Nyt ainakin Kalteva saa vastuuta ja Hyvönenkin voi päästä vielä muutaman vaihdon kokeilemaan.
Minä olen helvetin tyytyväinen että Kalteva saa peliaikaa ja on noussut tärkeään rooliin meidän pakistossa. Silti minä hämmästyttää että Jokerit on valmis lähtemään loppu kauteen näin täynnä kysymysmerkkejä olevalla pakistolla.
Täysin kunnossa olevia pakkeja meillä on:
- Strömberg, Kalteva, Kauppinen, Helenius ja Jokela, mutta Jokela on alisuorittanut rankasti koko kauden ajan ja vaikka onkin parantanut alku kauden pelistä niin silti edelleenkään Jokela ei ole lähelläkään sillä tasolla millä pitäisi.
Loukkaantuneena tai puolikuntoisena on:
- Tuulola, Kuparinen ja Kantor, Kantorin ei pitäisi edes pelata niin huono urkuri on täällä ollut. Ja Tuulolakin vaikuttaa palanneen kokoonpanoon aivan liian aikaisin, liike on hidasta kuin vaarilla ja kulmiin Tuuski ei näytä uskaltavan mennä taklauksien pelossa. Kuparinen on täysi kysymysmerkki.
Meidän pakisto on siis nyt (ilmeisesti silti Virmasesta riittävän vahva) seuraavanlainen:
Strömberg - Kalteva
Kauppinen - Jokela
Helenius - Tuulola (huomenna tosin Helge on pelikiellossa)
Kantor (pelaaminen epävarmaa)
Viidellä pakilla Jullien kaatoon huomenna, mahtaa olla taas kylmää kyytiä aivan kuten oli Jyväskylässä heikompaa joukkuetta vastaan. Taitaa tulla kiire Vescen kanssa.