1 | Tappara | 1 | 0 | 0 |
2 | Kärpät | 2 | 0 | 0 |
3 | Lukko | 5 | −2 | 2 |
4 | JYP | 7 | −3 | 3 |
5 | Ässät | 12 | −7 | 7 |
6 | Pelicans | 6 | 0 | 0 |
7 | Jukurit | 15 | −8 | 8 |
8 | KooKoo | 14 | −6 | 6 |
9 | HPK | 8 | 1 | 1 |
10 | KalPa | 10 | 0 | 0 |
11 | Sport | 11 | 0 | 0 |
12 | TPS | 9 | 3 | 3 |
13 | HIFK | 3 | 10 | 10 |
14 | Ilves | 4 | 10 | 10 |
15 | SaiPa | 13 | 2 | 2 |
Noiden taulukoiden tekeminen onkin aika kätevää. Löysin netistä jopa tällaisen valmiin lomakkeen, jolla pystyy kopioimaan vaikka Excel-taulukosta tiedot suoraan ja lomake muokkaa tiedot BBcode-muotoon, jonka voi liittää helposti tänne foorumille. Helppoa muuttaa vaikka Jääkiekkoliiton tulospalvelun Excel-taulukot BBcode-muotoon.Oletko ikinä nähnyt mitään kauniimpaa?
Kyllä taulukot voi nykyään laittaa ihan suoraan tänne maalaamalla halutut solut excelissä ja kopioimalla ja liittämällä palstan vastauskenttään, että älä nyt suotta tuollaisia lomakkeita käytä jos tänne jotain taulukoita joskus laitat. Tuota ominaisuuttahan minä lainaamallasi viestilläni reilu vuosi sitten testasin.Noiden taulukoiden tekeminen onkin aika kätevää. Löysin netistä jopa tällaisen valmiin lomakkeen, jolla pystyy kopioimaan vaikka Excel-taulukosta tiedot suoraan ja lomake muokkaa tiedot BBcode-muotoon, jonka voi liittää helposti tänne foorumille. Helppoa muuttaa vaikka Jääkiekkoliiton tulospalvelun Excel-taulukot BBcode-muotoon.
Aiemmin kun tuli oltua palstalla aktiivisempi, käytin esim. sarjataulukoiden kohdalla työläämpää CODE-muotoilua välilyöntien avulla. Kaikkea sitä näköjään oppii.
Näköjään. Eipä tullut edes mieleen kokeilla noin suoraviivaista ratkaisua. Palstasoftassa on näköjään vieläkin piilossa olevia ominaisuuksia. Ainakin minulle siis. Kiitos vinkistä!Kyllä taulukot voi nykyään laittaa ihan suoraan tänne maalaamalla halutut solut excelissä ja kopioimalla ja liittämällä palstan vastauskenttään
sadas | ||||||||||||||||||||||||||||||||
sadasdas | asd
|
Joo tuota palstan kalua käytin.
se | kummia | ef | |
aiheuttaa | näköjään | ektejä |
Google Sheets on kanssa kätevä, voi käyttää selaimessa eikä tarvitse erillistä ohjelmaa. Ja taulukkolaskentaohjelmista voi suoraan kopioida maalaamalla haluamansa solut, kopioimalla ja liittämällä vastausikkunaan, eikä minulla ole ikinä ollut sen kanssa mitään muotoiluongelmia. Tätä taulukoiden liittämistähän on vissiin helpotettu päivityksellä joskus loppuvuodesta 2019, mikä teki siitä paljon sujuvampaa. Silloinhan tämäkin ketju on avattu.Eka taulukko:
1 2 3 auto - - - ajaa kilpa- rataa mittari näyttää
Toinen taulukko:
11 22 33 kahta sataa, ajaa kuin keke 12 ruusberi vaikka alla verimeri
Joo, katson jos osaan vaikka open officella duunata. Yleensä vaan kun sieltä olen ihan vain tekstiäkin kopsannut niin hirvee editointi kun liittää sen tänne, on viis väliriviä joka sanan kohdalla tai jotain.
Ok.