Tappelut kaudella 2008-2009

  • 333 776
  • 1 068

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
WiFi Password: XHeKaJ#72
Jake Ruutu olisi toki yksi potentiaalinen, mutta todennäköisesti äijä menisi Rivetille vittuilemaan, notta "et sä kaveri pärjää sille, et sä pärjää...eeeeeet pärjää, mutsis on ruma....eeeet pärjää". Sitten ei tiputettaisi hanskoja vaikka Rivet kuinka pistäisi chainsawit käyntiin.
Näinkö meinaat?


Kaikki kunnia Bergylle äijän työstä, mutta kyllä sitä nyt muutkin Suomipojat vastaavassa tilanteessa kaveriaan puolustaisivat.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Riley Cote ja Eric Godard tappelivat juuri äsken Flyers vs Penguins pelissä. Ja aivan mahtavasta myllystä oli kyse. Toe-to-Toe. Vaikea hakea voittajaa tuollaisesta tappelusta. Niin paljon osumia molemmat saivat perille.

Jos joku vielä epäilee kannattiko Pittsburghin heittää Laraque pihalle ja ottaa Godard tilalle niin suosittelen katsomaan tuon äskeisen tappelun.

Ja jos joku vielä epäilee sitä pitikö yleisö tuosta tai kuuluvatko tälläiset tappelut kiekkoon niin voi vaikka syödä päänsä.

Iso peukku Godardille ja Cotelle.
 

Old Ray

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens
Tässä tuo Coten ja Godardin välinen matsi.

Tämä on jo kaunista.

Niimpä.

Tuosta en kyllä itse saanut voittajaa selville kovin helpolla. Kumpikin hakkasi kovalla kädellä ja sai iskuja hyvin sisään. Toisaalta näytti, että Cote olisi ehkä enemmän saanut kovempia lyöntejä. Godard taas iski hurjan viimeisen lyönnin Coten leukaperiin, yleisön villitessä niin rajusti, että vanhaakin vanhemman Mellon Arenan viimeisetkin kattotiilen palaset tipahteli hallin nurkille. :)
 

Gainer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun palloseura ja suomen maajoukkue
Hmm. Enpä voi sanoa että olen nähnyt yhtään kaunista ja mielyttävää myllyä ikinä jääkiekossa. Luistimet ja kaikki varusteet päällä roikutaan toisen paidassa ja toisella kädellä hakataan minkä keretään. Toki tässäkin varmaan oma taiteenlajinsa on, mutta surkean näköstä touhua tuo räpöstys on.

Eli en tappeluja mitenkään hienoksi nää enkä niitä itse tappeluna arvosta. Aivan eri juttuhan on toki se että onko niillä paikkansa NHL ottelussa ja mun mielestä niillä on. NHL:ssä tuomarin lisäksi järjestystä myös nämä tappelut. Jos sikailet niin tulee gooni sua kouluttamaan.

Tappelut kuuluu jääkiekkoon yhtä kiinnostavasti kuin vaihtoon hyppääminen, mutta eipä sille ole omaa lirpakettaan vielä tehty.

Jos haluan katsoa matseja ja haluanhan minä niin katson sitten MMA:ta jossa ne tappelut on joskus jopa kauniita, kun joku täysellisella tekniikalla myllyttää pystystä tai matosta ihan sama mulle.

En tiiä onko tää ihan OT juttua tähän lirpakkeeseen, mutta halusin nyt kuitenkin sanoa mitä oli mielen päällä.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Riley Cote ja Eric Godard tappelivat juuri äsken Flyers vs Penguins pelissä. Ja aivan mahtavasta myllystä oli kyse. Toe-to-Toe. Vaikea hakea voittajaa tuollaisesta tappelusta. Niin paljon osumia molemmat saivat perille.

Hieno matsi tosiaankin, ja voittajaa on todella vaikea julistaa mutta onko lie edes tärkeääkään tällaisen matsin jälkeen - ei minusta. Niin hyvä matsi ettei voittajan julistaminen ole se tärkein asia.

Ja, kyllähän yleisö oli villinä mukana tässä menossa - tuskin kovinkaan moni istui penkillä ja sulki silmänsä isojen poikien aloittaessa matsinsa.

vlad.
 

Craig Berube

Jäsen
Suosikkijoukkue
5th most improved team in the NHL
En tiiä onko tää ihan OT juttua tähän lirpakkeeseen, mutta ......

Kyllä on.

Ja totta tosiaan oli todella mukavaa iskujen vaihtoa Coten ja Godardin välillä. Godard taisi himpun verran paremmalla prosentilla upottaa iskuja sisään, tästä voisi edge Godardille antaa.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Ja Iginla tappelee TAAS visiirin kanssa vaikka aikaa oli paljon poistaa kypärä

http://www.hockeyfights.com/fights/47685

Tuskin jättää kypärää sen takia päähän että visiiri olisi suojana, eihän se edes suojaa legoja. Luulenpa että Iginla vain ei halua että tulee pipi päähän jäähän kaatuessa... Niinkuin vaikka tässä Vandermeer-Flinn nujakassa (mikä oli päättää Flinnin uran), tai toissapäiväisessä epidsodissa missä Witt löi takaraivon jäähän aika lujaa.

Kyllähän se kypärä kuuluisi ottaa pois jos käyttää visiiriä, kuuluu hyviin tapoihin jne. Ehkäpä Iginlan kannattaisi luopua visiiristä kokonaan kun/jos hän ei uskalla heittää pottaa nurkkaan tappelun ajaksi, tai sitten vain olla tappelematta.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Riley oli taas siellä missä laadukas myllykin. Hienoa! Orria vastaan leikki loppui hivenen lyhyeen kun Colton ei pysynyt pystyssä, mutta nyt oli taas sellainen tuttu ja turvallinen Cote-mylly. Taattua laatua ei voi kuin ihailla ja samalla toki hymyillä kainosti. Mukavasti on Rileykin saanut voimaa lisää kesän aikana ja homma näyttää entistä paremmalta. Kyllä viimeisimmästä voi Godardille edgen antaa, mutta vain sen viimeisen moukarin vuoksi muuten meni Rileylle sanon minä kera flyerslasieni. Hieno mylly ei tässä muutakaan.

Iggyltä muuten ihan hyvää ja asiallista toimintaa, mutta helvettiin se potta jos visiiri siitä sattuu löytymään. Aina ei toki ole sitä aikaa ja mahdollisuutta poistaa kypärää jolloin tämän voi antaa anteeksi, mutta nyt sitä oli senkin edestä. Lisäksi McCormickiltakin oli jo kypärä kadonnut tavalla tai toisella joten huh huh. Isoa miinusta tästä Iggylle eikä ollut ensimmäinen kerta vaikka hienosta pelaajasta noin muuten onkin kyse. Toki olisi Codykin voinut hivenen enemmän elehtiä että ota se nyt pois, mutta kyllä ton pitäisi olla sellainen refleksinomainen toiminto.
 

Gainer

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun palloseura ja suomen maajoukkue
Hieno matsi tosiaankin, ja voittajaa on todella vaikea julistaa mutta onko lie edes tärkeääkään tällaisen matsin jälkeen - ei minusta. Niin hyvä matsi ettei voittajan julistaminen ole se tärkein asia.

Ja, kyllähän yleisö oli villinä mukana tässä menossa - tuskin kovinkaan moni istui penkillä ja sulki silmänsä isojen poikien aloittaessa matsinsa.

vlad.
OT:
En tiedä olenko jo liian pitkällä koittamassa onneani, kun jatkan tähän vielä. Siis voittajalla ei ole muutenkaan väliä näissä matseissa kuin ehkä näissä goonien välisissä otteluissa joissa he käyttävät tätä erikoisosaamistaan kuten luongo maalillaan. Toki tässä on kaksi aivan ehdotonta alan parhaimmistoa kehissä niin voittaja toki oisi ollut mukava löytää.

Bergenheimin matsissahan mun mielestä oli jo voitto että sean tanssiin lähti ja puolusti joukkuettaan.

Ja tuohon että tuskin katsojat silmiään kiinni pistivät niin tuskinpa oisin minäkään. Vaan nimen omaan noussut katsomaan ja hurraamaan sitä omaa poikaa jos siellä sellainen kentällä olisi. Itse katon nykyään aivan liian kliinisesti jääkiekkoa ja olen monesti kateellinen faneille, jotka näkevät kaikki niin kiivaasti värilasien läpi. Sen takia monesti kun katson jotain matsia NHL:stä niin tulee sellainen "ohhoh" fiilis varsinkin jos kyseessä ei ole edellisten tilanteiden tasoitus meininkiä.

Nyt olen hiljaa ja jos kommentoin niin koitan laskea niitä kohellusheijareita ja arvioda niiden voimaa "pisteiden" varjossa.
 

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
OT:
En tiedä olenko jo liian pitkällä koittamassa onneani, kun jatkan tähän vielä. Siis voittajalla ei ole muutenkaan väliä näissä matseissa kuin ehkä näissä goonien välisissä otteluissa joissa he käyttävät tätä erikoisosaamistaan kuten luongo maalillaan. Toki tässä on kaksi aivan ehdotonta alan parhaimmistoa kehissä niin voittaja toki oisi ollut mukava löytää.

Bergenheimin matsissahan mun mielestä oli jo voitto että sean tanssiin lähti ja puolusti joukkuettaan.

Voin vain puhua omasta puolestani mutta minulle "merkityksettömien" joukkueiden enforcereiden/goonien välisissä tappeluissa sen voittajan löytäminen ei ole tärkeintä vaan tärkeintä on se, että kun on lähdettävä niin tuolloin lähdetään - voittajan löytyminen on sitten bonusta.

Sitten jos kyseessä on suosikkijoukkueeni pelaaja niin toivoisin hänen kellistävän vastustajan ja selviytyvän voittajana ja aina parempi jos hän on lähtenyt altavastaajana matsiin ja kykenee silti voittamaan matsin. Tosin oma suosikkijoukkueeni tuskin kovinkaan montaa fighting majoria tulee keräämään tällä kaudella, pääseekö edes yli kymmeneen...

Samaa mieltä olen sitten Bergenheimin matsista, siinä on jo voitto se, että lähtee puolustamaan joukkuettaan.

Yleisesti ottaen pidän tärkeämpänä sitä, että puolustetaan kunnialla itseään ja joukkuetta mikäli tilanne sitä vaatii olipa kyse sitten tavallisesta pelaajasta, agitaattorista tai enfoderista/goonista, voitot ovat minulle bonusta ja en itke jos sellaista ei löydetä - tässä suhteessa olen muuttunut viime vuosien kuluessa, pl. oma suosikkijoukkue.

vlad.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
OT:
En tiedä olenko jo liian pitkällä koittamassa onneani, kun jatkan tähän vielä. Siis voittajalla ei ole muutenkaan väliä näissä matseissa kuin ehkä näissä goonien välisissä otteluissa joissa he käyttävät tätä erikoisosaamistaan kuten luongo maalillaan. Toki tässä on kaksi aivan ehdotonta alan parhaimmistoa kehissä niin voittaja toki oisi ollut mukava löytää.

Bergenheimin matsissahan mun mielestä oli jo voitto että sean tanssiin lähti ja puolusti joukkuettaan.

Ja tuohon että tuskin katsojat silmiään kiinni pistivät niin tuskinpa oisin minäkään. Vaan nimen omaan noussut katsomaan ja hurraamaan sitä omaa poikaa jos siellä sellainen kentällä olisi. Itse katon nykyään aivan liian kliinisesti jääkiekkoa ja olen monesti kateellinen faneille, jotka näkevät kaikki niin kiivaasti värilasien läpi. Sen takia monesti kun katson jotain matsia NHL:stä niin tulee sellainen "ohhoh" fiilis varsinkin jos kyseessä ei ole edellisten tilanteiden tasoitus meininkiä.

Nyt olen hiljaa ja jos kommentoin niin koitan laskea niitä kohellusheijareita ja arvioda niiden voimaa "pisteiden" varjossa.

Pakko sen verran kommentoida kun itse väännän vapaaottelua 6-7 kertaa viikossa ja ainakin luulen tietäväni lajista jotain. Kun sanoit,että jos tappeluita haluaa nähdä niin katsokaa MMA:ta. MMA ja kiekkotappeluissa on selkeä ero. Kiekkotappelut ovat viihdyttävimpiä ns. "tavisten" silmissä mitä MMA on. Paljon kuulee MMA illoissa yleisön joukosta rutinaa siitä kun on "tylsä" matsi. Kiekkomatsit taas ovat nopea tempoisia ja juuri tuollainen cote-godard mylly saa yleensä kaikki syttymään katsomossa.Ei tarvitse tietää brassijutsun saloja ymmärtääkseen mitä tapahtuu. Kiekkotappelut ovat myöskin vaativa asia hallita,koska ei se ole niin helppoa miltä saattaa joskus näyttää. Nuo sun mainitsemat "kohellusheijarit" eivät ole yhtä helppoja luistimet jalassa mitä ne ovat kommentoidessa oman mukavan tuolin syleilystä.
No tulipa tartuttua tähänkin aiheeseen ja jottei koko viesti olisi täyttä OT niin kommentoin nopeasti godard-cote myllyn tasuriksi tai pienellä Edgellä Godardille(viimeisen niitin takia).
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
New York Islanders heräsi vihdoin todellisuuteen ja Buffalon antama selkäsauna varmasti vaikutti myös asiaan. Turha kuluttaa Bergenhaimia ja muite pelimiehiä boksissa kun siihen hommaan on omat miehet ja jotka osaavat tapella vieläpä.

Mitch Fritz on kutsuttu ylös.
 

Miksu00

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
New York Islanders heräsi vihdoin todellisuuteen ja Buffalon antama selkäsauna varmasti vaikutti myös asiaan. Turha kuluttaa Bergenhaimia ja muite pelimiehiä boksissa kun siihen hommaan on omat miehet ja jotka osaavat tapella vieläpä.

Mitch Fritz on kutsuttu ylös.

Hyvä hyvä. Aika pienikokoinen kaveri kyseessä, 6'8 ja 258. Taitaa tuosta sitten tulla lähemmäs 2m pitkä ja painoa tarpeeksi. Muistin että Fritz on änärissä jo pelannut, mutta eipä olekkaan. No toivottavasti pääsee pelaamaan.
 

Boulerice

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boogaard(R.I.P) ja Twist
Hyvä hyvä. Aika pienikokoinen kaveri kyseessä, 6'8 ja 258. Taitaa tuosta sitten tulla lähemmäs 2m pitkä ja painoa tarpeeksi. Muistin että Fritz on änärissä jo pelannut, mutta eipä olekkaan. No toivottavasti pääsee pelaamaan.

Niin muistelin minäkin,mutta ilmeisesti vain harjoituspelejä alla?? Hienoa,että Islanders heräsi.
 
Suosikkijoukkue
New York Islanders
Aika odotettua tämä. Kuten Gordon sanoi, että Fritz nostetaan heti ylös, kun tarve vaatii ja nyt sitä todella tarvitaan. Mitä Pre-Season matsit tuli katsottua jälkikäteen niin Fritzistä jäi todella hyvä kuva. Oli jatkuvasti puolustamassa omiaan ja valmiina tappelemaan heti, oli sitten kaltoin kohdeltuna Guerin tai Hilbert. Riitti, että oli oranssia ja sinistä päällä. Ellei mennyt heti niin ainakin seuraavassa vaihdossa Fritz oli jo jututtamassa ja haastamassa tätä vastustajan "muiluttajaa".

Sen kuvan tosiaan sai, että heti lähtee, kun pyydetään tai tarve vaatii, joten jälleen on yksi hyvä syy herätä pimeinä syysöinä seuraamaan saarelaisten otteita. Vielä sitten, kun kokoonpanoon toivottavasti sovitetaan...

Let's Go Fritz!
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Tulevana yönä jälleen luvassa tappeluita. Sen voi jo melkein vannoa kun katsoo joukkueiden rostereita.

Suuret mielenkiinnot omalla kohdalla kohdistuvat kahteen matsiin.

Andrew Peters vs Colton Orr
Nämä herrat ovat kohdanneet kahdesti aikaisemmin. Muistaakseni. Orr on pelannut Rangersin jokaisessa ottelussa ja saanut peliaikaakin tosi hyvin. Nyt on aika testata kovuus kun vastaan asettuu Peters. Tuleeko tästä tappelusta taas pelkkä pataluuhka vai nähdäänkö Coten ja Godardin tasoinen mylly?

Steve MacIntyre vs George Parros
MacI pääsee pelaamaan uransa ensimmäinen NHL ottelun kovaa ja fyysistä Anaheimia vastaan. Stortini on tänään huilivuorossa ja MacIntyre pääsee näyttämään parasta osaamistaan. Se on varma juttu että nämä kaverit kohtaavat. Mutta miten käy tappelussa. Kestääkö Parrosin tasapaino vai käykö kaverille samalla tavalla kuin Fedorukille aikanaan Boogaardia vastaan?

Lisäksi Nashville ja Dallas kohtaavat ja viime ottelun tapahtumia tuskin on unohdettu joten sielläkin saattaa jotain tapahtua. Olisko Tootoo nyt jo aika pudottaa kinttaat jos Ott heittää haasteen.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Voi olla että myös Montrealissa tapellaan kun vieraaksi saapuu Bruins.

Thornton ja Laraque ovat tapelleet kerran aiemmin, saa nähdä löytyykö Thorntonilta enään haluja viime kerran jälkeen, kyyti oli aika kylmää.

En usko että Lucic uskaltaisi vielä lähteä Big Georgesia haastamaan, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Nähdäänkö Thornton-Laraque, Lucic-Laraque, vai ei mitään.

Se selviää yön aikana.
 
Suosikkijoukkue
IFK
Laraque-Chara voisi tulla myös kysymykseen. Viime kaudellahan kaverit nyhjäsivät yhdessä ottelusa oikein urakalla, saaden kahdessa eri tappelussa kaksi lyöntiä mieheen aikaiseksi. Toivottavasti tänään on eri meininki.
Thorntonin kanssa BGL on ottanut erää kolmesti ja viimeisimmän niistä hävisi. Aineksia siis on kohtaamisiin.

edit. Laraque-Thornton ajassa 2:28... eipä siinä kauaa kestäny
 
Viimeksi muokattu:

Jay79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers
Georges vielä kesäterässä.
 

Beneway

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, Mario Lemieux, Jyp
Georges vielä kesäterässä.

Niin taitaa olla, ja näyttääkin siltä. Ihmeen "hoikassa" kunnossa näyttää kaveri olevan. Viime kausilta on hänestä jäänyt mieleen enemmän sellainen jämäkkä jääkaappi-pakasti -olemus, mutta nyt ei sellaista kuvaa kyllä saanut. Tai no, voi olla, että tuo punainen paita vain hoikentaa.

Ja Petersistä sen verran, ettei häneltä kannata odottaa mitään Godard-Cote tyylisiä myllyä, sillä kyseessä on ehkä NHL:n tylsin tappelia; Stortinin jälkeen. Peters luottaa tuohon ulottuvuuteensa ja pitää vastustajan aina kaukana ja heittelee niitä haymakereita, kunnes jompikumpi osapuolista kompuroi maahan. Näin se menee aina.

Peters - Orr

EDIT: Btw. Tässä paljon parempi videopätkä tuosta Sabres - Islanders joukkomylläkästä. Tuosta näkee oikeastaan kaikki väännöt ja bonuksena vielä Jeanneretin mahtava selostus.
 

Kashonyia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals, Juhani Tamminen
Tulikohan siinä Thorntonilla jännäkakka housuun vai mitä helvettiä mies oikein touhuaa? Melkoinen halailija on pahimmillaan Laraquekin, sitä ei käy kiistäminen, mutta yrittää yleensä edes lyödä jokusen kerran ennen sitä.
Eihän Thorntonin raukka nyt kokeillut muuta kuin saada BGL:n jäänpintaan ja pitää siellä. Pitäisi hanskat kädessä jos pelottaa noin paljon. Laraquen päästyä ylös, roikkui Thornton helmassa kiinni kuin täi virolaisen huoran pillussa. Säälittävää.

Cotelle ja Godardille sen sijaan iso plussa. Loistava matsi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös