Veren määrä hämää. Ei Koci niin pahasti saanut turpaansa ja itse asiassa hän sai tappelun parhaimman iskun perille. Toisaalta Chara onnistui lyönneissään enemmän ja paremmin, joten niukka voitto hänelle.
Kun sitä nykyään tappeluissa niin harvoin näkee, saattaa iskeä
verisokeus. Tasainen matsihan tuo tosiaan oli, ilman Kocin aiempaa nenän murtumista tämän matsin voisi tuomita helposti Kocin voitoksi. Mies sai tappelun ainoan kunnon pommin, jonka voimasta Chara tippui yhden polven varaan. Chara sai yhden iskun kunnolla osumaan ja siinä aukesi Tsekin nenä uudestaan, lopussa pääsi iskemään vapaammin, kun Koci aloitti verenluovutuksen.. Nyt sanon että tasapeli. Chara pärjää kohtuuhyvin tosiaan isojen poikien kanssa kokonsa puolesta, mutta ei hän silti tappelijana ole minua vakuuttanut. Toisaalta Chara on Bostonin ykköspakki ja hänellä on tarjota muita apuja joukkueelleen, että sinänsä aivan sama miten tappelee.. Hatunnosto kuitenkin molemmille, Koci tappeli vaikka murti nenänsä aiemmin Belakin kanssa ja Chara tiputti hanskansa todellista raskaansarjalaista vastaan!!
Milloin nähdään uusinta?!?
Philadelphia Flyers - Tampa Bay Lightning:
Scott Hartnell vs. Vincent Lecavalier. Lecavalier: 2 ottelua 0+1 24 min, ei kuulosta ihan tutulta.. Viime yönä siis Hartnell antoi Vinnylle ensimmäisessä erässä ensin poikittaista ja sitten huitoi jaloille ja näin näimme ottelun ensimmäisen tappelun. Hartnell oli tappelussa ehkä se antavampi osapuoli, mutta omituisesti kompasteli pari kertaa ja näin myös Lecavalier sai otetta. Ei kummoinen tappelu, itse antaisin Hartnelille voiton.
Riley Cote vs. Andre Roy. Cote haastoi Royn toisessa erässä. Vähän torsoksi jäi tämäkin, Cote ei saanut oikeastaan yhtään iskua osumaan Roy sen sijaan enemmän. Eipä muuta, video puhukoon puolestaan. Voitto Roylle.