Vähän huutelua vieraisiin pöytiin...
Finaaleihin pääsy on tänä vuonna niin iso asia niin joukkueeseen kannattaa panostaa ja olen 100-varma että Jokerit katselee vielä vapautuvia pelaajia. Kyllähän Jokereilla on Kärppien ohella laadukkain materiaali tällä hetkellä eikä mitään paniikkiratkaisuja kannata tehdä. Teillä on kuitenkin liigan paras moke, Kärppiä parempi pakisto ja muutenkin kaikinpuolin hyvä nippu..se pitää vain virittää pudotuspelikuntoon niin kulta on teidän.
Noista Kärppien hankinnoista, niin Kärpät ei todella merkittävästi (ainakaan minun mielestäni) satsannut, tai ainakaan materiaaliltaan vahvistunut näillä liikuilla. Kuten todettua niin Chiodo on hyvä maalivahti, mutta siinäpä se sitten onkin. Haakana - jos on kovassa iskussa - tuo kokoa, kokemusta ja rumuutta pakistoon..ei muuta (en halua vähätellä kuitenkaan, tuo on juuri sitä mitä Kärpät tarvii), Andersson sama juttu..siis jos menee nappiin niin "ok". Jokinen taas..no siitä tässä:
Juho "Jussin veli" Jokinen ei ole tainnut ihmeitä esittää. Menee kakkos-kolmospariin ehkä.
Luultavasti kolmoseen, ei sateentekijä ainakaan tällä kaudella. Itse näkisin että tämä siirto oli ehkä jo tapahtumassa (ensi kaudelle) ja nyt TPS:n tilanteen ollessa mikä on, siirto tehtiin jo tälle kautta. Sopimus kuitenkin v2010, eli näkisin että tulevaisuuden hankinta.
Kärppien pakiston iso oheneminen (= tärkeä palanen kahdesta ensimmäisestä parista uupuu, ja tämän taustalla on Karalahden poistuminen, tilalle Novak joka ei riittänyt) lienee tekijä jonka vuoksi tämä peruspakki haluttiin joukkueeseen. Nythän Kärpillä on 2 laatupakkia + Mikkola jotka mahtuvat mestaruuspakettiin, loput enemmän tai vähemmän jarrumiehiä.
Leveyttä materiaaliin näillä hankinnoilla toki syntyi, mutta joidenkin otsikoiden jättikaappauksista on turha puhua.
Tästä samaa mieltä. Ei jättikaappauksia missään nimessä.