Tarvitseeko joukkue vielä vahvistusta?

  • 67 067
  • 323
Tila
Viestiketju on suljettu.

Number 11

Jäsen
cobol kirjoitti:
Jos Haakana yleensä Bluesista lähtee ja pääsee - mihin suhtaudun suurella varaukselle - suunta on Suomesta ulos. Ensin vaan pitäisi saada yhdessä sopimus purettua ja sehän taitaa olla vuosia pitkä. Miksi Kassu luopuisi korkeasta liksastaan?

Näiden huhujen levittäjän luotettavuudestahan ei ole mitään takeita. Tottakai Kassun tilanne (viltitettynä kahdessa pelissä peräkkäin) herättää erilaisia ajatuksia, joita voi huhuina tulla Jatkoajan keskustelupalstalle kertomaan. Itsehän toivoisin Haakanan jatkavan meillä, mutta katsotaan miten käy.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Number 11 kirjoitti:
Näiden huhujen levittäjän luotettavuudestahan ei ole mitään takeita. Tottakai Kassun tilanne (viltitettynä kahdessa pelissä peräkkäin) herättää erilaisia ajatuksia, joita voi huhuina tulla Jatkoajan keskustelupalstalle kertomaan. Itsehän toivoisin Haakanan jatkavan meillä, mutta katsotaan miten käy.

Eiköhän Kassu jatka teillä. Ja jos ei jatka, ei jatka Jokereissakaan. Blues ei yksinkertaisesti päästä tämän potentiaalin kaveria yhdelle pääkilpailijalleen ilman tuntuvaa hyvitystä. Eikä sellaista ole Jokereista irtoamassa. Joten pelkkä Jatkoaikahuhu, ei mitään muuta. Kuulla on varmasti hauskaa kun näitä kirjoittelee :)
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Niin ja otsikon kysymykseen voisi vastata tällä hetkellä niin, että vahvistuksiakin tärkeämpää olisi löytää toimiva pelisysteemi ja pelikuri.
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
cobol kirjoitti:
Niin ja otsikon kysymykseen voisi vastata tällä hetkellä niin, että vahvistuksiakin tärkeämpää olisi löytää toimiva pelisysteemi ja pelikuri.
Ei ollut eikä ole varaa. Paikallisessa k-kaupassa oli tänään pelisysteemi 3,40 egeä/kg ja pelikuri yli kuus. nou tsääns. Ostetaan laituri.
 

S Gagnon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Rangers FC, HJK
Vai olisko Gary saatavissa... Sopii!
Jos mietitaan vaihtokauppaa, niin milta kuulostaisi Latvala-> Gary? Tiedan, Latvala on tehnyt pari maalia.
Mahtuu minunkin Jokereihin.
 

ennustaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Blackhawks
Haakana vapaa menemään mihin tahansa seuraan. Haakana toisi puolustukseen lisää fyysisyyttä ja laajuutta. Ei mielestäni oli hullumpi vaihtoehto.
 

Masculine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Haakana olisi kyllä aika huikea kaappaus tässä vaiheessa.
Olisi ainakin näitä kunnon Äijiä joukkueessa tarpeeksi.
Taitaa vaan Kari suunnata ulkomaita kohden.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
ennustaja kirjoitti:
Haakana vapaa menemään mihin tahansa seuraan.

Ihan pelkkä arvaus: sopimus on purettu ja Blues on maksanut purkurahaa, mutta edellyttää samalla ettei Haakana solmi uutta sopimusta pääkilpailijoiden kanssa. Ja Kassu suuntaa ulkomaille, aivan kuten jo muutama päivä sitten kirjoitin.
 

MC61

Jäsen
Suosikkijoukkue
rystylätty
cobol kirjoitti:
Ihan pelkkä arvaus: sopimus on purettu ja Blues on maksanut purkurahaa, mutta edellyttää samalla ettei Haakana solmi uutta sopimusta pääkilpailijoiden kanssa. Ja Kassu suuntaa ulkomaille, aivan kuten jo muutama päivä sitten kirjoitin.

Mä olisin voinut treidata numeron 26 päittäin Kassun kanssa. Veikkaan, että uusi osoite on Ruotsi, enkä tarkoita Nordenskiöldinkatua.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
cobol kirjoitti:
Ihan pelkkä arvaus: sopimus on purettu ja Blues on maksanut purkurahaa, mutta edellyttää samalla ettei Haakana solmi uutta sopimusta pääkilpailijoiden kanssa. Ja Kassu suuntaa ulkomaille, aivan kuten jo muutama päivä sitten kirjoitin.
Ihan pelkkä arvaus; miksi Blues maksaisi Haakanalle jos Kaspa itse haluaa lähteä? Ja Sveitsiin kuulemma menee.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Nikke kirjoitti:
Ihan pelkkä arvaus; miksi Blues maksaisi Haakanalle jos Kaspa itse haluaa lähteä? Ja Sveitsiin kuulemma menee.

Ihan pekkä arvaus: älä usko kaikkea mitä kerrotaan. Haakanalla on pitkä ja kallis sopimus Bluesin kanssa, jonka hän haluaa purkaa ihan itse ja ihan ilmaiseksi - aivan taatusti! Tästä voit jauhaa rauhassa Blues-osiossa. Ei kiinnosta, kiitos.

Oma kommenttini asiasta on se sama kuin oli jo aiemminkin. Haakana ei Jokereissa pelaa, vaikka Bluesin kanssa tiet erosivatkin.
 

Jeffrey

Jäsen
"Haakana halusi siirtyä sinne missä aurinko paistaa korkeammalla, kommentoi Heikkilä Haakanan lähtöä."

Olikohan toi niinkun ihan maantieteellisesti ajateltu? Eli ulkomaat niinkuin täällä jo todettu?

Jos Haakana nyt syystä tai toisesta meille tulisi niin mulle kyllä kelpaisi kaltevan tilalle, jos palkka olisi kohdallaan. Haakanaa peluuttaisin meillä täysin puollustavassa roolissa.

Eiköhän me mennä näillä.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
cobol kirjoitti:
Ihan pekkä arvaus: älä usko kaikkea mitä kerrotaan. Haakanalla on pitkä ja kallis sopimus Bluesin kanssa, jonka hän haluaa purkaa ihan itse ja ihan ilmaiseksi - aivan taatusti! Tästä voit jauhaa rauhassa Blues-osiossa. Ei kiinnosta, kiitos.
Herne nenässä? Kommentoin nyt vielä vaan että mulle annettiin ymmärtää että Haakana nimenomaan itse halusi lähteä koska kävi selväksi ettei peliaikaa ole tiedossa. Olettaen että miehellä on jo sopimus Sveitsiin niinkuin väitettiin niin eikö ole mahdollista että ko joukkue on käytännössä suoraan ostanut Haakanan sopimuksen? Ma kusun vaan, kallis sopimuskin on makuasia riippuen kehen vertaa. Ei Kassu ollut Bluesin kallein pakki, ei toiseksi eikä kolmanneksikaan kallein.

No, ei tästä enempää kun ei liity aiheeseen, semantiikkahan tämä on ja loppujen lopuksi aivan sama mulle maksettiinko Kassulle vai ei, harmittaa silti että mies lähti. Poistun takavasemmalle.
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Nikke kirjoitti:
Poistun takavasemmalle.

Kiitos. Hernettä ei ole nenässä. Noudatan vain sitä minkä ilmoitin päiviä sitten: en vastaa ohi aiheen (Jokerit), vaikka kysyttäisiin :) Vähäinenkin asiallinen keskustelu menee Jatkoajassa aivan perseelleen kun esimerkiksi Tarvitseeko Jokerit vielä vahvistuksia -ketjussa jauhettaisiin Haakanan ja Bluesin sopimuksesta ja siitä mitä sulle annettiin asiasta ymmärtää ja mitä taas minä kuulin suoraan eräältä asianosalliselta... Jos on kovasti halukkuutta, voin osallistua keskusteluun tuosta aiheesta Bluesin ao. ketjussa, mutta eipä ainakaan mulla ole siihen mitään tarvetta.
 

Stigu

Jäsen
Jeffrey kirjoitti:
"Haakana halusi siirtyä sinne missä aurinko paistaa korkeammalla, kommentoi Heikkilä Haakanan lähtöä."
Vai olisiko tässä taustalla kehittyneempi salakoodi, jossa "sinne missä aurinko paistaa korkeammalla"-lausahduksella tarkoitetaan itse asiassa tuota teidän takalinjojen pitkää hujoppia, joka saa vitseillään ja letkautuksillaan auringon paistamaan koko Ilmalan alueella?
 

Cobol

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomalainen jääkiekko
Stigu kirjoitti:
tarkoitetaan itse asiassa tuota teidän takalinjojen pitkää hujoppia, joka saa vitseillään ja letkautuksillaan auringon paistamaan koko Ilmalan alueella?

Murphylta se aurinko ainakin pimeni. Vai olisko se ollut Schnabelilta? Vai pimenikö se molemmilta? Ketkä auringon pimensivätkään?

Hauska kun kävit Stigu, sut on nähty. Jatkossa asiaa Jokereista, jos siihen kykenet.
 

Dieter79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Masan&Hjalliksen pyörittämä bingokone
Kassu takalinjoille..

Ah ihanuutta jos Kassu takalinjoille tulisi.. sitten olisi kolmeen pakkipariin fyysinen puolustaja kohdallaan... Ai hitto nyt mä sit heräsin, Haakana taitaa kyllä mennä hiukkasen rahakkaammille vesille tällä kertaa. Eli Sveitsi/Ruotsi voiton vie. Noh eipähän mies ainakaan meitä kiusaamaan jää.
 

Kojootti

Jäsen
Nyt tuli Vopatti, kukas seuraavaks?
Hanki Masa nyt joku pakki tonne sekaan vielä. No mara paranee, mutta silti. Sit vois ajatella jo finaaleita.

Ainiin, Bartecko taitaa lähteä Leksandista :)
 

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kassu on ilman muuta hankittava. Saataisiin joku hanskaamiseen pystyvä äijä joukkueeseen. Muuta ei valmis pakettimme tarvitse.
 

tilkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Capitals, Bruins, #19
Tulee vain mieleen, että vieläkö Lintner on ilman sopimusta? Siinä olisi meille kädellinen puolustaja. Ja sitten Ässistä vapautunut Pasi Nielikäinen, kelpaako? Minulle kyllä. Näin saataisiin Koivisto ykköseen Virran tilalle. Ja nelonen pysyisi nelosen tapaisena.
 

mutt

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,ylilyönnit,Harkinsin juomalahjat
tilkka kirjoitti:
Tulee vain mieleen, että vieläkö Lintner on ilman sopimusta? Siinä olisi meille kädellinen puolustaja. Ja sitten Ässistä vapautunut Pasi Nielikäinen, kelpaako? Minulle kyllä. Näin saataisiin Koivisto ykköseen Virran tilalle. Ja nelonen pysyisi nelosen tapaisena.

Säätetään nuo rahat mieluummin ensi kauteen, eiköhän tällä porukalla kuuluisi olla aivan jossain muualla kuin sijalla 12.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Samaa mieltä edellisen kanssa. Mennään näillä. Pakko tilanne on jossain vaiheessa rauhoittaa, sillä yleensä mestarijoukkueet ovat kasassa jo hyvissä ajoin keväällä ja rivistöä täydennetään 1-2 pelaajalla, jos tarvetta on. Joukkueen sisäinen harmonia on mestarijoukkueessa yleensä kohdallaan myös jo hyvissä ajoin. Jokereissa ovet käyvät koko ajan. Äijää tulee ja menee, Tj sanoo, että jos näillä ei pärjätä, niin lisää ukkoa tulee. Ei puhettakaan mistään harmoniasta tai työrauhasta. Se tästä vielä puuttuisi, että lähdettäisiin valmennusjohtoa vaihtamaan kokonaisuudessaan. Sen jälkeen tämän kauden kohdalla sana "farssi" saisi pikku hiljaa jo uuden, vielä rankemman merkityksen.
 

Tuoppi

Jäsen
Nielikäistä en todellakaan halua Jokereihin!! Ihan alko pelottaa kun luin että Nivalan-Cowboy olis lähdössä Ässistä. Masa kun tuntuu himoitsevan noita "fyysisiä" miehiä. =) Minusta Pasilla ei ole mitään annettavaa jokerijoukkueelle varsinkin nyt Vopatin tulon jälkeen.

Kyllä tuon Korhosen olis voinut signata muutaman vuoden sopimuksella juuri tulevaisuutta ajatellen...
 
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei todellakaan

Ei missään nimessä osteta enää ketään. Rahaa on nytkin palanut aika paljon ja tulokset on edelleen mitä on. Nyt mennään näillä ja niellään tää kakka oli se minkä kokoinen tahansa.
Ensikautta silmälläpitäen voisi, tulosten jatkuessa tällaisina, alkaa miettiä jätkien myyntiä tossa helmikuun aikaan. Latvala pelsuihin, Hyvönen ifk:hon tai ipaan, Järventie kenelle kelpaa ja jos Jantunen kelpaa jollekin niin sitten myös se.
Tehtäis realistiset siirtosopparit: Tuleva seura maksaa loput palkasta, ei mitään muuta.Eli ei siirkorvauksia tai muuta sontaa. Näin ensi kaudella ei tarvii pelata a-junnuilla.
 

Tuoppi

Jäsen
Tunnettu Sotilas kirjoitti:
Ensikautta silmälläpitäen voisi, tulosten jatkuessa tällaisina, alkaa miettiä jätkien myyntiä tossa helmikuun aikaan. Latvala pelsuihin, Hyvönen ifk:hon tai ipaan, Järventie kenelle kelpaa ja jos Jantunen kelpaa jollekin niin sitten myös se.
Tehtäis realistiset siirtosopparit: Tuleva seura maksaa loput palkasta, ei mitään muuta.Eli ei siirkorvauksia tai muuta sontaa. Näin ensi kaudella ei tarvii pelata a-junnuilla.

Turha tässä on alkaa köyhäilemaan vaikka meneekin aika paskasti! Tarkoitan että miks meidän pitäisi muka alkaa myymään runkopelaajia kuten (Santalaa) Järventietä tai Jantusta muka jossain hirveessä hengen hädässä?! Siis kavereita joista olis varmasti apua ens kaudella. Sehän olisi suuren luokan idiotismia kun vaihtuvuus tulee varmasti keväällä olemaan muutenkin suuri. Tietysti suurimpien alisuorittajien paperit katotaan uudestaan mutta se on sitten keväällä.

Ei me mikään helvatin Saipa olla vaikka urheilullinen menestys onkin Lappeenrantalaisilla tällä hetkellä parempaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös