Voi olla ettei siirry koskaan. Tämä kausi nyt ainakin menee mieheltä ohi koska on "kuntoutuksessa" kokaiiniriippuvuuden takia.Sitten odotellaan koska se McGrattan siirtyy torontoon ;)
Siinä olisi mukava myöhästynyt joululahja :D
Tämän vuoden ensimmäisissä tappeluissa pääosaa näyttelivät Vancouverin ja Nashvillen pelaajat.
Tootoo vs. Burrows
Ei mitään erikoista vääntöä. Melko lyhyeksi jäi. Tootoolle voitto, ei tainnut Burrows saada yhtään iskua. Aikamoista roikkumista kaiken kaikkiaan.
Oikeastaan tuossa oli taustalla aiempi tapaus, kun Artyukhin taklasi Alex Tangauyn kuuden viikon sairaslomalle, eli kyseessä oli ns. "kosto". Tuolloin toki ei vielä ollut analysoitu Tanguayn vamman laatua, mutta oli kuitenkin jättänyt pelin kesken. Kostopoulos yritti haastaa samassa vaihdossa jo aiemmin Artyukhinia, mutta joutui härnäämään pariin kertaa ennen kuin sai venäläisen tanssiin.Tampan venäläinen jätti on innostunut tappelemaan.
Artyukhin vs. Kostopoulos
Artyukhinin heiniä. Kostopoulosilta ilmeisesti palaa päreet ensimmäisestä tilanteesta ja haastaa tappeluun...
Oikeastaan tuossa oli taustalla aiempi tapaus, kun Artyukhin taklasi Alex Tangauyn kuuden viikon sairaslomalle, eli kyseessä oli ns. "kosto". Tuolloin toki ei vielä ollut analysoitu Tanguayn vamman laatua, mutta oli kuitenkin jättänyt pelin kesken. Kostopoulos yritti haastaa samassa vaihdossa jo aiemmin Artyukhinia, mutta joutui härnäämään pariin kertaa ennen kuin sai venäläisen tanssiin.
Minun mielestä tuo oli enemmänkin surkuhupaisa, kuin hyvä tappelu.
Oli ehkä huvittavin mylly ikinä, minkä olen nähny. Noh sai ainakin hyvät naurut :-)
Kieltämättä. Voi mennä jopa tämän ohi:Oli ehkä huvittavin mylly ikinä, minkä olen nähny. Noh sai ainakin hyvät naurut :-)
Ei kyllä tämä vie voiton kun puhutaan huvittavimmasta "myllystä" :-) Voittaa huonoudessaan jopa tuon viime yön Kosto vs Clarkson räpellyksen.Oli ehkä huvittavin mylly ikinä, minkä olen nähny. Noh sai ainakin hyvät naurut :-)
Pyyhkikö se Downie verta kasvoistaan jäähylle mennessään? Jos näin oli, niin en kyllä huomannut, että missä kohtaa naama aukesi. Tuollaiset pidemmät - lähes minuutin mittaiset - myllyt ovat kuulemma todella uuvuttavia tappelijoille ja siksi niissä usein lopussa ihan kuntokin ratkaisee voittajan. Nyt meni mielestäni drawksi.Ei kyllä tämä vie voiton kun puhutaan huvittavimmasta "myllystä" :-) Voittaa huonoudessaan jopa tuon viime yön Kosto vs Clarkson räpellyksen.
A.Downey vs B.Norton
Pyyhkikö se Downie verta kasvoistaan jäähylle mennessään? Jos näin oli, niin en kyllä huomannut, että missä kohtaa naama aukesi. Tuollaiset pidemmät - lähes minuutin mittaiset - myllyt ovat kuulemma todella uuvuttavia tappelijoille ja siksi niissä usein lopussa ihan kuntokin ratkaisee voittajan. Nyt meni mielestäni drawksi.
Melko hauska oli myös Crosbyn ja jonkun Floridapelaajan "tappelu". Sai Crosby sentään nenän auki toiselta.