Taru Sormusten Herrasta vs. Star Wars(uusimmat)

  • 851
  • 3

Kumpi parempi?

  • Taru Sormusten Herrasta

    Ääniä: 34 85,0%
  • Star Wars (episode I & II)

    Ääniä: 6 15,0%

  • Äänestäjiä
    40

MiikaL

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nyt on tullut ulos kaksi jaksoa, episodea, whatever kummastakin sarjasta. Mitäs mieltä jatkoaikalaiset ovat, kumpi on parempi sarja?

Itse vastaan THS. Molemmat sarjat ovat hyviä, varsinkin ensimmäiset osat olivat todella hyviä. Harmi vaan, että taso on hieman laskenut toisiin osiin. Varsinkin Star Warsin episode I oli paljonpaljon parempi kun episode II. Oikeastaan en pitänyt lainkaan tuosta jälkimmäisestä. THS:n ensimmäinen osa oli todella upea ja loistava ja kaikkea. Pidin todella paljon. Voi olla, että odotin liikaa toisesta osasta, ja siksi en pitänyt niin paljoa tästä. Vaikkakin toinenkin osa muut samankaltaiset, joita ei kylläkään paljoa ole, voittaa.

Mites sielläpäin?
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Minään päivänä kyseisiä sarjoja ei voida vertailla toisiinsa.
Toinen on sci-fi sarja avaruudesta, toinen sitten jostain ihan muusta.
Itse olen SW-fani, johtuen pitkälti siitä että pienenä katselin ne kolme ensin ilmestynyttä leffaa ja sain herätteen.
Mutta vertailu ei onnistu ikinä, IMHO.
 

Jet-Ace

Jäsen
Minä en niitä pistäisi vaakakuppiin niin, että toinen pitää nostaa toisen yläpuolelle.

Taru Sormusten Herrasta on minulle nimenomaan kirjatrilogia, joka avasi fantasiakirjallisuudelle uudet ulottovuudet. Nyt filmatuissa elokuvissa niiden haaste on siinä, pystyvätkö ne tekemään oikeutta kirjoille.

Star Wars on taas alun perinkin nimenomaan elokuviksi suunniteltu saaga, joka 1977 1. osan myötä avasi uuden aikakauden elokuvan tekniikalle ja loi ikimuistoisen avaruussadun, joka voitaneen luokitella scifiksi, vaikka ei sen kaikkia tunnusmerkkejä täytäkään.

Minusta LOTR ja Star Wars edustavat eri genreä ja näin ollen minusta ei niitä ole tarpeen edes vertailla keskenään.

Jätän siis äänestämättä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös