Tatuoinnit

  • 6 139
  • 32

Onko sinulla tatuointia?

  • Minulla on tatuointi

    Ääniä: 17 23,0%
  • Minulla ei ole tatuontia

    Ääniä: 57 77,0%

  • Äänestäjiä
    74

JanJ

Jäsen
Re: Löytyy

Viestin lähetti pale
Tribaalit on mielestäni nimenomaan pelkkä muoti-ilmiö! En tarkoita väheksyä niitä ketkä sen on ottanut, mut toivotaan että joskus suhtaudutte niihin samalla tyyneydellä kuin vanhempi kaliberi omiinsa. Itse en edes muistanut omistavani tatskaa ennen tätä ketjua.

No joo. Kun tatsat tuli muotiin, suurin osa oli varmaan niitä tribaleita tai sitä hemmetin piikkilankaa hauiksen ympäri.

Itse tutkein eteläamerikkalaisia kuvioita, inkaa jne.
Sieltä sitten löysinkin jonkinverran mielenkiintoisia
tribaalikuvioita joista omat versiot on tullut tikattua
omin käsin nahkaan.
Ainoastaan niska ja selkä on teetetty muualla.
Ymmärrätte varmaan miksi.

Ja mun kuvat on vanhoja jo.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Re: Löytyy

Viestin lähetti pale
Tribaalit on mielestäni nimenomaan pelkkä muoti-ilmiö! En tarkoita väheksyä niitä ketkä sen on ottanut, mut toivotaan että joskus suhtaudutte niihin samalla tyyneydellä kuin vanhempi kaliberi omiinsa.

No itse olen asiasta jokseenkin eri mieltä. Kyllähän ne JanJ:n mainitsemat mauttomat piikkilangat ja Ville Niemis-tyyliset haban kiertävät tribaalit oli jokin aika sitten niitä "muotitatskoja", mutta jos ottaa huomioon mistä koko tribaalijuttu on peräisin ja mistä nämä nykyiset tribaalikuviot (esim. maoritribaalit) on kehitetty, niin onhan niillä perkeleen paljon pidempi historia, kuin noilla ns. vanhan koulukunnan kuvilla.
 

JanJ

Jäsen
Niin siis lisätään sen verran että itse en tatuointejani tikannut tuossa muotiaallossa. Kirjoituksestani saattoi jäädä sellainen tuntuma.
Inspiraationa oli ehkä isoisäni, vanha merimies ja natsien keskitysleirillä 4 vuotta virunut mies.
Hänellä oli kädet tatuoitu ja niitä sitten pienenä poikana
ihailin aina. Niinpä sitten kypsyttelin tatsojen tekemistä vuosia kunnes 19-vuotiaana ostin kynän ja aloin pistelemään.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Ei ole, eikä tule

En ole katsonut aiheelliseksi hankkia itselleni sellaista, enkä silti ikinä haluaisikaan. Joillekin se on ihan ok, jos se vain on ihan siedettävässä paikassa ja sopivan kokoinen.

Sitä en ymmärrä, jos joku tatuoi itsensä täyteen joka paikkaan, jopa <i>sinne</i>.
 

Gellner

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei ole tatskaa, eikä taida tullakkaan. Pieni nenäkoru sensijaan on, mutta sehän on ihan eri asia kuin tatuointi. Mitäs mieltä olette tästä uusimmasta jutusta että ihon alle laitetaan joku esine, joka sitten nostaa ihoa. Joksikin 3D-hommeleiksi niitä kutsutaan. Kuvottavaa sanon minä.
 

Euro71

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, olosuhdesyistä HIFK
Gellner: "Mitäs mieltä olette tästä uusimmasta jutusta että ihon alle laitetaan joku esine, joka sitten nostaa ihoa. Joksikin 3D-hommeleiksi niitä kutsutaan. Kuvottavaa sanon minä."

Itselläni on ihon alla ollut mm. lasinsiruja, pieniä kiviä ja muuta roskaa... Mutta Gellner ei taida tarkoittaa näitä :-D
 

JanJ

Jäsen
Viestin lähetti Gellner
. Mitäs mieltä olette tästä uusimmasta jutusta että ihon alle laitetaan joku esine, joka sitten nostaa ihoa. Joksikin 3D-hommeleiksi niitä kutsutaan. Kuvottavaa sanon minä.

Ainakin ne on todella kipeän näköisiä.
Ite en koskaan ottais.

Mutta mulle on ihan se ja sama ottaako joku muu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös