28 ottelussa tehot 2+4=6 ja heti olette Vertsiä istuttamassa ykkösketjuun. Ja niinku maalitykiksi vai?
Ihan pakko muistuttaa mieliin tapaus Koskenkorva muutaman vuoden takaa jolloin Kossu hommattiin Tapparaan maalintekijäksi korvaamaan Elitserieniin lähtenyt Jani Hassinen. Miten kävi?
Samoin tässä, I hope. Koska loppujen lopuksi kaikkein eniten vituttaisi se, että homma alkaisikin toimimaan Tampesterissa paremmin entä Kärpissä. Terveisin P. Saarenheimo & JP Haataja
Ei Koskenkorvaa hommattu maalintekijäksi ja vielä vähemmän Hassisen paikkaajaksi. Kuten täällä useammat ovat jo todenneet niin tiettyä potentiaalia oli olemassa, mutta ennemminkin duunarirooliin mies hankittiin. Koskenkorva-Kuki-Mäkinen? Soiko kellot?
Pakko sanoa että Vertsin suhteen on ristiriitaiset fiilikset. Toisaalta paluu on hyvä homma koska kyllä Vertala on ikäänkuin meidän mies kaikesta huolimatta. Tapparassa hän on onnistunut sekä Saarisen että varsinkin Rautakorven aikana, ja luulen että onnistuu myös nyt. Vertala elää peliajasta ja täällä sitä tullee enemmän kuin Oulussa.
Toinen puoli on taas siinä että juuri kun vaikuttaa että ketjut alkavat olla hyvässä kuosissa, niin taas sitten sotketaan. Paras paikka Vertsille olisi tosiaan tuo "oma" paikka Jannen vierellä, se tietäisi verkkojen pöllyämistä. Mutta kun minä en halua ottaa Nurmea siitä pois ja toisaalta Venu pelaa hyvin Jorin ja Enlundin kanssa. Lisäksi kolmonen pelaa hyvää kiekkoa ja varsinkin Kiilholma on parantanut huimasti, ja saman voi oikeastaan sanoa Savianostakin. Maailmanloppu ei kuitenkaan olisi jos kaksi ketjua olisivat: Koskela-Ojanen-Vertala, Enlund-Lehterä-Nurmi.
Lisäksi viimeisestä Vertalan Tappara-reissusta on jotenkin jäänyt sellainen fiilis että Vertsi ei oikein olisi enää mahtunut joukkueeseen lopussa. En tiedä miten tähän olen päätynyt, mutta ikävä ei ainakaan tullut yhtään.
Nyt on tosiaan mielenkiintoiset ajat menossa. Yhtäkkiä näyttää siltä että Tappara nyt todella sitten hakee tällä kaudella menestystä. Ja mikäli Nimo vielä tulee niin se on mielestäni selvä signaali. Harmi vain että puolustus ei riitä mitaleille, jos edes välieriin, ja maalivahtiosasto ailahtelee. Lehto oli kyllä jäätävä Ilvestä vastaan mutta taso pitäisi pitää.
Pakistoon yksi monipuolinen vahvistus joka hallitsee kiekollisen pelin sekä omaa myös riittävästi kovuutta. Tarjolla olisi paikka 2.- tai 3.parissa.