Pat_LaFontaine
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vaasan ylpeydet, punavalkoiset & Voittamaton Vaasa
Vähän vieraaseen pöytään huutelen, mutta toivottavasti edes asiaan.SaiPasta ette tule jatkossakaan saamaan lisämielenkiintoa Mestikseen.
Kyllä mä luulen, että Mestiksen painoarvo suomessa ja mediassa nousisi potenssiin miljoona, jos SaiPa ja/tai Pelsut vaikkapa tulisivat sarjaan.
Oli jengit sitten sitä tai tätä, olisi ensi kosketus, eli ensimmäinen kausi todella success muille joukkueille. Pelasi sitten SaiPassa vaikkapa Juhani Tamminen tai Sulo Vilen.
Niin ja kyllähän kummankin jengin junnutoiminta on sen verran vakuuttavaa, ettei homma siitä jäisi kiinni. Talouspuolihan tässä tietysti olisikin se haastavin kohta taplattavaksi. Tosin, liigalisenssin myynnistä saisi vähän korviketta. Niin tai no, sehän pitäs laittaa tietty tyynyn alle, mahdollisen uudelleen nousun myötä.
Eli, homma menisi varmaan oikeasti niin, että seuralle tai seuroille tulisi aivan järkyttävä morkkis tippumisesta. En tarkoita pelkästään urheilullisesti vaan myös taloudellisesti ja tippumista seuraavana kautena laitettaisiin all in. Jos se ei toisi toivottua tulosta, olisi lopputuloksena good night, good bye maailman kartalta hetkeksi, mutta taas toisaalta uudelleen nousu voisi viritella kaupunkeihin aivan uudenlaisen buuminkin.
Aika monta muuttujaa ja todella haastavaa veikata, kuinka tässä oikeasti tulisi käymään.
Itse en henk.koht. toivo noista mainituista jengeistä kummallekaan tippumista, mutta samaan hengenvetoon toivon sydämestäni KooKoon nousua, jos se karsintoihin saakka menestyy. Hieno seura ja perinteitä täynnä. Suosikki vastus, joka ei vaan meille pärjää. ;)