulee vielä kertomaan miten nämäkin sopimukset on turhia kun pelataan kuitenkin Mestiksessä.Aivan loistava jatko jo ihan uskottavuuden kannalta. Toivottavasti vähän hillitsee myös paskanjauhantaa tällä palstalla.
Älähän nyt, kyllä joku tulee vielä kertomaan miten nämäkin sopimukset on turhia kun pelataan kuitenkin Mestiksessä.
Tai et Eronen ollu ihan ok, mut liian vanha kahden vuoden jatkolle.Älähän nyt, kyllä joku tulee vielä kertomaan miten nämäkin sopimukset on turhia kun pelataan kuitenkin Mestiksessä.
Tai et Eronen ollu ihan ok, mut liian vanha kahden vuoden jatkolle.
Minä ajattelen tätä jopa posin kautta! Tuskin Ertsille olisi kahden vuoden pahvia tehty, jos tällä kaudella tähtäun olisi playouteissa. Hymiö. Josko tosiaan joku vahvistuskin saataisiin?Älähän nyt, kyllä joku tulee vielä kertomaan miten nämäkin sopimukset on turhia kun pelataan kuitenkin Mestiksessä.