Elrith kirjoitti:
En tarkoita mitenkään vittuilla, mutta jos katsot netistä tilastoja ja päädyt niistä siihen, että Jokerien perussuorittaminen on nyt kohdallaan, niin kannattaisi mennä katsomaan matseja. Esimerkiksi viime paikallinen osoitti nimenomaan sen, että Jokereissa on juuri nyt huutavia puutteita. Kaikki niistä eivät edes korjaudu yhdellä playmakerilla, vaikka kaikkein suurimmat ongelmat ovat ykkösylivoimassa...
... Sitäpaitsi en ole niin optimistinen että olisin varma että mitään sentteriä tulee. Masa hankkii kaksi laituria.
Olen käynyt katsomassa tällä kaudella neljä peliä, mukaanlukien tuon paikallisen, mistä puhut ja se oli kyllä hyökkäyspelin, ja vähän puolustuspelinkin osalta heikko suoritus. Niitä nyt kuitenkin tulee aina silloin tällöin joka jengille.
Olen kyllä sun kanssa aika eri linjalla ja ihmettelenkin sitä, että mistä ihmeestä saat sellaisen kuvan, että meidän perussuorittaminen on heikoilla jäillä? Mun mielestä se on juurikin tällä hetkellä meidän suurin vahvuus, eikä pelkästään pisteiden valossa vaan juuri sen suorittamisen siellä kentällä, ei häikästä, mutta tehdään tarvittavat maali ja pisteet.
Mun mielestä meidän joukkueesta on pettänyt vain Anderson ja Koivisto, joilta odotin enemmän tehoja henkilökohtaisen pelaamisen kautta. Nyt herrat eivät saa itse juurikaan, mitään aikaiseksi eikä Roni pistä edes tarjoiluista sisään. Toivottavasti herrat vielä petraavat. Staplen vika noiden herrojen alisuorittaminen ei ole ollut, hän on parantanut lähes joka pelissä otteitaan.
Yksilötaito näyttää olevan se suurin heikkous, mutta se tulee korjaantumaan tällä pelintekijällä, Lepistöllä ja ehkä vielä yhdellä laiturilla, näin ainakin toivon Jokereiden hankintansa tekevän.
Olet oikeassa, että ehkä tuo Hifk-peli olisi ollut käännettävissä parilla huippuluokan yksilöllä, tai sitten ei. Oleellista on kuitenkin, että Jokerit voittaa ja joukkue tekee laajalla rintamalla pisteitä, jolloin voidaan luottaa siihen, että joku iskee tarvittavat kerrat pikkumustan verkkoon.