Viestin lähetti vetoo
Eli alustavan tv-ohjelman mukaan 2 Slovakian ottelua näyettäisiin suorana.
Viestin lähetti PTS
Olet oikeassa. Tuo eilinen vilkaisuni oli tosiaan aika nopea nimittäin epähuomiossa laskin Suomen b-lohkon joukkueeksi, jolloin pelit olisivat tosiaan menneet taas päällekkäin. Mutta hieno homma, kun noin on! Toivotaan, että Yle valitsee ne Slovakian ottelut niissä kahdessa valintatilanteessa, joissa Suomi ei ole mukana. Slovakian näkyvyyden alkusarjassa huomioonottaen en pitäisi sitä lainkaan yllättävänä. Tai no, sanotaan suoraan: olisin erittäin pettynyt mikäli niin ei tapahtuisi.
Edit: Oijoi, sunnuntaina pelataan ottelu, josta ei taitoa ja tunnetta puutu -Tsekki-Slovakia, jos oletetaan, että Slovakia on lohkossaan toinen. Hankalaahan tässä on se, että jos Suomi voittaa huomenna, ottelusta ei näy kuin kooste.
Hienoa, että oletat tämän olevan muidenkin mielestä jatkolohkon odotetuin ottelu.Viestin lähetti vetoo
Jatkolohkon odotetuin ottelu: Slovakia - Tshekki la 7.5. klo 21.15 suorana TV2:ssa! :)
Jatkolohkon odotetuin ottelu: Slovakia - Tshekki la 7.5. klo 21.15 suorana TV2:ssa! :)
Viestin lähetti steepler
Niin no jokainen odottaa mitä odottaa, itse mielummin katsoisin Routsin ja Kanadan/USA:n pelin. Muiden pelien televisioinnit ei mielestäni kuitenkaan ole vielä vahvistettu muiden kuin Suomen otteluiden osalta.
Viestin lähetti Saku #11
Hienoa, että oletat tämän olevan muidenkin mielestä jatkolohkon odotetuin ottelu.
Viestin lähetti steepler
Niin no jokainen odottaa mitä odottaa, itse mielummin katsoisin Routsin ja Kanadan/USA:n pelin. Muiden pelien televisioinnit ei mielestäni kuitenkaan ole vielä vahvistettu muiden kuin Suomen otteluiden osalta.
Jos Yle ei alkusarjan televisioinnit huomioonottaen valitse Slovakia-Tsekkiä, kun se nyt Suomen pelien puitteissa on mahdollista, niin täältä lähtee ainakin todella vihaista palautetta. Kun se nyt on alustavastikin päätetty, niin miksi sitä mentäisiin muuttamaan, kun tiedetään, kuinka hieno ottelu on kyseessä? Tänään te pohjoisamerikalaisen kiekon ystävät saatte nähdä Kanada-USA:n, miksi me emme saisi nähdä Slovakia-Tsekkiä? ;) Minulla ei ole mitään syytä olettaa, etteivätkö Slovakian kaksi jatkosarjaottelua näkyisi Yleltä.
Viestin lähetti vetoo
la 7.5. Slovakia - Tshekki klo 21.15 TV 2 suora
su 8.5. Slovakia - D2 klo 17.15
ti 10.5. D3 - Slovakia klo 17.15 TV 1 suora
Elämä on.Viestin lähetti vetoo
VOI VITUN VITTU!!! SAATANAN MULKUT VITTU MULLE ON IHAN SAMA LÄHTEEKÖ KIRJOITUSOIKEUDET TÄNNE JATKOAIKAAN!! HAISTAKAA PASKA KOKO YLEISRADIO!! SAATANAN MULKUT!! VITTU EN MAKSA ENÄÄ TV-MAKSURAHOJA KERTAAKAAN!! SAATANAN PASKAT!!
Lähetin YLE:een palautetta ja saatana soitin sinne toimitukseen, mutta ne levitteli siellä käsiä ja sano että näillä mennään. Aivan uskomatonta?!!? VITTU SANON MINÄ.
Ruotsilta nähtiin alkusarjassa kaksi ottelua ja kolmaskin digikanavalta. Kanada esiintyi kerran suorassa ja kerran koostelähetyksessä. Pitää vielä muistaa sekin, että Kanadalla on jäljellä ottelu Suomea vastaan. Slovakia ja Kanada olisivat olleet Ylen tv-näkyvyydessä tasoissa, jos Slovakia-Tsekki olisi näytetty. Kaiken järjen mukaan se olisi pitänytkin näyttää.
Viestin lähetti steepler
Suome Yleisradiolla ei kuitenkaan ole mitään velvoitetta näyttää Suomen pelien lisäksi mitenkään tasapuolisesti eri joukkueiden pelejä.
Ei heillä ole velvoitetta, mutta ainakin minua vituttaa suunnattomasti, kun Kanadan otteluita on näytetty huomiseen mennessä kolme suorana ja Slovakialla ei ainuttakaan. Vähän YLE voisi miettiä, miten homma olisi tasapuolisempaa. Minulle on aivan sama, onko selostajana J. Saarinen vai A. Mertaranta ja onko studiota vai ei. Kuuntelen vaikka vanhainkodin "Haluatko lätkäselostajaksi?" -kisan voittajaa. Pääasia on se, että kuva olisi näkynyt Slovakia-Tshekki -ottelussa. Siinä se. Mutta näillä mennään. Ei auta itku markkinoilla...