yki kirjoitti:Elikkäs milloin tämä veroraja ns. pienenee?
16. lokakuuta
yki kirjoitti:Elikkäs milloin tämä veroraja ns. pienenee?
Tuloverolaki 11§: "Henkilön katsotaan asuvan Suomessa, jos hänellä on täällä varsinainen asunto ja koti tai jos hän jatkuvasti oleskelee täällä yli kuuden kuukauden ajan, jolloin tilapäinen poissaolo ei estä pitämästä oleskelua jatkuvana..." Lähde finlex.fiyki kirjoitti:Elikkäs milloin tämä veroraja ns. pienenee?
Valioyksilö kirjoitti:Jos oikein muistan, niin lokakuun loppupuolella.
Vahvistuksia ei mielestäni tässä tilanteessa tarvita, katsellaan rauhassa mihin mahdolliset vahvistukset sijoitetaan, kuka pudotetaan, minkälaista pelaajaa tarvitaan ja kenet voidaan saada.
Animal kirjoitti:Minä näin naapuriseuran ja väkivaltakiekon kannattajana näkisin, että Jokerit tarvitsi yhden ns. spesialistin, johon pätee Tony Halmeen Viikinki -kappaleen sanat: "Tosimies ei epäröi, se säälimättä lyö!"
Ihan vaan paikallispelien ja liigan viihteen kannalta.
Animal kirjoitti:Minä näin naapuriseuran ja väkivaltakiekon kannattajana näkisin, että Jokerit tarvitsi yhden ns. spesialistin, johon pätee Tony Halmeen Viikinki -kappaleen sanat: "Tosimies ei epäröi, se säälimättä lyö!"
Ihan vaan paikallispelien ja liigan viihteen kannalta.
Ikijokeri kirjoitti:Niin, kuulin luotettavalta taholta, että Link Gaetzin sopimus Jokerien kanssa on viimeistä silausta vaille. Kyllä mäyräkoira päivässä tosimiehen tiellä pitää. Ja tyytyväisenä.
Olen täsmälleen samaa mieltä naapurikannattajan kanssa. Näin goonikiekon ystävänä olisi nautinto nähdä pelote takalinjoilla. Sen lisäksi hyökkäykseen jo Virmasen kaudenalusbileissä lupaamaa taitoa, niin kyllä se siitä.
yki kirjoitti:Tuosta Link Gaetzista... Kertoisitko minkälainen pelaaja hän on? Onko hän vain tappelija, jolla vauhti ei riitä, käsiä ei löydy... Semmoista goonia ainakaan itse en haluaisi.... Tietenkään ei tarvitse olla mikään raketti tai Metropolit, mutta pitää löytyä jonkinlaiset kädet, jonkinlainen nopeus, jonkinlainen veto jne. Valotas pikkuisen, ja heitä tilastoja kehiin.
yki kirjoitti:Tuosta Link Gaetzista... Kertoisitko minkälainen pelaaja hän on? Onko hän vain tappelija, jolla vauhti ei riitä, käsiä ei löydy... Semmoista goonia ainakaan itse en haluaisi.... Tietenkään ei tarvitse olla mikään raketti tai Metropolit, mutta pitää löytyä jonkinlaiset kädet, jonkinlainen nopeus, jonkinlainen veto jne. Valotas pikkuisen, ja heitä tilastoja kehiin.
Ikijokeri kirjoitti:En kyllä ole ihan varma, onko herra lopettanut uransa jo. Jossain Tanskan amatöörisarjassa kiekkoilut viimeksi. Tämä varmaan kertoo olennaisen Gaetzin pelillisistä avuista?
Animal kirjoitti:Viine kaudella ainakin pelasi Canadian Elite Hockey Leaguessa. Missä vaiheessa ehti Tanskaan pelaamaan?
Ikijokeri kirjoitti:Juu, itse olen elänyt kuulopuheiden avulla koko ajan siinä uskossa, että Link pelaili Tanskassa viime kauden. Mutta ilmeisesti teikäläisellä on sitten faktaa tukenasi. Jonkinnäköiset päivitetyt statsit olisi mukava löytää jostain. Olen nyt monesta eri lähteestä löytänyt viimeisimpänä kauden 2004-05 statsit.
Joukkuepelaaja kirjoitti:Kannattaiskohan nyt kerrankin yrittää ihan niillä eväillä mitä nyt on ja katsoa mihin se osaaminen oikeasti näillä eväillä riittää?
Panzerfaust kirjoitti:Tappelutaitojakaan ei pidä väheksyä, sillä mitä kovamaineisempi kaveri, sitä pelottavampi ja sitä vähemmän joutuu ottamaan matseja(=pelikieltoja) SM-liigassa.
hartzu kirjoitti:Uutisten mukaan Tie Domi on lopettamassa pitkää uraansa.
Panzerfaust kirjoitti:Tuli mieleen tässä tulevan matsin kynnyksellä, että millähän saisi Jokerit ja Pelicansin tekemään diilin Helenius <-> Latvala. Ei ilmeisesti millään, oli vain pakko ääneen avautua.
Avaudu ihmeessä, ja useamminkin. Ajatus ei ole missään nimessä huono, vaan ihan toteuttamiskelpoinen ehdotus. Lade talonrakennuspuuhiin rauhassa Hämeeseen ja Hele talkoisiin Pasilaan maalin eteen (oman ja vastustajan). AV-pakkipari Kuparinen - Helenius....haluaisinpa nähdä kuka tervejärkinen niiden väliin parkkeeraisi.Panzerfaust kirjoitti:Tuli mieleen tässä tulevan matsin kynnyksellä, että millähän saisi Jokerit ja Pelicansin tekemään täsmädiilin Helenius <-> Latvala? Ei ilmeisesti millään, oli vain pakko ääneen avautua.
Jos tarpeeksi moni täällä nyt kovaan ääneen vaatisi, ettei tätä treidiä missään tapauksessa saa tehdä ja kuinka paska Helenius on ja kuinka tärkeä pelaaja Latvala Jokereille on, niin epäilen Masan tekevän kaupat viikonlopun aikana.Panzerfaust kirjoitti:Tuli mieleen tässä tulevan matsin kynnyksellä, että millähän saisi Jokerit ja Pelicansin tekemään täsmädiilin Helenius <-> Latvala? Ei ilmeisesti millään, oli vain pakko ääneen avautua.
Kun nyt noin asian muotoilit, niin otan sanani takaisin. Latvala on elintärkeä meidän puolustuksemme viimeinen lukko ja Helenius vaan onneton kompurajalka, jolla ei ole käyttöä missään. Huono ehdotus Panzerfaustilta, ajattelisit nyt vähän mitä kirjoitat!!!!Gags kirjoitti:Jos tarpeeksi moni täällä nyt kovaan ääneen vaatisi, ettei tätä treidiä missään tapauksessa saa tehdä ja kuinka paska Helenius on ja kuinka tärkeä pelaaja Latvala Jokereille on, niin epäilen Masan tekevän kaupat viikonlopun aikana.
Gags kirjoitti:Jos tarpeeksi moni täällä nyt kovaan ääneen vaatisi, ettei tätä treidiä missään tapauksessa saa tehdä ja kuinka paska Helenius on ja kuinka tärkeä pelaaja Latvala Jokereille on, niin epäilen Masan tekevän kaupat viikonlopun aikana.
Panzerfaust kirjoitti:Tuli mieleen tässä tulevan matsin kynnyksellä, että millähän saisi Jokerit ja Pelicansin tekemään täsmädiilin Helenius <-> Latvala? Ei ilmeisesti millään, oli vain pakko ääneen avautua.